Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » Ice cream

Forgotten

31 juli 2011 - 21:31

1343

0

238



Ice cream

Als Rain haar kamer weer in komt kijken zowel Bill als Tom me raar aan.
Wat?! sist Rain ze toe.
Dat klonk nu niet erg vrolijk aan de telefoon zei Bill nu.
Nee dat was het ook niet, hij verweet mij nu dat Lisa jankend bij hem thuis zat.
Ja we hebben gehoord wat jij hebt gezegd, er is geen herhaling nodig zei Bill nu snel.
Rain grinnikte om zijn reactie en zei Ik heb zin in ijs, hebben jullie dat hier?
Jazeker zei Bill al opspringend en nog voor Rain kon reageren werd ze de trap al af gesleurd, daarna de trap naar de kelder afgesleurd en daar was nog een deur en daar stond
een giga vriezer.
Bill opende het ding en zei kies maar.
Rain ogen donderde bijna uit der kop bij het zien van dat ijs.
Maar toen viel haar oog op een bak met Ben and Jerry ijs, ze sloop erop af en zag dat ze het goed had gezien "coockie dough".
Ze gaf een gil en trok het ding uit de vriezer en gilde MIJN!!!!
Bill schoot in de lach en zei dat ze hem aan zichzelf deed denken, wat Rain weer rood aan liet lopen..
Grinnikend trok hij haar weer mee naar boven en ze gingen aan de keukentafel zitten waar Tom ook inmiddels zat.
Tom zag het bakje ijs en kneep zijn ogen dicht, terwijl hij Rain aan keek.
Rain voelde zijn ogen branden en keek op, waag het zei ze droog.
Das mijn ijs zei Tom.
Dacht het niet manneke zei ze terug.
Manneke??, Vroeg Tom nu verbaasd.
Ja Manneke, dit is namelijk mijn ijsje. eerlijk gevonden in de vriezer..
Tom kneep zijn ogen weer samen, iedereen in dit huis weet dat dat mijn ijs is zei hij toen weer.
Rain grijnsde terwijl ze een hap nam van het ijsje waardoor TOm zijn ogen nog kleiner maakte.
Wat is er Kaulitz, kan je er niet tegen als je moet delen??
Tom maakte een verontwaardigd geluid terwijl Bill in de lach schoot.
Ow nee wacht, dit is niet delen.
Nee dit is namelijk van MIJ!!!!
En zo huppelde ze de keuken uit richting de trap.
Tom gaf een gil en riep:"Kom terug met mijn ijs jij, jij , jij, Rot kind!!"
Rain schoot in de lach en rende nu de trap op, met Tom achter zich aan.
Net voor hij haar te pakken had viel haar deur al dicht en zat het slot erop.
OMG riep ze door de deur heen terwijl Tom daarop aan het bonken was.
Dit ijs he, dit is zo lekker!!!!
It beats a fucking orgasm riep ze er nog achter aan.
Wat Tom deed stoppen met bonken en zei dat geloof ik niet..
Nou het is toch echt zo en ze kreunde.
Tom keek stom naar de deur en zei dat ze loog.
Het slot draaide open en Rain opdende de deur.
Ze keek hem ondeugend aan en zei: 'Wanna try, little Brother??"
First off all begon Tom I'm your big brother and second off all, this does not beat an orgasm.
I'm telling you baby It does, en ze hield hem een hap voor.
Tom nam hem aan en ze zag hem zijn ogen dicht doen en genieten van het hapje ijs.
Godver riep hij na het hapje, je hebt nog gelijk ook..
Er verschenen lichtjes in zijn ogen en hij stapte dichterbij terwijl Rain achteruit stapte met een grijns op haar gezicht.
Wat ben jij van plan Little Brother??
Ik wil meer ijs kleintje..Please en hij trok een pruil lipje.
AAAAAAAAAAAAAAh come on, with the eyes and the face, Take it please, I don't need it anymore.
Zo gaf ze dus het bakje ijs aan Tom en die huppelde de kamer uit.
Rain grinnikte en dacht bij zich zelf het zijn ook net kleuters die twee..

De volgende morgen werd ze gewekt door een veel te vrolijke Bill.
Wakker worden schreeuwde hij door de kamer, Rain schrok zich te pletter en gromde dat als hij zijn leven zat was hij vooral zo door moest gaan..
Bill schoot in de lach, wat wou je gaan doen dan kleintje vroeg hij gecharmeerd.
Ga je broertje pesten mompelde ze terwijl ze het kussen op haar hoofd legde om verder te gaan slapen.
Het kussen werd weg getrokken en daar stond een Tom die riep: HET IS BROER!!!!!!!!!! voor jullie beide...
Rain zat nu rechtop in bed want hij riep dat recht in haar oor.
Ze keek hem pissig aan en zei"ik zou maar met je ogen open gaan slapen als ik jou was, want mijn wraak zal komen wanneer je het niet verwacht Kaulitz!!!"
Simone die het allemaal gevolgd had schoot in de lach en zei: Ik zou het maar doen als ik jou was Tom want ze meent het.
Tom grijnsde en zei: 'Ik zal met liefde op je wachten kleintje."
Stik zei Raven nu weer tegen hem en wou weer gaan liggen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE gilde Bill nu, we moeten zo naar die persconfertentie weet je nog..
OMG nee ik wil niet hoor, ik durf dit echt niet.
Iedereen gaan mij haten en god mag weten wat nog meer..
Please laat me thuis en anders laten we het stil houden..
Tom schudde zijn hoofd en zei dat het niet anders kon.
Rain kreunde weer en stapte toen toch maar uit bed, en ging douchen
Bill had kleding klaar gelegd en nadat ze dat had aangetrokken en haar kamer uit liep om naar beneden te gaan werd ze zijn kamer in getrokken en zette hij haar op een stoel
neer en begon aan haar haar.
Bill ik ben geen beroemdheid, dit is echt niet nodig.
Sssssst hoorde ze van achter komen en hij gaf een kus op haar kruin.
Nadat hij haar haar had gedaan, deed hij haar make up en daarna mocht ze pas naar beneden.
Simone zag haar het eerst en haar mond viel open.
Gorden keek ook alsof hij een spook had gezien.
Rain keek een beetje moeilijk en vroeg of het zo erg was hoe ze eruit zag.
Tom stap zijn kop om de hoek vanuit de keuken en liet een glas drinken vallen.
Ik weet het niet hoor zei hij toen.
Maar je lijkt echt wel op Bill zo, maar dan vele malen jonger.
Bill keek Tom boos aan en zei dat hij helemaal nog niet zo oud was..
Tom grijnsde weer maar zei verder niks.
Rain stapte de toilet in aangezien daar een spiegel hing.
Ze stapte de wc weer uit en liep naar binnen, ik vind dit heel erg mooi maar ik hou niet van zoveel make up, het is teveel voor mij.
Bill zei dat het wel meeviel, en dat ze zich niet druk moest maken.
De telefoon ging en Simone nam op, Het was de dokter die de DNA test had afgenomen.
Simone vroeg of de uitslag binnen was en de dokter beantwoorde bevestigend.
Ow en wat is de uitslag vroeg Simone nu nerveus..
Nou mevr. Trümper U bent 100% zeker haar moeder dus gefeliciteerd met het terug vinden van haar.
OMG roept Simone nu, dank u wel voor uw telefoontje..
En, en, en, en, en, en vragen 2 stuiterende jongens..
Nou jongens jullie hebben er zeker weten een zusje bij..
De 2 jongens stormen op Rain af en net voor ze haar kunnen pletten duikt ze naar beneden en hebben de jongens elkaar vast.
Rain staat ondertussen al bij haar moeder in der armen en Simone huilt, Rain huilt en Gordon troost alleen maar tenminste dat probeert hij want het werkt niet echt..
Tom en Bill kijken nu blij naar het tafereel en gaan er uiteindelijk ook bij staan.

Nadat iedereen hun make up weer is bijgewerkt word er aangebeld.
Het is David die met een busje is gekomen om hun naar de persconferentie te brengen.
Ze stappen allemaal in en gaan op weg.
Rain zit te wippen op haar stoel omdat ze dood nerveus is voor wat er gaat komen en Bill pakt haar hand beet en zegt Het is altijd eng in het begin, je leert er wel mee omgaan.
Ja vast, ben nou niet echt van plan om jullie achterna te gaan hoor..
Dit word mijn eerste en allerlaatste persconferentie ding enzow zei ze plechtig..
Tom grinnikte alleen maar en zei dat dat wel eens heel anders zou kunnen uitpakken.
Dacht het niet zei Rain nu weer, als ik iets niet wil dan doe ik het ook niet en ze stak haar tong naar hem uit..
We zijn er riep David nu door de bus heen en de bus werd geparkeerd.
Nou op naar de wolven mompelde Rain verveeld....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.