Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » The press conference..

Forgotten

31 juli 2011 - 21:34

1620

0

229



The press conference..

Eenmaal binnen worden de jongens en Rain naar een soort van greenroom gebracht..
Als ze daar zitten neemt David het woorden verteld welke journalisten er aanwezig zijn en Rain luistert er niet naar maar denkt alleen maar aan de camera's die er zo zullen
zijn.
Tom merkte het en pakte haar hand.
Rain keek hem aan en knikte alleen maar.
David zei toen tegen Rain dat de jongens eerst op gingen en dan zouden ze hun verhaal doen.
Dan zou Rain opgeroepen worden en dan moest ze tussen hun in gaan zitten en dan zouden er vragen gesteld gaan worden.
Je bent niet verplicht om vragen te beantwoorden als je dat niet wilt. zei David tegen Rain.
Bijvoorbeeld over je vader en je vrienden, dan zeg je gewoon geen commentaar of daar ga ik niet meer mee om..
Rain knikte en vroeg of ze nog even naar het toilet kon.
Iemand van de crew liep met haar mee zodat ze niet verdwaalde.
Nadat dat gedaan was zaten de jongens al in de grote ruimte met al die journalisten..
Rain moest aan de zijkant wachten tot ze geroepen werd.
Tom en Bill zaten naast elkaar en ze begonnen te praten:

Wij zijn hier om te vertellen dat wij na bijna 16 jaar ons zusje hebben terug gevonden.
Ze was ons afgenomen door onze eigen vader die dus in Berlijn is gaan wonen onder een Alias zodat onze moeder ze niet kon vinden.
Nadat onze moeder letterlijk tegen haar aan botste op straat moest ze naar het ziekenhuis en is ze daar behandeld.
Haar vader is daar ook naartoe gekomen en zodoende is eruit gekomen dat het ons zusje is.
We hebben nog een DNA test laten doen en daar kwam ook uit dat onze moeder voor 100% haar moeder is.
Dus de reden dat wij dit bekend maken is dat omdat wij beroemd zijn en zoveel fans hebben wij bang zijn dat de fans gaan denken dat ze het vriendinnetje is van 1 van ons.
En aangezien er nogal jaloerse fans tussen zitten, doen wij dit uit veiligheid van ons zusje.
We willen de Fans ook daarom vragen om niet gelijk hyper te worden als jullie haar tegen mochten komen aangezien zij niet gewent is aan dit leventje van mijn broer en ik.
Zij heeft nog geen idee hoe het is om te moeten gaan met de camera's, paparazzi, gillende fans en zo meer..
Geef haar alsjeblieft de kans om daaraan te wennen..
Nu mogen jullie vragen stellen..zei David nu.

Journalist 1: Zijn jullie dan niet bang dat de haters haar niet met rust zullen laten?

Tom: Die kans is er inderdaad, maar we gaan onze uiterste best doen om dat te voorkomen natuurlijk.

Journalist 2: En hoe heet jullie zusje eigenlijk?

Bill: Ons zusje heet Rain en is 16 jaar oud.

Journalist 3: Wat is de reden dat jullie vader haar mee had genomen?

Bill: Dat weten we niet, ook Rain weet dat niet.

Journalist 4: Maar ze woont dus bij jullie of bij jullie moeder?

Tom: Ze woont bij onze moeder, maar we zullen haar vaak over laten komen naar ons, we hebben nogal wat in te halen.

Journalist 2: Zijn er dingen die jullie herkennen uit jullie zelf?

Tom en Bill: Ja ze kan erg hyper zijn! en schieten dan in de lach.

Journalist 1: Op wie lijkt ze qua uiterlijk het meest?

Bill: Ze heeft van ons beide wat weg, en wat kleding betreft neigt dat naar mijn stijl..

Journalist 5: Is ze hier aanwezig, zodat het publiek dus ook weet met wie ze te maken hebben.

Tom: Ja zeker we zullen haar erbij halen. Rain kom je erbij zitten?? vraagt Tom nu..

Rain keek erg moeilijk en wou zich weer omdraaien om weg te rennen maar David gaf haar al een zetje richting het podium.
Ze bleef echter twijfelend staan en wist echt niet of ze er wel goed aan deed om dit te doen.
Kunnen jullie niet gewoon een foto laten zien van mij, ik wil dit niet..
Tom zag dat ze het moeilijk had en stond op.
Vlak voor haar stak hij zijn hand uit en die pakte ze dan toch maar aan.
Heel voorzichtig liep hij naar achteren zodat ze wel mee moest lopen.
De fotografen die er zaten begonnen gelijk foto's te maken toen ze Rain in het zicht kregen.
Tom liet haar in het midden plaats nemen en hij ging naast haar zitten.
Bill legde zijn hand op haar knie en knikte alleen maar, Rain glimlachte terug en haalde diep adem.
Jullie kunnen weer vragen stellen zei David weer.

Journalist 2: Hoe is het om je familie weer terug gevonden te hebben Rain?

Rain: Nou het is even wennen als je al die jaren verteld is dat je moeder en 2 broes zijn omgekomen in een auto ongeluk toen ik nog maar 10 maanden oud was.

Journalist 1: Waarom heeft je vader je dat wijs gemaakt dan?

Rain: Als ik dat zou weten zou ik het je vertellen, maar ik weet het echt niet.

Journalist 5: Heb jij ook muziekkaal talent zoals je broers Rain??

Rain: Nou ik kan een beetje zingen en daar blijft het wel bij eigenlijk, al zou ik graag willen leren om drums te spelen, wie weet ooit, zegt Rain glimlachend.

Journalist 4: Heb je al een vriendje gehad Rain?

Rain: Nee hoor.

Journalist 4: Ook niemand op het oog gehad?

Rain: Nee niet echt, de jongens waar ik mee omging waren mijn vrienden en daar bleef het bij..

Journalist 1: Je zei waren, betekend dat dat je ze niet meer spreekt of ziet?

Rain: Dat is precies wat dat betekend, de afstand is te groot om die vriendschap te onderhouden..

Journalist 3: En wat is nu de bedoeling, Ga je naar school of doe net als je broers via de computer school volgen.

Rain: Daar heb ik echt nog geen idee van, is nog niet echt besproken namelijk..

Journalist 2: Wat vind je van de roddels dat je broers het samen doen, Rain??

Rain: Wat zegt U nou??

Journalist 2: Ja er gaan roddels dat je broers aan twincest doen, wat vind jij daarvan??

Rain: Twincest? ben je wel helemaal lekker in je kop?? Roep Rain nu opeens.
Ik weet niet waar jij van droomt maar helemaal wijs ben je in ieder geval niet.
Ik vind dat de vragenronde ten einde is de groeten..

Pissig staat Rain op en loopt naar achteren.
Tom en Bill volgen al snel en Bill pakt Rain bij der arm en zegt: Maak je maar niet druk, dit zijn wij al gewent, alleen wij geven er geen commentaar op.
Al moet ik zeggen dat je lekker strak reageerde, die had hij echt niet aan zien komen zei Tom lachend.
David kwam binnen lopen met een zuur gezicht.
Rain, dat was nou niet het slimste wat je net hebt gedaan.
Rain keek hem aan en zei: Dat je hun graag de bek snoert betekend niet dat je dat bij mij kan doen, sta niet onder contract bij jou dus dikke vinger.
David keek haar verbaasd aan en zei: god je lijkt echt op hun twee.
Ja als je dat maar weet zegt Tom nu lachend.
Maar Rain je moet echt nadenken voor dat je wat doet en roept naar de media, ik weet dat het nog wennen is voor je maar het zijn meestal de roddels waar ze het over hebben.
En daarnaast de band moet aan hun reputatie denken en ik raad je aan om dat ook te doen als je ze wilt steunen in ieder geval sluit David zijn relaas af
Weet je David, jij moet voor de regering gaan werken die doen ook chanteren om dingen voor elkaar te krijgen.
Tom schoot in de lach en Bill kon toen ook al niet meer..
Maar voor mijn broers zal ik er om denken voor dat ik een Journalist woordelijk aanval.
Dank je wel Rain dat doet me een hoop. zegt David slijmerig.
Zeg je hoeft men r..... Dat was het punt dat Bill zijn hand over Rain's mond heen legde en Tom in een lachkick ging om het gezicht van David..
Laat maar zei David, we gaan naar het busje..
Waar was dat nou weer voor vroeg Rain aan Bill, Ik was namelijk op dreef.
Ja dat had ik heus wel door zei Bill lachend.
Maar hij heeft gedeeltelijk gelijk.
De pers is niet zo makkelijk, en ze maken je makkelijk zwart en dat moet natuurlijk.
En dat betekend dat als ik een vriendje of vriendinnetje krijg ik niet in het openbaar sex mag hebben..
Wil je David levend houden lijkt me dat inderdaad niet verstandig zei Bill hoofdschuddend..
Opeens was er een hels kabaal van buiten.
Wat is dat dan vroeg Rain verbaasd.
Dat, zei David Zijn de fans die erachter zijn gekomen waar we waren..
Mijn god wat een tering herrie fluisterde Rain nu,
Pff dit is nog niks zei Tom nu weer.
Je maakt een geintje vroeg ze angstig..
Nee, kom maar mee naar buiten maar blijf bij ons alsjeblieft zei Ton snel.
Hij pakte haar hand en Bill pakte de andere hand en zo gingen ze de deuren door.
En Tom had gelijk het gegil nam alleen maar aan en helemaal toen ze Rain ook nog eens zagen.
Er was een spandoek waarop stond dat ze blij waren dat ze hun zusje terug hadden.
Hoe hebben ze dat zo snel gedaan vroeg Rain nu weer verbaasd door alle commotie..
Trust me, dat wil je niet weten zei Bill en hij stapte snel in en trok Rain achter zich aan.
Tom ging ook naast Rain zitten en merkte dat Rain zich niet op der gemak voelde.
Ik weet niet zeker of ik dit allemaal wel aan kan als ik eerlijk ben..zei Rain voorzichtig.
Ik ben als de dood dat er wat gaat gebeuren, ik bedoel jullie gaan zo weer naar Hamburg en god mag weten waar nog meer naartoe.
Kan ik straks wel normaal over straat enzo, het heeft nog geen 20 minuten geduurd dat die meiden zich verzameld hebben voor het pand, wat gebeurd er als ik straks
naar school moet??
Bill legde zijn hand op haar hand en kneep er even in.
Het komt allemaal wel goed liefje, daar gaan wij allemaal voor zorgen beloofd ok?
Ik vertrouw op jullie, en ik hou van jullie....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.