Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » What's he doing here?

Forgotten

31 juli 2011 - 21:35

1954

0

285



What's he doing here?

Eenmaal thuis staat daar de auto van Jög.
Wat doet die nu hier vroeg Rain aan niemand in het bijzonder..
Bill keek ook nors naar de auto en Tom zei als hij maar geen rare dingen gaat doen want dan sta ik niet voor mijzelf in..
Het busje reed het terrein op nadat Gorden de poort geopend had.
Rain, vroeg Simone nu, wil je je vader spreken?
Ja wil weten wat hij hier doet, want hem kennende is hij niet blij met wat we vanmiddag gedaan hebben.
Hoe bedoel je dat vroeg Bill nu.
Ja zeg we hebben hem te kakken gezet op de TV, de mensen die hem kennen en weten dat ik zijn dochter ben zullen nu ook wel bepaalde vragen hebben denk je ook niet??
Uhm ja ik denk dat je wil gelijk hebt..zei Bill nu voorzichtig..
Simone stapte als eerste uit, daarna kwamen David en Tobi.
Tom stapte dan uit samen met Rain aan zijn hand.
En Bill sloot het rijtje af en pakte Rain om haar middel.
Jög kwam het terrein oplopen en liep zonder Simone of Gordon aan te kijken naar zijn kinderen.
Waar denken jullie in godsnaam mee bezig te zijn, hebben jullie enig idee wat dit voor mij kan betekenen??
Wat bedoel je vroeg Tom een beetje arrogant.
Nou dat jullie mij me baan kunnen gaan kosten, mijn vrienden enzovoort.
Ow ja alsof het goed was wat jij hebt gedaan zei Bill fel tegen zijn vader.
Je hebt Rain weg gehouden bij mama, en waarvoor eigenlijk.
Duizenden gezinnen die gescheiden zijn gaan een regeling aan, elk weekend bij de papa of om het weekend.
Sommige doen zelfs aan co ouderschap.
Wat was voor jou de reden dat je dacht dat mama zo onredelijk zou zijn dat je haar niet meer zou zien, en wat dacht je van mij en Tom trouwens.
Denk je niet dat wij geen vader nodig hadden??
Heb je enig idee hoeveel verdriet je mam hebt aangedaan door haar dochter af te nemen, jaren heeft ze gehuild op haar verjaardag, jaren heeft ze gedacht dat ze misschien
wel dood zou zijn al zei haar hart wat anders.
Je hebt geen recht om hier te komen en te doen alsof jij de heilige bent hier.
Simone stond naast Gordon trots te wezen hoe haar jongens hun eigen vader de les stonden te lezen, alle frustratie kwam eruit dat zat ze duidelijk aan hun gezichten en dan
was Rain nog niet eens geweest, al twijfelde ze of die dit keer wat ging zeggen aangezien die alleen maar naar haar voeten aan het staren was.
Boos keek Jög naar zijn zoons en keek toen naar zijn dochter.
Het is nu wel weer mooi geweest Rain, je gaat je spullen pakken en gaat weer mee naar huis.
Rain's hoofd schoot de lucht in en haar ogen trok ze tot spleetjes.
Nee dat doet ik dus mooi even niet, ik blijf bij mama.
Dat dacht ik dus niet, of je pakt je spullen of je gaat zonder mee.Zei Jög nu dreigend.
Rain keek hem aan en zei: Vanaf dit moment wil ik jou niet meer als mijn vader, ik wil dat je vertrekt en geen contact meer zoekt, ik ben namelijk 16 jaar oud en ik mag
nu zelf kiezen bij wie ik wil wonen.
Mocht je het nog niet door hebben, ik blijf dus bij mijn moeder wonen, de vrouw die jij 16 jaar geleden van mij afpakte omdat je zo Egoïstisch bent.
Ik mag hier mijzelf zijn, ik mag zingen als ik wil, ik mag zelfs leren drummen als ik het vraag aangezien ik dat nog niet gedaan had.
Jög keek haar boos aan en zei dat ze geen klote had in te brengen en zo zette hij een stap dichterbij.
Rain keek hem koud aan en zei dat hij het alleen maar moeilijker maakt voor zichzelf.
Nee zei Jög nu, je bent van mij en je blijft van mij en hij kwam naar voren om haar bij de arm te pakken, alleen was hij even vergeten dat Tom en Bill naast haar stonden
en die drukte Rain naar achteren en gingen zelf voor haar staan.
Jög siste dat ze aan de kant moesten gaan en dat was voor genoeg voor Simone om Rain mee naar binnen te nemen.
Maar mam straks doet hij Tom en Bill pijn en dan??
Meisje zei Simone nu glimlachend, David is daar en Tobi en Gordon, Jög is alleen wat wilt hij gaan doen?
Rain knikte nu alleen maar.
Bill Zei tegen zijn vader dat hij het terrein nu moest gaan verlaten, anders zou hij de politie gaan bellen.
Ik ga al zei Jög boos als je maar niet denkt dat ik het hierbij laat zitten.
De jongens kwamen weer binnen en Rain staarde naar haar voeten en Tom vroeg waar ze aan dacht.
Alleen dat hij dit niet ging laten rusten he??
Nee dat zei hij inderdaad zei Tom nu.
Ik begrijp hem wel hoor, jaren lang waren we met zijn 2en en nu ben ik weg dus is hij helemaal alleen..
Maar dat betekend niet dat ik het hem vergeef dat hij me bij jullie vandaan heeft gehouden.
Nee dat doen wij ook niet zei Bill.

Rain zat die middag op haar kamer en was op haar laptop aan het pielen toen haar telefoon af ging.
Ze herkende het nummer ergens van maar wist niet meer waarvan dus nam ze op.
Ja met Rain. sprak ze.
Je zult boeten, hoorde ze van de ander kant van de lijn komen.
Aiden zei Raven nu.
Ja meisje je zult boeten voor hoe je Kraven en Lisa behandeld hebt.
Ik hun behandelt heb, vroeg Rain boos..
Jullie hebben hun laten kiezen, mij of jullie.
Nou ze hebben gekozen en mij boeit het niet Aiden.
Word lekker gelukkig met zijn viertjes..
Wat ben jij toch eigenlijk een hypocriete kut zeg.
En hoezo dat dan vroeg Rain.
Jaren en jaren heb je je moeder niet gezien en altijd gedacht at ze dood was, en nu? Heb je je vader in de steek gelaten voor hun..
Wacht eens even riep Rain nu pissig, ga je me nu serieus vertellen dat ik niet bij mijn moeder mag zijn??
Ja Rain dat vertel ik je, Je hoort hier bij ons en niet bij dat stelletje tuig.
Ik geloof niet dat jij het recht hebt om mij hierop te veroordelen.
Rain serieus kom terug nu het nog kan. zegt Aiden dan.
Nee Aiden ik kom niet terug, ik ben blij dat ik nog een moeder heb weet je dat, het is niet makkelijk om alleen met een vader op te groeien.
Zeker niet als je in de pubertijd aan het raken bent.
Schatje, luister nou, je hebt hun helemaal niet nodig, wij zijn er voor je..
Ik ben er voor je, weet je ik ken je nu 3 jaar en al 3 jaar heb ik een crush op je, alleen jij bent te blind om het in te zien!!
Even wist Rain niks te zeggen..
Ja nu ben je stil he, Heb het je meerdere malen geprobeerd te vertellen en laten zien maar elke keer lulde je erover heen en had je alleen maar oog voor Lisa..
Nou geloof me die gaat er ook nog voor boeten..
En jij, Jij hebt een week de tijd om terug te komen, doe je dat niet dan kom ik je halen..
Aiden doe even normaal ja, ik beslis wat ik doe met mijn leven vanaf nu, niet mijn vader en zeker jij niet!! riep Rain door de telefoon en hing pissig op.
Wat denkt die lul wel niet riep Rain door haar kamer heen en ze had een grote aandrang om haar mobieltje tegen de muur aan te kwakken maar dat wou ze de jongens niet aandoen.
De andere hadden gelukkig niets gehoord dus ze besloot ook niks te vertellen aan ze.'
Ze ging verder om haar mail te checken.
Daar stond een mail van Lisa tussen, ze twijfelde of ze hem moest openen ja of nee..
Uiteindelijk deed ze het wel.


Lieve Rain,

Het spijt me zo hoe het allemaal is gelopen, dit was namelijk niet mijn bedoeling.
Ik ben toen ik thuis kwam direct door gegaan naar Kraven en zoals je inmiddels al wist is die in woede uitgebarsten.
Nadat jij had opgehangen heeft hij gehuild als een klein kind, hij mist je verschrikkelijk maar durft je niet onder ogen te komen.
Ik zelf heb het er ook niet echt makkelijk mee, helemaal niet nu Aiden me dus zoals je al voorspelde uit het groepje heeft gegooid.
Heb nu ook niemand meer op school, Kraven word nu ook doodgezwegen omdat hij boos was omdat ze mij er uit hebben gezet.
Ik weet niet wat ik nu op het moment van Aiden moet denken hij doet raar, gisteren avond stond hij voor mijn huis.
Hij bleef alleen maar kijken, hij belde niet aan niks.
Ik vertrouw hem niet meer en ik weet ook niet wat ik ermee aan moet.
Wat ik wel inmiddels weet is dat Aiden al ruim 3 jaar verliefd op je is maar jij schijnt het nooit te hebben gemerkt en dat neemt hij je erg kwalijk.
Toen hij hoorde dat ik een weekend bij jou zou doorbrengen was hij ontploft en kwam hij ervoor uit dat hij een crush op je heeft..
Ik heb moeten beloven dat ik het je niet zou zeggen hij wou het zelf doen namelijk, ik weet niet of hij het inmiddels al heeft gedaan.
Maar pas een beetje op, Aiden is volgens mij niet zo'n lieverdje als wij denken.
Liefje ik mis jou, en ik wil je terug als vriendin.
Ik denk alleen nog maar aan jou, mijn cijfers op school zijn gewoonweg slecht en ik weet dat als ik zo door ga het schooljaar over mag gaan doen..
Denk erover na, bel me als je wilt praten..

Ik hou van je,

xxxjes Lisa...


Rain zucht en laat zich achterover vallen op het bed, langzaam valt ze in slaap en hoort ze haar kamer deur niet open gaan.
Bill stapt binnen en ziet dat Rain slaapt, en hij pakt haar laptop en ziet dat hij nog aanstaat.
Dan valt zijn oog op de mail van Lisa en ook al weet hij dat het fout is hij leest hem toch.
Hij schrikt ervan en neemt de laptop mee naar beneden waar de rest nog zit, inclusief David.
Als ze hem gelezen hebben zegt Simone, waarom moet zij dit nu weer meemaken?
Ja dat is altijd de vraag maar voorlopig moet ze maar even niet alleen weg gaan.
En jij denkt dat zij vrijwillig naar dit gaat luisteren zei Bill tegen David.
Nee maar jullie gaan mij helpen haar te overtuigen dat dit het beste is.
En daarbij Simone ik denk dat het het beste is als zij ook via de pc school gaat volgen.
De fans zijn helemaal door aan het draaien, de forums en gastenboeken en god mag weten wat nog meer draaien overuren.
Ze willen haar allemaal in het echt zien, en daarnaast willen ze hier naar toe komen om dus zo een glimp op te vangen van haar.
Hopelijk is dit maar iets van een paar dagen maar zoals jullie inmiddels ook wel weten gaat dat waarschijnlijk niet het geval zijn.
Iedereen knikte toen ze een gil hoorde van boven.
Bill werd rood en zei ze mist der laptop, heb hem gepakt toen ze lag te slapen.
Oeh jonge zei Tom grinnikend je gaat eraan..
Rain kwam naar beneden en vroeg of iemand haar laptop had gezien toen ze zag dat David hem op schoot had maakte ze haar ogen een stuk kleiner..
Nou David het was fijn je gekend te hebben zegt Bill zo droog mogelijk en maakt zich uit de voeten..
Tom schoot net als Simone en Gordon in de lach.
David keek een beetje moeilijk en zei sorry maar ik heb je laptop niet gepakt.
Nee dat weet ik zei Rain dat was namelijk BILL!!
HUH? hoorde ze vanuit de keuken komen, Hoe weet je dat nou weer??Vroeg Bill blond..
Je vluchtte mij te snel naar de keuken Kaulitz.
Tom schoot in de lach en zei ze is niet zo gek als ze eruit ziet broertje!!!.
Bill die ondertussen weer binnen was gekomen, ging met een rood hoofd zitten.
David keek naar Simone en die zei weer dat Rain even moest komen zitten, aangezien ze even wat dingen moesten bespreken...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.