Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » One Week later

Forgotten

31 juli 2011 - 21:35

1413

0

216



One Week later

Rain kijkt een beetje vreemd maar gaat dan toch bij der moeder zitten.
Ok zei Rain nu, is er wat aan de hand ofzo jullie zijn zo serieus..
Ja liefje begon haar moeder, Bill heeft de mail van Lisa gelezen en heeft het ook aan ons laten lezen.
Rain keek Bill boos aan en zei dat dat prive was.
Ja dat weet ik zei Bill verontschuldigend, maar dit soort dingen kan je niet achter houden voor ons, anders kunnen we je nooit beschermen..
Ik heb dat niet nodig, er is niks gebeurd namelijk siste ze hem boos toe.
Nog niet inderdaad, maar dat betekend niet dat dat niet kan gebeuren!
ach man krijg wat siste ze nu en ze wou opstaan en weglopen.
Nee wacht even zei David we waren nog niet klaar.
Rain ploft weer neer op de bank en kijkt David nu boos aan.
Ik heb net met je moeder overlegd dat als je naar buiten gaat iemand mee moet nemen.
Je maakt een grapje zei Rain nu weer.
Nee, kijk maar waarom ik het zeg en David start een aantal websites op laat het zien aan Rain.
Die trekt wit weg en zegt kan ik überhaupt het huis nog wel uit?
Ja met begeleiding, ik ga jou ook een bodyguard geven die gaat met jou naar buiten.
Ow geweldig dat gaat dus ook mee naar school en dan ben ik al direct de pispaal.roept Rain nu.

Uhm ja over school gesproken begint Simone nu.
Je gaat niet naar school maar gaat net zoals Bill en Tom via de pc school volgen..
Rain springt op, zoals Simone eigenlijk wel had verwacht, wat dat betreft is ze net zo explosief al Tom is.
Ik wil naar een school waar ook daadwerkelijk mensen zitten waar ik een gesprek mee aan kan gaan.
Ik zie de pc niet zo snel antwoord geven op mijn vragen namelijk, of vragen hoe mijn weekend was. Roept Rain luid..
Rain het kan niet anders, je word straks lastig gevallen op school door fans en misschien wel haters..
Het boeit me niet, ik ga of naar een gewone school of ik ga niet naar school!!!
Rain doe niet zo moeilijk zegt Tom nu, Bill en ik hebben het toch ook overleefd.
Bill en jij hadden de band als afleiding, als ik godverdomme de hele dag binnen moet zitten of met een beveiligings pik aan mijn reet geplakt naar buiten kan dan raak je
afgezonderd van de wereld, je hebt geen sociale contacten meer aangezien jij en Bill straks ook weer naar Hamburg gaan.
Iedereen is stil en Rain grist haar Pc van Davids schoot en stampt pissig naar boven toe.
God Tom wat doet ze me aan jou denken, ook zo snel pissig.
Ik ben helemaal niet snel pissig roept Tom nu.
Simone kijkt hem nu lachend aan en knipoogt,
Nou zeg, zegt Tom dan weer. en iedereen schiet in de lach om zijn gezicht,
Rain zet haar pc weg en laat zich op haar bed vallen.
Godver roept ze dan weer hard als haar telefoon af gaat.
Het is Aiden weer en ze drukt hem weg.
Geen zin in die klootzak mompelt ze droog.


Een week later,

Rain zit op de bank en al een volle week heeft ze niet meer gesproken tegen de jongens en haar ouders.
Ze is nog steeds pissig om het feit dat ze dus onder begeleiding naar buiten moet, en niet naar school mag.
Bill zucht en kijkt haar aan, ze kijkt echter niet terug.
Weet je zegt Bill nu: Je bent echt precies Tom, die reageert ook altijd zo boos.
Zeg roept Tom nu weer, Jij bent altijd degene die de wereld doodzwijgt hoor en wat doet zij? ze heeft al een week niks gezegd..
Dus ze lijkt op jou broertje..
Bill rolt met zijn ogen en ziet hoe Rain opstaat.
Iedereen verwacht dat ze naar haar kamer gaat aangezien ze dat altijd wel doet, alleen dit keer sneakt ze naar buiten en gaat de tuin uit door over de muur te klimmen.
Ze loopt richting het park wat aan het einde van de straat zit.
Eenmaal daar gaat ze op het bankje zitten die bij de vijver zit.
Nog steeds is ze boos, haar vrijheid word in feite gewoon afgenomen en daar heeft ze zich maar bij neer te leggen volgens Tom.
Nou Tom kan de hoogste boom in, ik heb er geen zin in. Denkt Rain nu.
Uren verstrijken en Rain geniet van de zon, tot er opeens een schaduw over haar gezicht valt.
Ze opende 1 oog en ziet daar Kraven staan.
Rain schiet omhoog en stapt achteruit.
Wat doe je hier vraagt ze hem snel.
Ik kom je waarschuwen zegt Kraven nu tegen haar.
Waarschuwen voor wat vraagt Rain aan Kraven.
Nou Aiden is furieus dat je nog niet terug bent en hij is een plan aan het bedenken om je op te komen halen.
Maar hoe ben jij hier gekomen dan? vraag Rain weer.
Kraven stapt aan de kant en ik zie Mark en Lisa staan.
De tranen springen in haar ogen en Rain staat als versteend.
Lisa komt langzaam dichterbij en Mark blijft staan.
Kraven stapt langzaam bij haar weg en gaat bij Mark staan.
Als Lisa voor Rain staat zie ze dat ze ook huilt, Vergeef me alsjeblieft piept ze nu..
Rain kijkt naar haar ogen en ze ziet dat ze het niet faked, dan neemt Rain 1 stap naar voren en neemt haar in haar armen.
Lisa legt haar hoofd in Rain's nek en huilt nu harder.
Rain streelt haar rug omdat ze weet dat ze daar rustiger van word, maar wat Rain niet verwacht is dat Lisa ditmaal direct haar lippen op die van Rain plant.
Langzaam beantwoord Rain de kus en ze staan al snel te tongzoenen.
Mark trekt zijn wenkbrauw iets op en zegt: Daar zal ik denk ik nooit aan wennen geloof ik.
Nou daar kan ik de hele dag naar kijken hoor antwoordde Kraven al snel.
Mark keek hem aan en zei Als je dat maar laat..
Kraven grinnikte nu alleen maar en zei maak je niet druk ik zal ze niet lastig vallen..
Rain en Lisa gaan zo in elkaar op dat ze niet in de gaten hebben dat Tom, Bill,Simone en Gordon ook in middels in het park aangekomen zijn.
Tom ziet Rain staan en wilt al op haar afstappen om haar de wind van voren te geven.
Maar het is Simone die ze tegen houd..
Alsjeblieft wij storen jullie ook niet als jullie en meisje over de vloer hebben.
Tom kijkt Simone nu aan en knikt maar blij is ie zeker niet.
Het was Kraven die Simone en de rest zag staan en hij herkende Tom en Bill, dus hij liep naar de meiden toe.
Hij kuchte subtiel en langzaam liet Rain Lisa los en vroeg wat er was.
Kraven wees naar het groepje mensen die even verderop stond.
Rain volgde zijn vinger en trok toen wit weg.
Kut zei ze zachtjes en Lisa grinnikte alleen maar, lach niet siste Rain haar toe, ik ben weg gegaan zonder toestemming.
Lisa keek haar aan en vroeg: wat heb je gedaan dan dat je niet weg mocht?,
Nou dat is nog het mooist van alles zei Rain nu, Ze hebben ten eerste jou mail gelezen, ten 2de schijnen de fans helemaal door het dolle te zijn dat ze er alles aan zullen doen
om bij mij in de buurt te komen wat dus gaat betekenen dat ik een bodyguard krijg die overal mee naartoe moet.
Ow en ik ga niet meer naar school maar ga dat volgen via de pc.
Jeeej mijn leven is zo veel spannender nu..roept Rain dramatisch
Lisa grinnikt weer en duwt haar richting haar moeder.
Eenmaal bij haar moeder aangekomen kijkt ze naar haar voeten.
Maar nog voor haar moeder wat kon zeggen vloog Tom de bocht om.
Heb jij enig idee hoe druk wij ons gemaakt hebben?
Ik bedoel wij maar denken dat je op je kamer zit zoals je al de hele weer had gedaan, maar nee hoor mevrouw had gewoon de benen genomen.
Nou Tom doe eens even rustig, ik had even frisse lucht nodig ok.zegt Rain nu tegen Tom.
Wat als je fans was tegen gekomen in plaats van je vrienden, enig idee wat er had kunnen gebeuren?? schreeuwt Tom nu weer.
Hij staat tegenover haar en torent boven haar uit.
Rain krijgt tranen in haar ogen en stapt zachtjes achteruit.
Als ze naar Bill kijkt ziet ze de zelfde boze blik als bij Tom.
Dan kijkt ze naar haar moeder en die neemt haar vast.
Ja natuurlijk schreeuwt Tom Keur het allemaal maar weer goed.
Gordon springt er nu tussen en zegt: Dat is genoeg Tom, Rain heeft je begrepen.
Tom kijkt pissig naar Gordon en stapt weg, richting huis.
Kom we moeten naar huis voordat Tom hem afbreekt zegt Simone zachtjes.
Rain knikte nu en liep mee, Bill was al achter Tom aangegaan en Gordon wenkt Kraven, Mark en Lisa om mee te gaan naar het huis...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.