Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » Argument..

Forgotten

31 juli 2011 - 21:38

1685

0

284



Argument..

Als ze thuis komen staat Tom vol lop te vloeken en te tieren hoe dom het wel niet is dat Rain zomaar was weggelopen, voor het zelfde geld hadden de fans of de paparazzi
haar gevonden.
Ze weet godverdomme niet hoe ze daarmee om moet gaan en dan verwachten ze van mij dat ik rustig blijf??
Ik ben haar oudere broer er zit 5 jaar tussen ons in, ik heb de verantwoording om op haar te letten net als jij dat moet doen schreeuwt Tom verder tegen Bill.
Bill is stil en knikt alleen maar hij weet dat zijn broer dit even kwijt moet en dan kan je hem beter niet onderbreken..
Rain stond in middels in de deuropening en de woede was van haar gezicht af te lezen.
Lisa probeerde haar af te leiden maar die wist ook wel beter.
Kraven wist dat ze elk moment kon gaan ontploffen en dan zou Tom waarschijnlijk ook ontploffen en dan was het huis te klein dat wist hij zeker.
Tom zag Rain nu staan en liep met grote passen op haar af.
Begrijp het nu eens schreeuwde hij nu in haar gezicht.
Wat is er dat ik moet begrijpen Tom, dat ik van een vrij leven naar een gevangenis ga, ik nergens meer naartoe kan zonder dat er een anabolen junk naast me loopt, of dat als
er schreeuwende kindjes zijn ik de andere kant op moet gaan anders word ik verslonden, of het feit dat ik niet meer naar school kan omdat ik toevallig beroemde broers heb.
Wat verwacht je nu van mij Tom, ik ken dit leven niet en ik begin me serieus nu af te vragen of ik dit leven wel wil.Schreeuwt Rain terug naar Tom.
Dan draait ze zich om en rent de trap op, en 8 man hoort hoe ze de deur dicht knalt.
Mijn god die is pissig zei Kraven zo serieus mogelijk.
Tom keek hem pissig aan en zei wat doen jullie hier trouwens?
Wij kwamen hier eigenlijk om Rain te waarschuwen. zegt Lisa zachtjes
Voor wat? vraagt Simone voorzichtig.
Nou Aiden, de aanstichter van onze ruzie. die is al ruim 3 jaar verliefd op Rain, Rain zag het niet echter en volgens mij boeide het haar ook niet echt.
Nu is hij dus pissed dat ze hier woont, en hij heeft haar bedreigd dat zal ze niet terug zou zijn binnen een week hij haar zou komen halen.
Maar blijkbaar wist ze dat al, en boeit het haar geen ene reet zegt Kraven dan grijnzend.
Dus jullie vertellen ons nu dat er een gozer is die mijn zusje wilt en dat hij haar binnenkort komt halen en dat ze niet meer hier mag zijn of zoiets in die trend?
Ja daar komt het wel op neer zegt Lisa nu, hij wilt ook wraak nemen op mij omdat ik al die tijd wel wat met haar heb gehad.
Tom begon weer te stuiteren en te schelden.
Ik zei het toch, ik wist dat zoiets als dit zou gaan gebeuren.
That's it!, het spijt me vreselijk mam, maar Bill en ik nemen Rain mee naar Hamburg en waar wij zijn daar zal zij zijn en anders om.
Bij ons is ze continue beschermt omdat wij altijd wel mensen om ons heen hebben dus dit is gewoon beter.
TOM KAULITZ! schreeuwde Simone nu, Als jij serieus denkt dat ik mijn dochter op ga geven voor jou paranoïde gedachtes dan ben je even aan het verkeerde adres..
Rain blijft hier en jij gaat je hier buiten houden, morgen komt Tobi en die is haar bodyguard.
Maar, maar, MAAAAAM!, dit kan je niet menen, ze loopt gevaar en jij laat het gewoon op haar af komen.
Luister Tom Rain heeft gelijk, ze is dit niet gewend, Ik wil dat ze enigszins normaal kan blijven leven zoals ze gewent was.
Dat betekend dat ik haar ook naar de gewone school laat gaan, Rain gaat eraan onder door als we haar van de buitenwereld gaan afsluiten.
Dat klopt zei Lisa, Rain is een meisje dat echt wel naar je luistert, maar als ze zeker weet dat het onzin is wat er gevraagd word dan zal ze er pas tegen in gaan.
En zo te merken is dat zojuist gebeurd.
Tom keek boos naar zijn moeder, en zei toen heel boos.
Als haar wat over komt he, zal ik het je nooit vergeven en zo stapt hij woedend de deur uit, iedereen verbaasd achterlatend..
Wow, zegt Kraven dat was net Rain.
Ja ze verschillen niet zoveel met elkaar glimlacht Simone, ze heeft ons al de hele week doodgezwegen en dat heeft ze weer van Bill..
Lisa vraagt dan aan Simone of ze even naar Rain mocht.
Ja natuurlijk jongens ga maar hoor, je weet waar het is he Lisa.
Ja mevrouw, dat weet ik nog zegt Lisa.
Bill die inmiddels is gaan zitten kijkt naar zijn moeder en zegt: Mam is het wel zo verstandig als ze naar de gewone school gaat?
Ja ik vind van wel, Tobi is bij haar, jullie kennen hem hij doet alles om haar veilig te houden dat weet je.
Ja maar mam Tobi kan niet bij alles zijn he, toiletbezoeken, omkleden bij gym.
Bill, jongen ik begrijp je ongerustheid, maar we kunnen Rain niet isoleren van de wereld.
Geef het een kans lieverd zegt Simone nu tegen hem.

Rain zat voor haar raam en had Tom pissig weg zien rijden, hij had nog naar haar gekeken en hij had gezien hoe er een traan over haar wang liep.
Even zag ze hem twijfelen maar uiteindelijk reed hij toch nog weg.
Er werd even later op haar deur geklopt en Rain zorgde ervoor dat er geen traan meer te zien was voordat ze haar kamer deur opende.
Lisa keek haar aan en trok haar in de deuropening in haar armen.
Je mag heus wel even huilen hoor dat is menselijk.
Rain knikte en liet zich toen gaan.
De jongens waren op het bed gaan zitten en vroegen sinds wanneer dit al aan de gang was.
Ow dit is al vanaf de persconferentie.zegt Rain snikkend.
Ik bedoel binnen 20 minuten stonden er zeker al 30 fans, en een aantal hadden zelfs een spandoek met dat ze me wilden ontmoeten of dat ze van mij ook een handtekening wilden.
Dat meen je niet lacht Kraven nu hardop.
Ja dus wel, het was best wel beangstigend als ik zo eerlijk mag zijn, en dan te bedenken dat de jongens dit elke dag hebben..
Natuurlijk is dat eng zegt Lisa weer op haar beurt, maar je went er wel aan als je wat verder bent.
Ach misschien heb je wel gelijk zegt Rain.
Na een aantal uurtjes zei Mark dat ze moesten gaan, want ze moesten de volgende dag gewoon naar school.
Ze namen beneden afscheid van iedereen terwijl Rain en Lisa in de gang stonden kussen..
Iedereen wist dat natuurlijk en ze hielden er een beetje rekening mee..
Maar ze moesten nu toch echt doen en Rain gaf iedereen knuffels.
Nadat ze weg waren riep Simone dat er eten was.
En Tom dan vroeg ze zachtjes,
Tom komt voorlopig niet thuis maak je daar maar niet druk om zei Simone nu.
Rain knikte nu en begon te eten.
Nadat iedereen klaar was hielp ze Simone met afruimen en de koffie.
Bill vertrok al snel naar zijn kamer en wou blijkbaar alleen zijn.
Rain ging bij haar moeder zitten en al snel lach ze met haar hoofd op haar moeder schoot een film te kijken.
Stiekem maakte Gordon een foto van ze met zijn mobiel en zette hem als achtergrond.
Simone zat door Rains haar te kroelen en langzaam viel ze in slaap.
Als het bijna 12 uur is maakt Simone haar wakker en zegt dat ze naar bed moet gaan, en slaperig loopt Rain de trap op.
Ze kleed zich om en gaat haar tanden poetsen, als dat allemaal gedaan is ploft ze neer in bed en valt ze als een blok in slaap.

Midden in de nacht komt Tom het terrein weer op gereden.
Zijn woede was nog steeds niet weg, hij snapte gewoon niet waarom zijn moeder niet in zag dat zijn zusje gevaar liep.
Bill en hij hadden altijd mensen bij zich als ze ergens heen gingen al was het maar naar de kapper.
Hij was wezen rondrijden, en had wat biertjes gedronken die hij bij het tankstation had gehaald, hij was niet dronken maar helemaal nuchter was hij ook niet meer.
Hij parkeerde de auto en stampte nog steeds pissig naar de deur.
Toen de deur weer dicht was liep hij de trap op en ging hij zijn kamer in, daar kleedde hij zich uit en liep toen naar de badkamer om zijn tanden te poetsen.
Opeens had hij een plan, mam zou er niet blij mee zijn maar hij wel, hij spoelde zijn mond snel en ging zijn kamer in.
Daar trok hij zijn tas te voorschijn en kleedde zich weer om.
Daarna bracht hij zijn tas naar de auto en liet de deur openstaan.
Toen ging hij naar Rains kamer en pakte daar ook een tas.
Hij liep de inloopkast in en begon spullen in te pakken van haar.
Snel bracht hij die tas ook naar de auto en zette ondertussen de deur open van zodat hij makkelijker bij de achterbank kon komen.
Hij stond nog even te kijken naar het huis en vond dat dit het beste was wat hij kon doen, hij liep de huiskamer in en schreef een brief voor zijn moeder.
Daar zette hij in dat het hem speet dat hij het zo deed maar het was volgens hem het beste voor Rain en dus moest hij het wel doen.
Alles voor mijn zusje zette hij op het einde neer.
Daarna nam hij de brief mee naar boven en legde de brief op het hoofdkussen van Rain neer.
Hij twijfelde weer even maar uiteindelijk deed hij het toch, hij legde de dekens goed en pakte haar met deken en al op.
Voorzichtig liep hij de trap af en legde haar op de achterbank in de auto.
Zachtjes deed hij de deur dicht en opende de poort, daarna sloot hij de voordeur af en zette het alarm erop.
Hij stapte nu in de auto en keek nog even achterom waar hij zijn zusje zag liggen slapen.
Een glimlach ontstond op zijn gezicht en hij dacht: Ik zal jou beschermen zoals elke grote broer zou doen, het is misschien niet helemaal eerlijk naar mama toe, maar ik heb
geen keuze..
Tom starte de auto en reed het terrein weer af, daarna sloot hij de poort weer en reed toen weg uit Loitsche....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.