Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » Tom you ass..

Forgotten

31 juli 2011 - 21:39

2119

0

239



Tom you ass..

Tom rijd nu wat harder dan normaal gesproken, dat kan nu ook gemakkelijk aangezien het nacht is en er haast geen verkeer is.
Binnen anderhalf uur is hij bij het huis aangekomen dat hij samen met Bill deelt.
Hij brengt eerst de spullen naar binnen en dan opent hij de deur naar zijn kamer en slaat het bed open.
Dan spurt hij weer naar beneden en tilt zijn zusje voorzichtig uit de auto wat nog best moeilijk was omdat zijn zusje zich net probeerde om te draaien.
Hij hoopte maar dat ze nog niet wakker zou worden want hij wist dat ze het geheid op een brullen ging zetten en dan zou er een hoop gezeik ontstaan.
Hij liep het huis in en ging naar boven, daar legde hij Rain in zijn bed en omdat ze al dekens had liet hij zijn eigen dekens voor wat het was.
Snel ging hij zijn auto afsluiten en dan kon hij ook nog even slapen voordat Rain hem zou vermoorden.
En inderdaad om 11 uur werd Rain wakker en schrok ze omdat ze in een voor haar onbekende omgeving lag.
Ze stond op en liep naar de deur, ze had Tom nog niet zien liggen naast zich en ze probeerde de deur te openen.
Die gaf niet mee en ze begon in paniek te raken.
Opeens zag ze dus nog iemand in het bed liggen en angstig liep ze op het bed af om te kijken wie het was.
Toen ze dus een stel cornrows zag liggen wist dat ze te maken had met haar idiote overbezorgde broer.
Ze was woest..
Tom Fucking Kaulitz word godverdomme wakker jij achterlijke debiel dat je er op deze aardkloot rond hobbelt!!! Schreeuwt ze door de kamer heen
Tom schrok zich rot en doordat hij zo snel bewoog donderde hij ook nog uit zijn nest waar hij de blote voeten van zijn zusje zag.
Langzaam keek hij omhoog en glimlachte.
Je bent wakker grinnikte hij weer.
Rain torende nu nog boven hem uit en zei: wat heb je nu weer uitgespookt idioot, waar ben ik?
Je bent in Hamburg zei Tom droog terug.
Rains ogen werden groot en zei: Je hebt me naar jullie huis gebracht terwijl ik sliep?
Ja anders zou je nooit mee zijn gegaan zei Tom tegen Rain.
Nee natuurlijk had ik niet meegegaan staats malloot, ik hoor hier niet.schreeuwde Rain.
Nee, nee, Ik weet van Aiden af en ik wil je gewoon veilig hebben en dat is hier.
Das gelul, overal kan ik lastig gevallen worden en dat hoor jij te weten Kaulitz.zei Rain weer.
Ja, dat stukje weet ik ook wel, maar wat jij vergeet dat als Bill en ik ergens heen gaan er altijd iemand bij is aan beveiliging.
Leuk, zegt Rain sarcastisch,maarre wat schiet mam daar mee op??
uhmmmmmmmmmmm, geen idee zei Tom toen.
Je hebt weer gehandeld voordat je hebt nagedacht mafketel siste ze hem toe.
Nou geef me je mobiel dan kan ik mam bellen dat ze me moet komen halen.
Vergeet het zei Tom nu.
Nou dit is zo niet eerlijk Tom, je kan me hier niet houden hoor..
Ik kan dat wel en ik doe het ook. Zei Tom uiterst kalm.
Rain keek hem aan en zei serieus laat me mam nou even bellen..
Nee Rain je belt mam niet, je gaat niet terug naar Loitsche, punt uit zei Tom wederom verdacht kalm.
Hij kleedde zich ondertussen aan en stak demonstratief zijn mobiel in zijn broekzak en beval haar zich ook om te kleden dan ging hij ontbijt maken.
Rain keek hem aan terwijl hij de deur van het slot af haalde en de kamer verliet.

Ondertussen in het ouderlijk huis.

Simone, Bill en Gordon zaten aan het ontbijt.
Ik heb Tom's auto niet zien staan zei Simone, Volgens mij is hij niet thuisgekomen vannacht.
Die zal wel weer een of ander wijf opgeduikeld hebben, we weten hoe hij is mompelde Bill nu.
Ja je zal wel gelijk hebben zei Simone nu weer.
Ik ga Rain wel even wakker maken zei Bill.
Langzaam ging hij de trap op en hij klopte op de deur van Rain.
Geen antwoord dus hij nam aan dat ze nog sliep.
Hij opende de deur en zag dat het bed leeg was, en hij zag ook geen deken dus hij liep verder de kamer in.
Hij keek de kamer rond maar zag niks wat verried dat Rain er was, hij keek aan de andere kant van het bed om te kijken of ze daar op de grond lag te pitten dat had
hij ook een keer gehad.
Daar was ze dus ook niet en toen viel zijn oog op het briefje op het hoofdkussen.
Een naar gevoel ging door zijn maag, wat als ze was weggelopen ze was behoorlijk van streek gisteren.
Hij opende de brief en begon met lezen, met elke zin dat hij las werden zijn ogen groter.
Wat een lul dacht hij bij zichzelf.
Hij opende de kamer deur en schreeuwde: "MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!"
Simone en Gordon kwamen naar boven gerent en vroegen hijgend wat er aan de hand was.
Bill gaf trillend het briefje aan zijn moeder.
Ze pakte hem aan en keek hem onbegrijpend aan.
Lees het briefje mam, en voordat je gaat schreeuwen ik heb het serieus niet bedacht..
Ze keek hem aan en begon met lezen, tijdens het lezen trok de kleur weg uit haar gezicht en maakte haar altijd zo lieve uitdrukking plaats voor een woedende blik.
Gordon die ondertussen ook mee las schudde zijn hoofde en Bill zei dat hij zich snel ging aankleden.
Toen Simone het briefje gelezen had ontstak ze in woede.
Hoe haalt die gek het in zijn hoofd begon ze.
Ik had hem nog zo gezegd dat hij dat niet mocht doen en wat doet hij? JUIST precies hetgeen wat ik hem had verboden.
Ik begrijp niet waarom hij ons niet vertrouwd, ik heb hun ook altijd kunnen beschermen.
Waarom zouden we Rain dan ook niet veilig kunnen houden?
Ik weet ook niet hoe hij erop is gekomen zegt Gordon nu ook.
Wat wil je gaan doen vraagt Gordon nu aan Simone.
Ik ga der op halen natuurlijk en dan zal ik Tom een pak rammel gaan geven.
Ik kan hem zelfs aangeven wegens ontvoering, ik snap alleen niet hoe hij het voor elkaar om haar het huis uit te krijgen.
Hoe bedoel je? vraagt Gordon.
Nou Rain had nooit vrijwillig mee gegaan dat weet jij ook wel..
Nee die had hem wel even laten weten wat ze er van vind.
Wat als hij haar verdoofd had ofzo? zegt Simone in paniek.
Nee dat zou hij niet doen zegt Gordon om haar gerust te stellen.
Bill kwam de kamer weer in en vroeg wat ze nu gingen doen.
Ik ga der ophalen natuurlijk, dit pik ik niet namelijk, jullie kunnen een hoop flikken bij me dat weet je maar dit gaat me even wat te ver.
Bill knikte en zei dat hij de auto zou starten.
Simone knikte en ging op zoek naar haar tas..
Samen met Gordon stappen ze in de auto voor een rit van bijna 3 uur..

Rain was aangekleed en liep pissig naar beneden en ging op zoek naar de keuken.
Toen ze die een maal gevonden had zag ze Tom net 2 geroosterde broodjes op haar bord leggen, hij had haar nog niet gezien en ze liep weer achteruit.
ze had namelijk een huistelefoon gezien en ze ging ernaar toe.
Ze draaide het nummer van thuis maar er werd niet opgenomen, dus probeerde ze het mobiele nummer van haar moeder.
Maar net voor die op kon nemen werd de telefoon uit Rains handen getrokken en stond er een ietwat boze Tom voor haar gezicht.
Wat had ik nou gezegd meissie.
Niet naar mama bellen zei ze pissig.
Waarom doe je het dan? vraagt Tom nu.
Omdat ik naar mama toe wil Tom, Ik wil niet bij jou blijven..
Wat waarom niet, ik ben hartstikke goed voor je.riep Tom nu.
Ik zei toch niet dat je dat niet bent, ik wil alleen naar mama ik wil niet in de drukte van jou en Bill terecht komen.
Hoe bedoel je dat nou weer zei Tom gepikeerd.
Ik bedoel daarmee dat ik jullie leventje niet wil, het vliegen, het touren, de fans, de M&G's, de fotoshoots, de pers conferenties, kortom jullie verplichtingen...
Tom keek haar teleurgesteld aan en liep nu weg, ze hoorde de voordeur dichtklappen.
Een half uur later stond ze nog steeds op dezelfde plek als dat ze stond toen tom de deur uit ging.
Ze wist niet wat ze moest doen, weg gaan of op zijn minst wachten tot Tom terug zou zijn.
Tom kwam een uur later terug, hij had gedronken ze rook het van een afstand en ze hield er niet van als mensen gedronken hadden want dan waren ze niet zichzelf..
Ze liep nu behoedzaam naar de trap, gespannen en klaar om het op een lopen te zetten.
Wat ga je doen vroeg een kille stem nu die van Tom afkomstig was.
Ik uhm ik ga even naar de wc zegt Rain voorzichtig.
Tom knikte alleen maar en Rain rende nu de trap op.
Ze keek in de eerste 2 kamers waarvan ze kon zien dat het logeerkamers waren.
De derde deur was een soort van kantoortje, De vierde een badkamer die zo te zien haast niet gebruikt werd.
De vijfde deur was Tom zijn kamer dus die ging ze al voorbij, de deur daar tegen over maakte ze open en ze zag dat dat Bill zijn kamer moest zijn.
Snel stapte ze daar naar binnen en draaide de deur op slot.
Ze ging op zijn bed zitten en zat te bedenken wat te doen..
Tom was op de bank in slaap gevallen toen er een deur openging.
Bill was de eerste die binnenkwam en die keek naar zijn broer op de bank.
Hij rook de alcohol geur dat van hem afkwam en keek om zich heen, waar kan ze zijn mompelde hij meer tegen zichzelf dan tegen zijn ouders.
Simone keek in de keuken waar ze de nog niet eens opgegeten ontbijt aantrof.
Daaraan wist ze dat er wat gebeurd moest zijn, Tom en niet eten dat was niks voor hem.
Bill ging de trap op en keek in iedere kamer.
Toen hij bij zijn eigen deur kwam merkte hij dat hij op slot zat.
Rain schrok en deinsde achteruit op het bed, wat als het Tom was die boos was en zou gaan schreeuwen.
Bill klopte op de deur en riep haar naam.
Rain herkende Bill zijn stem en rende naar de deur.
Ze legde haar oor er tegen aan en zei: "Bill??"
Ja meissie ik ben het echt, Tom is op de bank gevallen.
Heeft hij je wat aangedaan vraagt Bill voorzichtig.
Nee we hadden een woordenwisseling en toen is hij het huis uit gelopen en na anderhalf uur ofzo kwam hij terug dronken als een tor..
Ik ben toen stiekem naar boven gegaan en jou deur was de enigste die ik op slot kon doen..
Maak de deur maar open pap en mam zijn er ook bij..
Rain draaide de sleutel om en opende de deur.
Ze zag Bill en vloog hem in zijn armen.
Rustig maar meissie je gaat weer mee naar waar je hoort, dat beloof ik je.
Samen lopen ze naar beneden, waar Rain in de armen van haar moeder valt.
Tom werd ondertussen ook weer wakker van het gepraat en zag daar een pissige moeder staan.
Oeps, was het enige wat er nu nog uit zijn mond kreeg.
Ja Oeps zei zijn moeder nu fel.
Tom Kaulitz hoe haal je het in je kop om haar zo mee te nemen.
Hoe heb je het überhaupt gedaan, Ik hoop voor jou dat je haar niet plat hebt gespoten of wat dan ook jongeman! schreeuwde zijn moeder.
Nee mens, wat denk je wel niet van me schreeuwde Tom nu, zij slaapt gewoon hartstikke diep.
Heb haar gewoon op de achterbank gelegd en ze is vanochtend hier wakker geworden.
Nou dat scheelt dan alweer, kom Rain pak je spullen we gaan naar huis.
Ja mam, zei Rain met een zachte stem.
Tom keek droevig naar zijn moeder, terwijl die hem hoofdschuddend aanstond te kijken.
Flik dit nooit meer Tom zei ze nu alleen nog maar.
Ze gaf hem een knuffel toen hij nee had geschud en ze vroeg of hij nog mee terug kwam of dat hij liever hier bleef.
Ik blijf hier zei hij zo neutraal mogelijk, Laat Rain maar even bij komen van mijn ow zo slimme actie...
Rain had het gehoord keek hem aan en zei: "En toch zou ik het fijn vinden als je weer mee ging Tommi"
Weet je dat heel zeker? Vroeg Tom nu toch wel erg onzeker.
Ja, zei Rain nu, Dat weet ik heel zeker..
Tom liep op Rain af en nam haar in zijn armen.
Het spijt me dat ik zo overdreef Rain, mam..zei Tom nu.
Ik begrijp het wel, maar begrijp het ook van mijn kant..
Ja ik begrijp je nu wel, na alles wat je net tegen me riep.
Ik begrijp dat je dat niet aan zult kunnen,Maar hou er alsjeblieft rekening mee dat je er wel onbewust wel in meegetrokken zult worden.
Daar hou ik heus wel rekening mee en een klein beetje bekendheid kan denk ik geen kwaad.
En daarbij met de tijd zal ik ermee om kunnen gaan, nu is het gewoon eng..
Tom glimlachte en knuffelde haar nog meer en zei laten we naar huis gaan meis...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.