Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » The Email

Forgotten

31 juli 2011 - 21:40

1657

0

291



The Email

- Tijdsprong van 3 maanden -

Tom en Bill waren op tournee in Amerika, ze zouden ongeveer 6 maanden weg blijven.
Ze hadden er al 2 opzitten dus nog vier te gaan.
Rain had een kalender gemaakt en ze streepte de dagen af, want als ze terug zouden zijn dan zou ze naar hun toegaan in Hamburg.
Daar zou ze een paar weken verblijven omdat de vakantie dan toch was begonnen.
Ze zou die middag opgehaald worden van school door Simone omdat ze samen waren die avond, gingen ze uit eten..
Dus ze keek iedere keer weer op de klok, de kinderen uit haar klas waren allemaal wel aardig, op een paar huppels na die overdreven aardig waren maar daar prikte Rain makkelijk doorheen en ging ook niet met ze om.
Ze ging voornamelijk met Rockers en Metalheads om.
De bel ging en ze ging naar haar laatste les, tekenen, ze was er niet goed in en ze had er ook een schijthekel aan.
Eenmaal in de klas werden ze per 2 ingedeeld, Raven werd bij een jongen genaamd Lars ingedeeld.
Hij was de klootzak van school, dacht dat hij elk meisje naar zijn hand kon zetten en hij had het ook al een aantal keren bij Rain geprobeerd.
Zo mevr. Kaulitz zei hij geamuseerd, het ziet er naar uit dat we partners zijn en hij slaat zijn arm om haar heen.
Rain kijkt hem aan met een opgetrokken wenkbrauw en slaat zijn arm weg.
Dat we samen moeten werken geeft jou nou niet het recht om aan me te zitten viezerik.
Wat nou viezerik verdedigde hij zichzelf nu.
Rain glimlachte nu alleen nog maar naar hem en zei dat de juf de opdracht wou uitleggen en dat dat niet ging als hij als een debiel er zo bij bleef staan..
Hij keek me boos aan en zei dat ik zou geen vriendjes met hem mocht zijn.
Rain lachtte hardop en zei dat ze daar echt niet op zat te wachten..
Helemaal verbouwereerd ging hij zitten en bleef haar maar aan kijken.
Rain lette helemaal niet op hem en de opdracht was een portret te maken van degene die tegenover je zat.
Lars grijnsde en zei dat maak ik graag.
Rain zuchtte en zei dat ze dan net zo goed Scotty kon tekenen.
Zeg zit me niet vergelijken met die kut hond van je broers ja.
Nou ja die is tenminste nog knap, ow en grappig.
Hij werd steeds pissiger en ging aan het werk.
Rain tekende zo goed als dat ze kon en toen ging de bel.
Eindelijk verlost riep ze dramatisch, en rende de klas uit nadat ze haar tekening had ingeleverd.
In de auto bij Simone werd er over school gepraat en over jongens.
Mam serieus er zitten geen leuke jongens hier op school, de ene helft is nerd en een kwart is gewoon en de rest vertoond player gedrag.
Ik zit er trouwen nog helemaal niet op te wachten trouwens dus maak je maar niet druk.
Simone grinnikte, en zei toen dat ze een mail had gehad van de jongens, het ging goed met ze en dan ze ons missen.
Ik mis hun ook gilt Rain door de auto, ik mis zelfs het overbezorgde gedrag van Tom..
Samen schoten ze nu in de lach en Simone parkeerde de auto ondertussen.
Tobi was met zijn eigen auto en parkeerde de auto ook.
Eenmaal in de stad kochten ze wat leuke dingetjes.
Het was inmiddels al half zeven en Simone vroeg: Italiaans of Chinees.
Ze keken elkaar aan en zeiden tegelijk Chinees, Tobi schoot erom in de lach en begeleidde de dames naar hun vaste restaurant.
Toen ze binnen kwamen daar was het gelukkig rustig, maar Rain vroeg toch of ze het niet mee naar huis konden nemen.
Lekker op de bank met een filmpje in je pyjama Enzo en ze keek naar haar moeder met Puppy ogen.
God je lijkt echt teveel op je broers maar ik vind het goed zei Simone hoofdschuddend.
Tobi zei terwijl Simone aan het bestellen was dat ze echt veel weg had van haar broers ondanks het leeftijdsverschil.
Rain keek hem aan en hij gaf haar een knipoog, Tobi was een goede vriend van Rain geworden, ze kon bij hem terecht als ze over de jongens wou praten omdat haar moeder het ook
moeilijk vond natuurlijk dat de jongens weg waren.
Na een half uur had Tobi ze naar huis gebracht en zaten ze in hun pyjama op de bank met hun eten en te kijken naar The omen 4..
Rain zette de lege borden in de vaatwasser en de restjes zette ze op het gasfornuis om af te laten koelen voor het de koelkast in kon.
Daarna liep ze met een pot hete thee terug en schonk ze voor zichzelf en haar moeder in.
Na de film gaan ze slapen.

De jongens zijn zo druk met de concerten die ze hebben dat ze amper de tijd hebben om zich te ontspannen.
s'avonds in het hotel zit Bill op zijn kamer zijn mail te checken, hij ligt in een deuk om de mails van zijn zusje en de foto's die ze hem toegestuurd had van een gitzwarte
hond die in de plomp was gevallen omdat hij niet op tijd kon remmen.
Raven die hem eruit kon gaan halen want hij weigerde en die dus net zo zwart was als de hond.
Haar cijfers waren ook bekend en die had ze ook meegezonden.
Ze waren netjes er zat maar 1 onvoldoende tussen dus geen probleem dacht Bill zo.
In Tom zijn kamer ging het er niet anders aan toe, ook hij lag in een deuk vanwege de foto's en was trots op zijn zusje vanwege haar rapport.
Dan opent hij een mail van een onbekende, er staat in:

Geachte meneer Kaulitz,

Graag wil ik je erop wijzen dat je er niet slim aan heeft gedaan om je kleine zusje zo achter te laten bij haar moeder.
Je vader is ook al niet thuis en de beveiligingsman is ook allang naar huis, en zo te merken is de achter deur ook niet op slot.
Oh oh, als ik nu eens denk aan alle dingen die ik nu zou kunnen uithalen..
Dit word me nu wel heel makkelijk gemaakt.
Toen je nog thuis was werd er scherper op gelet, maar nu zijn de teugels toch wat losser.
Ik wens je nog een goede nacht/dag toe..

MVG Onbekend....


Het eerste wat Tom deed was naar zijn mobiel grijpen.
Hij belde naar huis en hoopte dat er snel opgenomen zou worden, hij werd er onpasselijk van als hij er aan dacht wat er nu zou kunnen gebeuren.
Net dat Simone opneemt knalt Bill de hoteldeur open en staat daar wit weg getrokken in de deuropening.
Mam schreeuwt Tom nu haast.
Er is iemand in huis, je moet naar Rain toe en de deur opslot gooien, dan moet je Rain de politie laten bellen.
Hij hoorde hoe Simone het bed uit stapte en snel de gang op gaan.
Daar zag ze de deur van Rain's kamer al open staan Oh god zegt ze zachtjes en ze ging er snel naar toe.
Eenmaal in de kamer knipte ze het licht aan ook al wist ze dat ze een hoop gevloek ervoor terug zou krijgen.
Maar dit keer was er geen gevloek, het bed was leeg.
Simone voelde aan het bed en het was nog niet helemaal koud, dus ze dook de badkamer in maar daar was ook niemand.
Ze rent de trap af naar de huiskamer ook daar was ze niet, dan valt haar oog op de tuindeur die open staat
Tom fluistert ze haast, ze is weg...en dan glijd de hoorn uit haar handen en is alles zwart.
Tom hoort hoe zijn moeder op de grond zakt, en weet dat hij vanaf daar machteloos is.
GODVERDOMME!!!! schreeuwt Tom nu door de hotelkamer.
Bill schrikt ervan en roept: Zeg dat het niet waar is Tom bitte???
Ze is weg Bill, hij heeft haar meegenomen en Tom laat de tranen de vrije loop.
Snel rent Bill naar Tom om zich in zijn armen te verschuilen.
Gustav en Georg komen de kamer binnen gestormd en vragen wat er in godsnaam aan de hand is..
Bill wijst naar de laptop van Tom en Georg leest het mailtje wat er open staat.
Dan trekt hij ook wit weg en pakt zijn mobiel om David in te lichten.
David is al snel op de kamer en leest het mailtje door.
We gaan terug naar Duitsland, jullie moeder heeft jullie nodig en jullie haar.
Gustav belde naar Gordon omdat die gewoon in Duitsland zat en hij het snelste bij haar kon zijn.
Daarna belde hij de beste vriendin van Simone want die woonde in het dorp vanwege het feit dat Simone flauw was gevallen.

Raven lag in de kofferbak van een auto, ze had niks door ze lag zacht dus ze zou nog wel even blijven slapen.
De auto ging nu vol gas naar een onbekende plek in de bossen van Duitsland.
De man zou er voor zorgen dat ze niet zo snel gevonden zou worden.
Geld dat wou hij niet, nee het was zijn doel om haar te bezitten en dat was hem nu gelukt.
Nu er nog voor zorgen dat ze ook van hem gaat houden dan kan ze gewoon weer terug naar huis met hem aan haar zijde.
Na bijna 2 uur rijden waren ze er eindelijk.
Hij zette de motor uit en opende de kofferbak, Voorzichtig pakte hij haar op en liep naar het huisje wat er stond.
Hij opende wat moeilijk de deur en liep het huisje in, daar ging hij de trap op en opende daar weer een kamerdeur.
Zachtjes legde hij haar in het bed wat er stond en sloeg de dekens toe.
Daarna liep hij de kamer uit en draaide de deur op slot.
HIj pakte zijn mobieltje er bij en bekeek of hij post had ja of nee.
Gelukkig had hij er een hack opzitten zodat zijn IP telkens veranderde, ze zouden hem daardoor nooit kunnen vinden.
Hij kon niet wachten om de reacties van Tom en Bill te zien als ze door hadden dat hun grootste vijand hun zusje had.
Sinds ze bij zijn broertje in de klas gekomen hield hij haar al in de gaten.
Ze was net zoals de twins zeker niet lelijk om aan te zien dus dat was al een voordeel voor hem.
Nadat hij alles had afgesloten ging hij naar zijn eigen kamer om nog even te gaan slapen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.