Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » Weirdo..

Forgotten

31 juli 2011 - 21:41

1860

0

290



Weirdo..

Eindelijk na bijna 13 uur vliegen zijn de jongens aangekomen in Duitsland.
De twins zijn nerveus over wat ze zullen aantreffen thuis.
De G's om hoe ze de twins het beste kunnen steunen, ze hadden in ieder geval ervoor gekozen om met de twins mee te gaan naar huis.
Zo konden ze hun het beste ondersteunen.
Bill was de grootste wrak, hij had aan 1 stuk door zitten huilen en was nog niet klaar.
Kan je van huilen uitdrogen vroeg David nog bezorgt aan Georg.
Volgens mij niet maar we moeten hem gewoon in de gaten houden.
Als ze bij het huis aankomen rennen de twins zonder hun bagage het huis in, en het eerste wat ze tegen komen daar klampen ze zich aan vast.
In dit geval hun moeder die blij is met hun thuiskomst.
Mam, begon Tom dan toch maar, heeft de politie al sporen gevonden?
Helemaal niks zei Simone gefrustreerd, Die klootzak heeft geen vingerafdruk achtergelaten niks!!.
Jullie vader is ook onderweg zei Gordon voorzichtig.
Wat!!!riep Tom nu, waarom hebben jullie hem gebeld.
Nou ja laten we eerlijk blijven hij is haar vader zei Simone nog voorzichtig.
Maar, begon Tom nu, je weet toch wel dat hij de schuld bij ons gaat neerleggen he?
Ja Tom dat weet ik donders goed, maar ik kan het niet maken om niks te zeggen tegen hem.
De politie checkte Tom en Bill hun laptops en zeiden al snel dat het wel even zou duren voordat ze erachter zouden zijn waar het vandaan gekomen is aangezien beide
berichten van aparte IP adressen afgekomen zijn, wat dus betekend dat hij het slim heeft gespeeld.
Tom's schouders gingen bij die gedachten al hangen en hij was als de dood voor wat diegene van plan was met zijn zusje.
Dan gaat de bel en Gustav gaat open doen.
Zodra de deur open is raast er een zwaar pissige Jög voorbij en die stampt de huiskamer in.
Voor Simone en de twins stopt hij.
Woedend keek hij Simone aan, Als jij haar niet had meegenomen, dan had ik mijn dochter nog gewoon thuis gehad waar ze godverdomme hoort! Buldert hij nu door de huiskamer heen.
Simone keek hem aan en zei alleen maar terug, Als jij haar jaren geleden haar niet mee had genomen had ik niet 16 jaar van haar leven hoeven te missen.
Nu weet je hoe ik me al die tijd heb gevoeld.eindigt ze haar zin koud.
Jög zijn ogen spuwen nog steeds vuur.
Het is jullie schuld dat ze weg is, wijst hij naar de twins.
Wie weet wat er nu met haar staat te gebeuren godverdomme! schreeuwt hij nu door het huis heen.
Luister zei Georg nu, We schieten er niks mee op als je hier gaat staan brullen en beschuldigen.
Je moet blij wezen dat Simone je gebeld heeft ze had dat niet hoeven doen namelijk.
Ik zou maar wat meer respect tonen als ik u was want dat hebben ze hier wel verdient na wat u hen jaren geleden heeft gedaan.
Dan valt Jög stil en gaat dan maar zitten.

Rain werd wakker en ging rechtop zitten, er stond een klein lampje aan wat dus verried dat ze niet in der eigen kamer was.
Ze schrok en stond snel op om de deur te openen, alleen die gaf niet mee.
Langzaam begon ze te herinneren wat er was gebeurd.
Die nacht was er een man op haar kamer geweest, die heeft haar gedrogeerd en die had haar waarschijnlijk naar wat ze nu vermoede mee genomen naar een andere plek.
Toen ze dat besefte zette ze het op een schreeuwen en bonkte ze op de deur.
Na ruim 5 minuten hoorde ze voetstappen naderen en werd er een sleutel in de deur gestoken.
Ze stapte achteruit en de deur werd langzaam geopend.
Er verscheen een gestalte in de deuropening, ze schrikt want ze kent de man niet die er staat,.
Ze schat hem in de leeftijd van haar broers maar verder zegt zijn gezicht haar weinig.
Angstig kijkt ze hem aan en hij glimlacht alleen maar.
Fijn dat je wakker bent, wil je misschien wat eten? zegt de man dan.
Vertel me liever wie je bent, zegt Rain bot.
Ah ja je bent een Kaulitz, lekker gebekt maar dan nog vraag ik af op wie van de 2 je het meest lijkt.
Hoe bedoel je dat en hoe ken jij mijn broers roept Rain nu.
Tja laten we het erop houden dat ik met ze in de klas heb gezeten.
Oh, maar dan weet ik nog je naam niet zei Rain vinnig..
Dus op wie lijk je het meest? zegt de man dan, lijk je op Bill de angsthaas of Tom die wel wat terug durft te doen.
Rain zei niks, ze had zoiets van als jij me geen normaal antwoord kan geven waarom zou ik het dan doen...
Kom liefje je moet even wat komen eten, dan ben je misschien wat spraakzamer en hij stak zijn hand uit.
Rain liep alleen maar achteruit en was niet van plan om op zijn voorstel in te gaan.
Hij zuchtte en zei precies Bill, wel een grote bek hebben maar niet durven doen..
Ach het maakt me niet uit, je hebt een lekker figuur en ik kan met je pronken dus ik mag niet klagen.
Hoe bedoel je "pronken" vroeg Rain nu wel een beetje angstig.
De man begon te lachen en zei Ik hou je nu al een poosje in de gaten en ik heb besloten dat jij mij toebehoort.
En ik wil samen oud worden met jou, en nu moet alleen jij nog van mij gaan houden.
En daarom heb ik je daar weg gehaald, want jou broers zullen mij niet zomaar bij jou in de buurt laten namelijk.
Rain keek hem met grote ogen aan en zei Ik zal nooit van jou gaan houden, ik uhm.... nee ik wil dit niet breng me naar huis!
Nee liefje je blijft hier totdat je in ziet dat je wel degelijk van mij houd en niets of niemand zal dat tegen kunnen houden, zelfs jij niet.
Man ik ken jou niet eens hoe kan ik dan van jou houden, gek...zei Rain nu.
Waarom denk je dat we hier zitten liefje, zo kan je me leren kennen en dan komt het wel goed.
Het gaat helemaal niet goed komen, vergeet het maar dat ik ooit van jou zal gaan houden. sist Rain naar hem toe.
Zijn gezicht vertrekt en hij stapt op haar af.
Luister liefje, het kan op de leuke manier, maar het kan ook anders daar kunnen je broers over mee praten trouwens.
Dan nog kan je iemand niet dwingen om van je te houden. Zegt Rain verbaasd om zijn antwoord.
Eerder kom je hier niet weg, zegt de man gemeen glimlachend.
Hij liep naar haar toe en stak weer zijn hand uit.
We gaan eten zegt hij dan weer uiterst kalm.
Rain draaide zich van hem weg en zei: Geen honger dank je..
Je hebt geen keuze zei de man toen terwijl hij haar bij haar pols pakte.
Hevig protesterend werd ze mee getrokken naar de trap, Loop je zelf of moet ik je hier ook bij helpen zei hij arrogant.
Ik kan zelf lopen daar heb ik jou niet bij nodig hoor, siste ze hem weer toe.
Hij stak net als haar broers boven haar uit maar echt bang was ze niet voor hem.
Eenmaal beneden werd ze naar de keuken begeleid, die stond netjes gedekt en de thee stond ook al klaar.
Hij schoof een stoel naar achteren en plante Rain erop.
Zo Wat wil je hebben liefje vroeg hij met een zwoele stem.
Ze keek op en zei: alleen thee.
Je moet wel eten hoor, die chinees van gisterenavond is allang verteerd.
Creep siste ze hem nu toe.
Hij keek haar nu koud aan en voor ze het goed en wel door had, had hij haar een klap gegeven.
Giftig keek ze hem aan en stond op, prop de thee maar op een plek waar de zon niet schijnt schreeuwde ze naar hem en ze stormde de keuken uit.
Ze zag de voordeur van het huisje en rende ernaar toe.
Maar nog voor ze de deurknop kon pakken had hij haar al om der middel vast en trok hij haar tegen zich aan en fluisterde toen: Nee, nee liefje je mag nog niet weg, pas als ik
het zeg...
Hij draaide haar om in zijn armen en probeerde haar ogen te vinden maar ze keek naar zijn borst en keek hem niet aan.
Hij zuchtte geïrriteerd en pakte haar toen bj haar bovenarm beet en trok haar de trap weer op naar haar kamertje.
Daar duwde hij haar weer naar binnen en sloot de deur weer af.
Rain ging in een hoekje zitten en vroeg zich af waar ze nu weer in was beland, wie was die man eigenlijk hij nog altijd niet zijn naam verteld behalve dan dat hij met
Tom en Bill op school had gezeten.
Ze snapte niet waarom zij nu weer de lul was.
Na een aantal uur ging de deur weer open hij keek waar ze was.
Kom mee zei hij kil..
Langzaam kwam ze omhoog en liep achter hem aan.
Hij opende een deur en hij ging aan de kant zodat Rain naar binnen kon stappen.
Ze zag dat het een badkamer was en ze kreeg een benauwd gevoel, en die werd alleen maar erger toen hij ook naar binnen stapte.
Hij zette de douche aan en stelde de temperatuur af, daarna begon hij zich uit te kleden terwijl Rain verstijfd daar stond te kijken naar wat hij aan het doen was.
Kleed je uit zei hij toen tegen Rain.
Die schudde haar hoofd en zei dat ze niet met hem wou douchen.
Hij keek haar aan en zei dat ze niks had in te brengen, daarna stapte hij op haar af en trok het shirt over haar hoofd heen.
Ze had nu alleen nog een dames boxer aan maar die werd al snel van haar kont af getrokken door hem.
Hij stapte achteruit en bekeek haar glimlachend.
Rain's ogen spuwde vuur, Ik ben godverdomme niet iets van de markt hou je ogen bij je, riep ze nu tegen hem.
Hij glimlachte echter en trok haar dichterbij, Niet zo lelijk doen liefje ik vind je prachtig.
Laat me los siste ze weer.
Waarom, nog nooit tegen een man aan gestaan soms? vroeg hij een beetje uitdagend.
Nee, ik heb zelfs nog nooit een naakte man gezien in het echt, laat me nu maar los ik wil dit niet..
Ben je nog maagd vroeg hij ongelovig..
Ja man wat denk je wel niet, ik ben pas 16 hoor!!! schreeuwde ze in zijn gezicht.
Oh mijn god wat geweldig zei hij nu blij, heb nog nooit een maagd in mijn bed gehad zei hij gniffelend.
Rain keek hem geschrokken aan en zei dat dat ook echt niet ging gebeuren.
Natuurlijk wel, vanavond slaap je in mijn bed, en dan zal ik je laten zien hoe het is om van iemand te houden..
Verstijft bleef Rain staan, niet meer wetend hoe ze moest ademen of bewegen.
De man merkte het en schrok toch wel een beetje van haar reactie, hij zei zachtjes haar naam maar het leek wel of ze het niet hoorde.
Zijn hersens werkte in een sneltreinvaart en hij draaide toen de hete kraan uit en zette Rain zonder pardon onder de koude douche.
Dat had het gewenste resultaat aangezien ze uit haar rare trance kwam en begon te gillen.
Hij trok haar er weer onderuit en wikkelde haar in een handdoek.
Zachtjes werd ze opgetild en werd naar haar eigen kamer gebracht, daar hielp hij met afdrogen en trok haar schone ondergoed aan een een schoon slaaphemd.
Daarna hielp hij haar in bed en liet haar geshockeerd achter.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.