Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » His name..

Forgotten

31 juli 2011 - 21:42

1567

0

241



His name..

In Loitsche was iedereen nog steeds in rep en roer om de verdwijning van hun dochter en zusje.
De politie had geen Vingerafdrukken gevonden, en de computermensen waren nu bezig om te kijken of ze konden achterhalen waar het E-mailtje vandaan was gekomen.
Simone zat alleen nog maar te huilen en het zou niet lang meer duren voordat ze helemaal uitgeput zou zijn.
Bill zat op Rains kamer nadat de politie klaar was met het onderzoeken daarvan.
Hij had haar kussen vast en snikte alleen nog maar, Tom was nu ook naar boven gegaan en zat naast zijn broer op het bed.
We hadden haar mee moeten nemen zegt Bill plots, ik weet zeker dat iemand van haar school meer weet.
Ja ik heb dat gevoel ook zei Tom.
Over een paar uurtjes gaan ze de klasgenoten ondervragen en kijken of er iemand net als Raven opeens weg blijft. zei Tom voorzichtig.
Oh ik hoop zo dat haar niks overkomt, ze heeft al genoeg ondergaan denk je ook niet. vraagt Bill aan Tom.
Die kan ook alleen nog maar knikken.
Na een poosje gebabbeld te hebben valt Bill dan toch nog in slaap.
Tom heeft zijn armen om zijn broer heen geslagen en zit alleen maar te piekeren.
De politie is inmiddels op school aangekomen en is bezig om iedereen te ondervragen uit rain's klas.
Als ze dan bij Lars aan komen is hij erg nerveus.
De politie is natuurlijk niet gek en begint de vragen af te vuren zodra de ouders erbij zitten.
Lars geeft antwoord op elke vraag, en de politie kan daar niks uit opmaken.
Hij kan dus weer de klas in gaan.
Nadat ze iedereen hebben gehad in de klas belt de politie naar Simone en laten weten dat de kinderen op school niks weten hier van.

De man opende de deur van de kamer waar Rain in verbleef en hij zag haar trillend onder de dekens liggen.
Hij opende een kast en trok daar nog een deken uit en gooide die over Rain heen en liep toen de kamer weer uit.
Na een kleine 10 minuten kwam hij weer terug met een kop thee.
Hij zette hem neer op het kastje en hij ging naast haar zitten met zijn rug tegen het hoofdbord aan.
Voorzichtig trok hij een trillende Rain tegen zich aan en hielp haar met het drinken van de warme thee.
Rain zei zachtjes dank je wel voor de thee toen hij op was, al trilde ze nog een beetje de thee hielp wel.
Hij knikte en hij zei opeens uit het niets: Ik heet Henry Hertz.
Ik ben de grote broer van Lars, je weet wel de jongen uit jou klas.
Hij weet niet dat je hier bent, ik denk dat de politie in middels al wel gealarmeerd is.
Rain zei niks en er liep een traan over haar wang heen.
Ik heb school op een hel laten lijken voor jou broers, ik was ook zeer pissig op ze toen ze doorbraken met die kut band van ze.
En nu heb ik gewoon de ideale wraak actie, en ik ga hem uitvoeren ook.
Volgens mij heb je hem al uitgevoerd zegt Rain pissig.
Nee nog niet helemaal naar mijn wens.
Ik ga jou broers weer laten lijden zoals op school, alleen dan door middel van hun ow zo lieve kleine zusje.
Wacht maar tot de politie ons vind roept Rain nu.
Maar die vind ons voorlopig niet hoor, dus ik heb alle tijd voor jou..
Langzaam pakte hij haar gezichtje beet en drukte zijn lippen op die van haar.
Rain probeerde hem weg te duwen maar hij was sterker dan zij was en hij likte over haar onderlip.
Ze liet hem echter niet toe en hij liet het zo.
Langzaam liet hij zijn handen afzakken naar haar schouders en van daar uit naar de onderkant van haar slaaphemd.
Hij wou hem omhoog trekken maar ze liet het niet toe.
Laat me nu niet boos worden op je meissie fluisterde hij tegen haar lippen aan.
Ik wil dit niet siste ze alleen maar terug.
Dat boeit me nu niet zei hij weer op zijn beurt en hij drukte zijn lippen weer op die van haar.
Rain sloeg met haar vuisten op zijn borst en armen maar wederom werkte dat niet.
Hij gleed weer af naar de onderkant van haar shirt en trok het een stukje omhoog, Rains ogen werden groot en ze probeerde oogcontact te krijgen.
Hij trok terug en keek haar in de ogen aan en nog voor ze wat kon zeggen had hij het shirt al over haar hoofd weten te krijgen.
Weer begon hij haar te zoenen terwijl zijn handen over haar rug en kroelden.
Ze begon weer te trillen maar ook dat hielt hem tegen en hij ging verder met waar hij mee bezig was.
Langzaam liet hij zijn handen afglijden naar haar borsten en kneedde ze.
Ze kon hem nu weg duwen en probeerde van het bed af te komen.
Alleen hij was snel en had haar enkel voordat ze weg kon komen.
Hij trok haar terug en ze belande nu onder hem op het bed.
Zijn handen gingen weer over haar lichaam heem en hij kwam bij het slipje wat ze aan had.
Die trok hij in 1 ruk kapot en hij had op die manier vrij spel.
Tijdens het kussen van haar nek begon hij zijn broek los te maken en naar beneden te doen, hij had nu alleen nog een boxer aan maar ze kon al duidelijk merken wat meneer wou.
Alsjeblieft smeekte Rain nu, doe dit niet ik....ik......ben er nog niet klaar voor, nog voor ze verder kon gaan voelde ze een pijnscheut door haar onderlichaam trekken.
Ze gaf een gil maar die werd direct gesmoord door een hand die over haar mond werd gelegd.
Rustig liefje fluisterde Henry in haar oor, ontspan dan zal je merken dat het voor jou ook erg lekker kan zijn.
Rain kon niks anders meer doen dan zich afsluiten voor hetgeen wat haar nu overkwam en de tranen liepen over haar wangen heen.
Henry kwam al snel klaar en kuste haar zachtjes.
Ik ga even douchen als je wilt mag je mee, of als je liever alleen doucht dan moet je even wachten.
Rain gaf geen antwoord en Henry zuchtte alleen maar en liep de kamer uit en draaide de deur weer op slot.
Ze rolde zich op tot een balletje en bleef liggen.
Na een kwartier ging de deur weer open en was daar Henry weer.
Kom liefje je moet even douchen je hebt bloed tussen je benen zitten.
Hij pakte haar bij haar armen en trok haar uit het bed.
In de badkamer zette hij de douche aan en liet hem op temperatuur komen.
Daarna zette hij haar onder de douche en hielp haar een beetje met wassen aangezien er nog geen beweging in Rain was geweest.
Nadat ze helemaal gewassen was droogde hij haar af en trok een slip bij haar aan en daarna een shirt.
Hij leidde haar weer naar beneden en maakte wat te eten voor hun.
Rain zat daar nog steeds als een dooie en at dus ook niet en hij ging op de stoel naast haar zitten en zei dat ze echt moest gaan eten.
Anders dan zou hij weer boos worden en dat wou hij liever niet, niet na het heerlijke moment wat ze net samen hadden beleefd.
Dat leek haar uit haar trance te halen en ze gaf hem een klap in het gezicht.
IK HEB HIER NIET VAN GENOTEN, IK WOU DIT ZELFS NIET, JIJ HEBT MIJ VERKRACHT STOMME KLOOTZAK!!!
och liefje zo moet je dat niet zien begon Henry.
Ik hou van jou en jij zal ooit ook van mij houden, je zult zien hoe gelukkig we zouden kunnen worden.
Daar hebben we je broers niet eens bij nodig als ik er goed over nadenk..
Nee nu ik het er zo over heb, we hebben je broertjes niet nodig.
Hij stond op en trok haar van de stoel af, sorry schatje je moet ff in je kamer blijven ik moet even een aantal dingetjes regelen.
Hij gaf haar een kus op de mond en sloot haar weer op..

Tom en Bill zaten ondertussen aan de eet tafel maar niemand kreeg echt een hap naar binnen.
Hoe kan het nou zijn dat iemand haar mee neemt zei Simone half snikkend.
Wat heeft dat meisje iemand ooit aan gedaan.
Ik weet het niet zei Gordon nu ook, ik snap sowieso niet waar je het lef vandaan haalt om iemand uit haar huis weg te halen.
Dit was ronduit brutaal.
Wat als het Aiden was ze Bill met een trillerige stem.
Nee dat kan niet gewoon. zei Tom dat zou hij niet doen toch??
We weten het niet de politie is het aan het onderzoeken zei Gordon nu weer.
God ik word gek van die onzekerheid snikt Bill nu..
Gustav legt zijn arm om Bill heen en probeert hem kalm te krijgen.
De tafel word weer afgeruimd en ze zitten met ze allen het nieuws te kijken, daarop zien ze het bericht over hun vermiste zusje en als dat er mensen zijn geweest die wat
weten of gehoord hebben die de politie willen bellen.
De avond verloopt verder stil en somber.
Bill huilt nog steeds en Tom staart maar voor zich uit en die trekt dan uiteindelijk Bill met zich mee met de mededeling dat ze gaan slapen.
Zonder dat de 2 een woord met elkaar hoeven te wisselen stappen ze de badkamer in en kleedden zich daar uit en poetsen dan hun tanden.
Ze stappen dan weer zonder te praten Rains kamer in en gaan in haar bed liggen waar Tom Bill in zijn armen trekt omdat hij weer ligt te snikken.
Het ruikt nog naar haar snikt Bill zachtjes.
Ik weet het zegt Tom daarom liggen we ook hier, dan heb ik het gevoel dat ze nog een beetje bij ons is.....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.