Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » Shocked...

Forgotten

31 juli 2011 - 21:44

1526

0

257



Shocked...


Rain lag op het bed en had geen benul meer van de tijd.
Het was volgens haar zeker een aantal uur geleden dat ze alleen was gelaten door die klootzak.
Ze viel dan toch nog in slaap en werd pas wakker toen de deur werd open gedraaid.
De lamp werd aangedaan en Rain ging rechtop zitten en wreef in haar ogen.
Kijk liefje ik heb kleding voor je gekocht en alles wat een vrouw nog meer nodig heeft.
Rain keek hem aan met een opgetrokken wenkbrauw en vroeg hardop waarom hij dat gedaan had.
Nou zei hij, ik heb nog een huisje in het buitenland, en omdat ik besloten heb dat ik je broers er meer pijn mee doe als ik je nooit meer thuis laat komen.
Gaan wij lekker naar het buitenland, daar regelen we de rest wel.
Ik ga niet met jou mee naar het buitenland siste Rain weer naar hem.
Ik wil naar mijn moeder toe!!!
Sorry Ain't gonna happen. zei Henry.
Ik ga nu ff de vlucht regelen ga nog maar even wat slapen liefje.
Na een paar uurtjes voelde ze weer iemand naast haar liggen en ging ze op het uiterste punt liggen, alleen daar dacht Henry anders over en die trok haar weer tegen zich aan.

De politie kreeg op het computerscherm een melding te zien dat het IP adres weer werd gebruikt waar ook de mail mee was verzonden naar Tom en Bill.
Ze gingen de gangen na en zagen dat er via dat IP adres een vlucht was geboekt naar Thailand..
Het was op de naam van Henry Hertz en het andere ticket was op de naam van Rain Hertz - Kaulitz.
De vlucht was om 19.30 s'avonds en er zou een tussenstop zijn in Dubai voor 2 en een half uur.
De aankomst was om 6 uur in de ochtend in Bangkok.
We moeten daar staan voordat ze weg zijn anders dan kunnen we het vergeten, Thailand zal niet meewerken aan een zoekactie zei 1 van de agenten.
Laten we daar in burgerkleding gaan posten en als we ze dan zien dan kunnen we gaan toeslaan zeg maar.
Het vliegveld werd op de hoogte gesteld en die zouden ook mensen hebben die paraat zouden staan.
Al snel was het 16.00 uur in de middag, Henry moest om half 5 zeker ingecheckt hebben en nu stonden ze daar undercover op te wachten.
Ze hadden via de ouders van Henry een foto gekregen, die waren overigens totaal in shock om wat hij had gedaan.
Na 10 minuten zagen ze Henry al, hij had een kar met 4 koffers en Rain liep tussen zijn armen in bij het karretje, waarschijnlijk om te voorkomen dat ze er vandoor gaat.
De agenten maken contact en beginnen met het insluiten van Henry en Rain.
Gelukkig voor hun is het niet zo druk en worden de mensen nu tegengehouden om door te lopen zodat er geen gewonden zullen vallen.
Tegen de tijd dat Henry door heeft dat er wat aan de hand is word hij al weg getrokken bij Rain vandaan en en vrouwelijke agent neemt Rain snel mee.
NEEEEEEE, hoort Rain Henry nog gillen, ze is van mij laat me los!!!.
Rain begint te huilen en de agente neemt haar mee naar de auto.
Nadat ze zijn aangekomen op het politiebureau word Rain eerst gevraagd of ze ergens verwondingen heeft.
Nee hij heeft me maar 1 keer geslagen en verkracht zegt ze stilletjes.
Ok, heb je daarna gedoucht, Vraagt de agente.
Ja dat moest van hem omdat ik bloedde volgens hem.
Was je maagd of heeft hij uhm.... je te hard behandeld zeg maar.
Maagd fluistert Rain zachtjes.
De agente slaat een arm om haar heen en zegt dat ze een verklaring wilt van haar en dat ze daarna haar ouders zal bellen om te komen..
Rain knikte en legde netjes de verklaring af.
De agente vroeg nog een aantal dingetjes en hoorde toen haar maag rommelen.
Heb je honger vraagt ze dan glimlachend.
Ja ik heb al die tijd nog niet gegeten.
Ow dan zal ik eens wat voor je regelen zegt de agente en loopt dan de kamer even uit.

Bill en Tom zitten op de bank als de telefoon gaat.
Tom neemt op en krijgt een agent aan de lijn.
Meneer Kaulitz zouden u en uw familie naar het politiebureau in Berlijn willen komen.
Tom zei dat hij er zo snel mogelijk zou zijn.
Na een aantal uur waren ze er dan ook eindelijk en renden ze nog net het politie buro in.
Tom liep naar de balie en meldde zich bij de man die er achter stond.
De man knikte en pakte de telefoon, hij begon te praten alleen Tom volgde niet echt wat hij zei, zijn ogen waren gericht op zijn broertje die erbij stond alsof hij elk moment
in kon storten..
De man legde de telefoon neer en zei dat ze zo zouden worden opgehaald, ze moesten even plaats nemen in de wachtruimte.
Na een kwartier kwam er een politieagente binnen en verzocht iedereen om mee te lopen.
Ze gingen met een lift naar boven en toen 3 gangen door en van die 3de gang was het de 4de deur die eindelijk geopend werd en toen ze allemaal naar binnen waren gestapt zagen
ze Rain liggen op de bank, ze sliep.
Simone was als eerste bij haar en ging op haar knieën bij haar zitten en streelde huilend het haar van Rain.
Waar hebben jullie haar gevonden vroeg Gordon nu.
Het IP adres duikelde op terwijl degene die haar had een reis aan het boeken was naar Thailand.
We hebben haar op het vliegveld weg kunnen krijgen bij de man.
Wie was het vroeg Tom nu boos.
Ik ben bang dat jullie hem kennen zei de agente.
Wie was het vroeg Tom nogmaals.
Het was Henry Hertz, zei de agente voorzichtig.
Tom trok wit weg en Bill zakte snel neer op een stoel en trok ook wit weg.
Simone kwam omhoog en vroeg: Dat was toch degene die jullie zo gepest had vroeger??
Ja fluisterde Tom nu zachtjes, had alleen niet verwacht dat hij Rain erbij zou gaan betrekken.
Zo kon hij jullie terug pakken omdat jullie waren doorgebroken met Tokio Hotel hoorde ze opeens zachtjes door de ruimte heen gaan..
Tom keek Rain aan en liep ongelovig naar de bank toe.
Hoe bedoel je dat liefje vroeg hij nu aan Rain.
Hij zei dat hij boos was dat jullie opeens niet meer op school kwamen en doorbraken met Tokio Hotel.
En zijn ultieme wraak was mij van jullie afnemen.
Hij wou dat ik van hem ging houden en dan zouden we op een dag weer bij jullie thuis komen en dan zouden jullie de schok van jullie leven krijgen..
Maar de plannen wijzigde nadat hij me verkracht had, hij zei dat hij jullie het meeste pijn zou doen door met mij te vertrekken uit Duitsland.
Hij had zelfs allemaal nieuwe kleding gekocht en een reis geboekt naar Thailand.
Daar heeft hij een huisje namelijk.
Bill keek haar aan en vroeg met een trillende stem: "Hij heeft je verkracht???"
Rain kon alleen nog maar knikken uit angst om weer te gaan huilen.
Tom wist niks te zeggen en Simone nam Rain huilend in haar armen..
Waar is hij nu? vroeg Tom aan de agente.
Hij is naar een ander buro gebracht zodat Rain hem voorlopig niet hoefde te zien.
Het word al moeilijk genoeg met de rechtszaak voor haar, daar zal ze haar verhaal moeten doen wat de man haar allemaal heeft aan gedaan.
Tom knikte en vroeg of Rain al mee naar huis mocht.
Ja, ze heeft geen verwondingen dus ze kan mee naar huis..
Tom liep naar de bank en in 1 beweging lag Rain in zijn armen en liepen ze de kamer uit..
Eenmaal in de auto lag ze in de armen van Simone, Tom hield ze de hele tijd in de gaten via de spiegel.
Gordon vroeg of hij wou dat hij reed want straks krijgen we nog een ongeluk..
Tom knikte en parkeerde de auto, stapte uit en ging naast Rain zitten op de achterbank.
Simone pakte Toms hand beet en zei: Het komt wel goed met haar dat beloof ik je Tom, ze zal het een plek moeten geven maar ze zal wel weer de oude worden..
Dat weet ik wel mam, maar ik vraag me gewoon af hoe Henry het allemaal gedaan heeft.
Lars fluisterde Rain nu.
Wie is Lars liefje vroeg Simone nu.
Dat is Henry's broertje en zit bij mij in de klas.
Bill draaide zich met grote ogen om en zei: Was hij ook daar in het huisje?
Nee hij wist van niks zei Rain, hij zat op school altijd achter me aan maar het is nou niet echt mijn type.
Bill knikte nu en draaide zich weer terug.
Na een aantal uur in de auto te hebben gezeten kwamen ze aan bij het huis in Loitsche.
Gustav en Georg waren daar nog en kwamen al naar buiten gelopen om te horen wat de politie te zeggen had, en toen ze Gordon achter het stuur zagen zitten schrokken ze nogal
aangezien Tom niemand anders in zijn auto liet rijden uitgezonderd van Bill.
Bill stapte uit, en Gordon ook daarna stapte Simone uit en Tom als laatste maar die reikte weer terug de auto in en kwam er weer uit met Rain in zijn armen.
Gustav stond nu net al Bill altijd deed debiel op en neer te jumpen, ze is gevonden riep hij blij.
Dat leverde hem een glimlach op van Rain en hij rende naar haar toe.
Tom schudde echter zijn hoofd en Gustav hield terug en liep nu verbaasd achter Tom aan naar binnen toe...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.