Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » Finaly home

Forgotten

31 juli 2011 - 21:45

1398

0

364



Finaly home

Rain vroeg aan Tom of hij haar los kon laten bij de trap, ze wilde douchen namelijk.
Tom knikte en zette haar daar neer, langzaam liep ze naar boven en toen verscheen haar vader in de gang.
Rain riep hij en ze draaide zich om halverwege de trap.
Ze keek hem aan en vroeg wat hij in godsnaam hier deed.
Ik ben hier voor jou natuurlijk zei hij ongelovig.
Rain trok een wenkbrauw op en draaide zich alweer om, om verder de trap op te gaan.
Stop zei haar vader nu weer, ik wil dat je met me mee gaat naar Berlijn, daar ben je veilig.
Tom en Bill kunnen je dat niet bieden dat is maar weer te merken..
Jög begon Rain, ik hoor hier nu thuis en ik ben niet van plan om ooit nog met jou mee te gaan.
Waar dan ook naar toe sloot ze haar mini preek af.
Jög keek haar verbaasd aan en zei:'Ik ben nog altijd je vader hoor en daar moet je respect voor tonen en hij stond nu vlak voor haar.
Ja klopt biologisch gezien ben jij mijn vader, maar in al die jaren dat ik bij je heb gewoond vind ik niet dat je je als een vader hebt gedragen.'
Ik bedoel een vader verteld zijn dochter niet dat haar moeder en oudere broers dood zijn.
Een vader verbied zijn kind niet met muziek bezig te gaan omdat haar per ongeluk toch nog levende broers er groot in werden.
Hoe durf je me te veroordelen. siste Jög, Ik deed wat ik dacht wat goed zou zijn voor ons beide..
Blijkbaar heb je daar flink in gefaald. zei Rain hard in zijn gezicht.
Jög tilde zijn hand op en gaf haar een tik in het gezicht.
Rain legde haar hand op haar wang, terwijl Gustav en Georg de grootste moeite hadden om Tom in bedwang te houden.
Bill die werd door Gordon in de houdgreep genomen, Simone stond er met open mond naar te kijken.
Rain keek haar vader nu kil aan en zei: Een echte vader heft zijn hand niet op naar zijn kinderen.
Dus in mijn ogen ben jij geen echte vader en wens ik geen contact meer met jou, laat dat duidelijk zijn naar iedereen hier in het gezin.
Al verdwijn ik weer van de aardbodem deze man hoeven jullie niet te bellen.
Jög had al die tijd staan kijken naar haar wang en dan weer naar zijn hand.
Tom zou jij zo vriendelijk willen zijn om deze meneer de deur te wijzen. vroeg Rain liefjes.
Waarop Gustav en Georg Tom met liefde los lieten.
Die stoof de trap op en greep zijn vader in zijn kraag en trok hem de trap af.
De man viel achterover maar dat boeide Tom geen reet, die man moest het huis uit en dat ging gebeuren ook.
Rain had zich in middels om gedraait en was naar boven gelopen.
Gustav, Georg willen jullie er een beetje voor zorgen dat Jög nog wel kan rijden, jullie kennen Tom.Vroeg Simone nog in schok.
De 2 gingen snel naar buiten terwijl Gordon Bill al had los gelaten en Simone nu aan het troosten was.
Bill ging ook naar boven en klopte op de deur bij Rain, die een vaag geluidje liet wat Bill maar als een ja opvatte.

Langzaam opende hij de deur en stapte naar binnen waar hij Rain bezig zag zich uit te kleden.
Ze trok een shirt over der hoofd heen en kroop in bed.
Bill stond er wat ongemakkelijk bij en vroeg toen voorzichtig of het wel ging.
Rain zei dat het goed ging, maar ze vroeg of hij misschien bij haar wou komen liggen.
Bill knikte en ging bij haar op het bed liggen, Rain kroop direct tegen hem aan en viel op zijn borst in slaap terwijl Bill door haar haren streelde.
Simone kwam even later kijken en glimlachte toen ze zag dat beide kinderen in slaap waren gevallen, zachtjes sloot ze de deur weer en liep weer naar beneden.
Tom vroeg of alles wel ok was boven.
Ja zei Simone Rain ligt in Bill zijn armen te slapen en hij is zelf blijkbaar ook in slaap gevallen.
Tom knikte maar kon het niet laten om naar boven te lopen en zelf te gaan kijken.
Hij ging aan de andere kant van zijn zusje liggen en langzaam liep er een traan over zijn wang heen.
Hij vond het vreselijk dat ze dit had meegemaakt en voelde zich schuldig dat dit was gebeurd, als hij en Bill niet beroemd waren geweest was er niks gebeurd.
Maar hij wist ook dat als hij dit tegen Rain zou zeggen ze boos zou worden omdat ze hier zo hard voor hadden gewerkt en dat bracht weer een glimlach op zijn gezicht.
Rain kreunde wat en draaide zich om, haar ogen waren even open en toen ze Tom zag glimlachte ze flauwtjes naar hem voor ze weer in slaap viel.
Hij streelde het haar uit haar gezicht en Rain pakte zijn hand en deed die om haar middel heen.
Gelukkig begreep hij de hint en trok haar wat strakker naar zich toe en zo lagen ze met zijn 3en in het 2 persoonsbed..
Bill werd wakker van een klap in zijn gezicht en keek verdwaasd om zich heen.
Rain had een nachtmerrie schijnbaar want ze was druk om zich heen aan het slaan en de tranen liepen over haar wangen.
Tom kreeg een schop te verwerken en die viel daardoor uit het bed.
Bill pakte haar armen beet en probeerde haar zachtjes wakker te krijgen.
Tom wil je georg halen alsjeblieft die weet wel wat te doen.
Tom spurtte de kamer uit en denderde de trap af.
In de huiskamer riep hij Georg en zei dat Rain een nachtmerrie had en dat Bill haar niet wakker kreeg.
Georg staat op en gaat samen met Tom de trap op, eenmaal in de kamer legt Georg zijn hand op de schouder van een hevig in paniek rakende Bill.
Die staat op en maakt ruimte voor Georg.
Die gaat naast Rain zitten en die begint zachtjes Rain door elkaar te schudden wat ook geen effect heeft.
Haar armen heeft hij vastgenomen aangezien ze nog steeds flink om zich heen aan het slaan was.
Georg nam haar in zijn armen en fluisterde nu zachtjes in haar oor en langzaam maar zeker begon ze daardoor wat rustiger te worden en opende na een minuut of 5 haar ogen.
Geschrokken keek ze om zich heen en haalde opgelucht adem toen ze zag dat ze in der eigen bed lag, op haar eigen kamer en dat het Georg was die haar vast had..
Ej zei die droog, je bent er weer.
Het spijt me zei ze zachtjes ik zat in een droom geloof ik.
Ja dat is ook niet zo gek zei Georg nu, aangezien het niet niets is wat je hebt meegemaakt..
Rain knikte nu alleen maar en keek de kamer weer rond waar ze een geschrokken Bill en Tom zag staan.
Sorry zei ze nog een keer ik hoop niet dat ik al te vreemd heb gedaan.
Je hebt me geslagen zei Bill nep boos en mij heb je geschopt zei Tom verontwaardigd.
Rain schrok en begon te huilen, sorry dat was niet de bedoeling!!
Tom en Bill klommen vlug op het bed en namen haar vast en zeiden dat ze het begrepen en dat ze niet boos waren..
Rain bleef snikken en zei dat ze maar ging douchen.
De jongens verlieten allemaal de kamer en gingen terug naar de huiskamer.

Nadat Rain uitgebreid gedoucht had kwam ze beneden in der pyjama en ging ze tussen Tom en Bill in zitten op de bank.
Wil je soms een kop thee vroeg haar moeder nu aan haar.
Ja mam dat zou erg lekker zijn, mag ik ook een broodje?
Natuurlijk wat wil je erop? vraagt Simone glimlachend.
Pindakaas met jam zegt Rain grijnzend, waardoor er dus 6 paar ogen naar haar keken met een blik die Rain alleen maar amuseerde..
Er stond een film op waar behoorlijk wat geweld aan te pas kwam en Tom en Bill zaten meer naar Rain te kijken dan naar de film.
Jongens zuchtte Rain nu, de tv staat daar er is niks aan de hand!
Tom en Bill knikte nu alleen maar en keken snel weer verder naar de film.
Haar moeder kwam terug met een mok vol thee en 2 broodjes met pindakaas en jam.
Rain at rustig van haar broodje terwijl Bill met een vies gezicht naast haar zat.
Hapje vroeg Rain daarom geniepig.
Nou nee zei Bill beduusd en de rest schoot in de lach.
Rain stond halverwege de film op en ruimde haar mok en bordje naar de keuken daarna vertelde ze iedereen dat ze ging slapen.
Iedereen kreeg een knuffel en een kus en ze vertrok naar boven...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.