Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » To Court...

Forgotten

31 juli 2011 - 21:47

1902

0

327



To Court...

- Tijdsprong -

Vandaag was de dag van de rechtszaak.
Rain was zo nerveus dat ze geen hap van haar ontbijt binnen heeft kunnen houden.
Bill was bij haar gebleven in de badkamer, hij had de douche aangezet en heeft haar daaronder gezet.
Ze was helemaal blanco, zelfs aankleden ging niet en Bill riep zijn moeder er uiteindelijk maar bij.
Die had haar aangekleed en zei dat alles wel goed zou gaan komen.
Nee, het komt niet goed ik moet hem namelijk vandaag onder ogen komen.
Enig idee hoe dat gaat zijn mam?vroeg Rain haar moeder.
Nee lieverd ik kan daar helaas geen antwoord op geven het spijt me.
Mij ook mam, mij ook.
We zijn er allemaal bij, we steunen je in alles dat weet je toch he? vroeg Simone voor de zekerheid.
Ja gelukkig wel anders had ik niet eens gegaan hoor!Riep Rain nu snel.
Simone glimlachte en Bill kwam binnen om een klein beetje make up op te doen.
Dat hoeft toch niet ik jank het er toch weer vanaf had Rain geroepen maar Bill had haar op de stoel gezet en haar streng toegesproken.
Eenmaal in Tom's auto begon ze nog zenuwachtiger te worden en zelfs Bill had het nu moeilijk.
Ze zat tegen Georg aangeplakt en die had zijn arm om haar heengeslagen en fluisterde dat het goed zou komen, ze zouden ervoor zorgen dat hij niet meer bij haar kon komen.
Rain had daarop haar gordel los geklikt en was bij Georg op schoot gekropen.
Gustav zat bezorgd naar buiten te kijken, hij was niet zo zeer bezorgt om Rain want die werd wel beschermt, maar het feit dat de twins de ontvoerder en de verkrachter van hun zusje zouden gaan zien.
Tevens nog de pestkop van hun oude school, hij hield zijn hart in ieder geval vast.
Simone en Gordon dachten precies hetzelfde dus ze hadden aan David gevraagd of er niet een paar beveiligings gasten mee konden om de jongens in toom te houden want ze wist dat dat nodig zou zijn.
David had erop in gestemd en zou er zelf ook zijn.
Ze mochten via een speciale ingang naar binnen vanwege de pers en werden netjes naar de zaal begeleid.
Saki, Tobi en nog 2 andere waren er ook en gingen naast de jongens zitten.
Tom keek zijn moeder boos aan en die lachte schijnheilig terug omdat ze wist wat hij dacht.
Gustav zat al een stuk gemakkelijker omdat de mannen er waren en Rain zat nu bij Bill op schoot tot ze bij de advocaat moest komen.
Ze nam plaats naast de man en die legde haar nog een keer het een en ander uit en toen werd het geroezemoes luider in de zaal en kwam Henry binnen.
Rain schrok en wou weer naar Bill gaan maar haar advocaat hield haar tegen en zei dat het goed zou komen.
Henry keek eerst naar Tom en Bill en grijnsde gemeen, daarna gingen zijn ogen opzoek naar Rain.
Toen hij haar had gevonden keek ze hem recht in zijn gezicht aan en hij glimlachte naar haar.
Rain keek weg en slikte even, de beelden kwamen terug en ze begon weer te trillen.
Georg kreeg het door en stond op, hij liep naar Rain toe en sloeg zijn armen om haar heen en fluisterde in haar oor.
Henry trok zijn wenkbrauwen op en Tom grijnsde nu.
De rechter kwam binnen en die kreeg van rain's advocaat het verzoek of Georg bij haar mocht blijven zitten.
De rechter ging gelukkig voor Rain akkoord en Georg kreeg een stoel.
Hij hield haar hand vast terwijl de zaak werd voorgelegd.
Toen moest Rain getuigen.
Ze schrok en trok wit weg, Georg leunde wat naar haar toe en zei dat als ze dit zou doen dat hij dan achter de tralies zou komen en nooit meer bij haar zou kunnen komen.
Rain keek hem aan en knikte toen, langzaam stond ze op en liep naar de stoel naast de rechter.
Ze legde de eed af en de vragen werden gesteld.
Op alles gaf ze zo eerlijk mogelijk antwoord en soms huilde ze maar ze hield zich sterk.
Ze zag de familie van Henry zitten en zijn moeder huilde met Rain mee.
Lars keek geschokt van Rain naar zijn broer en vloog overeind.
Hij begon te schelden op zijn broer.
JE WIST DAT IK VERLIEFD OP HAAR BEN, JE WIST DAT IK HAAR WOU, EN NU NU HEB JIJ HAAR BESCHADIGD VOOR DE REST VAN HAAR LEVEN.
WAT BEN JE VOOR EEN STOMME HOND!!! IK HAAT JOU HOOR JE ME, IK HAAT JOU, JE BENT MIJN BROER NIET MEER!!,
Rain het spijt me voor wat hij jou heeft aan gedaan.
Ik zie je wel weer op school ik trek dit niet en hij verliet de rechtszaal terwijl Rain weer in tranen uitbarstte gedeeltelijk van de schrik.
Iedereen was even stil in de zaal en Henry keek alleen maar naar Rain.
Hij stond op en zegt dan tegen de rechter:"Alles wat er in de papieren staat, alles wat Rain net heeft gezegd is waar.
Ik verander mijn verklaring van onschuldig naar schuldig.
Ik zat fout ik had haar niet moeten pakken om haar broers zo te pijnigen, Ik zie nu in wat ik heb aangericht.
Het spijt me Rain, ik had het niet moeten doen.
Je bent een prachtige meid en ik denk dat ik echt van je zou zijn gaan houden als we in Thailand hadden gezeten, maar jou leven is hier en ik moet nodig op mijn fouten gewezen worden.
Ik hoop dat je het snel kunt verwerken, en nogmaals het spijt me vreselijk.
De rechter klopte met zijn hamer op de tafel en zei dat Rain naar haar plaats mocht gaan.
Er zou een pauze ingelast worden en dan zou de rechter uitspraak doen over de zaak.
Rain's advocaat grijnsde nu en zei dat het een beklonken zaak was nu.
Ga maar even wat drinken zei hij tegen Rain en die werd door Georg en de andere de zaal uitgeleid.
De ouders van Henry kwamen aan lopen en boden ook hun excuses aan, Dit had niet mogen gebeuren had zijn moeder nog snikkend gezegd.
Het is al goed had Rain gefluisterd, jullie wisten niet dat hij dit van plan was anders hadden jullie niet met de politie meegewerkt lijkt mij.
Nee daar heb je een punt zei de moeder van Henry.

Na 3 uur konden ze weer naar binnen en mochten ze weer plaats nemen.
De rechter kwam binnen en zette zijn bril op zijn neus en begon te praten.
Omdat meneer Hertz nu zelf zijn verklaring veranderde van onschuldig naar schuldig en zelf aangaf dat wat Mevr.. Kaulitz hier vertelde de waarheid was ben ik niet anders verplicht om hem de maximale straf te geven.
Namelijk 18 jaar gevangenis straf, daarnaast verplicht ik hem nog tot een therapie waarbij hij geholpen gaat worden om van zijn idiote gedachtes af te komen om de heren Kaulitz nog te straffen voor het feit dat ze waren doorgebroken.
Na 10 jaar kan je na goed gedrag vrij komen op verzoek van jezelf en je advocaat.
Meneer hertz kan weg gebracht worden hier zijn de papieren zegt de Rechter tegen de agent die erbij stond.
De zaak is gesloten en hij timmert met het hammertje op het tafeltje.
Rain haalt opgelucht adem en is blij dat ze hem de eerste 10 jaar niet hoeft te zien in ieder geval.
Georg pakt voorzichtig haar hand als hij merkt dat ze in gedachte is.
Kom lieverd, fluistert hij nu, je familie wilt je knuffelen en hij begeleid haar naar de jongens en haar ouders.
Haar moeder neemt haar vast en zegt nu kan je het gaan verwerken lieverd.
Ik weet het mam, maarre ik wil niet meer naar die school als je het niet erg vind.
Nee dat kan ik me voorstellen dus ik stel voor om hetzelfde te doen als wat de jongens gedaan hebben.
Lijkt me een strak plan zegt ze lachend en kust haar moeder op de wang.
Gordon pakt haar ook beet en zegt Ik ben trots op jou voor het feit dat je dit toch maar even gedaan hebt.
Dank je pap, zegt Rain en iedereen kijkt verbaast van Rain naar Gordon die er echt als een trotse papa bij staat.
Tom en Bill nemen haar ook in een knuffel en al snel staan Gustav en Georg er ook bij en Rain lacht om de opmerkingen die er gemaakt worden.
Dan horen ze iemand zijn keel schrapen en ze kijken op.
Rain's gezicht verandert gelijk van uitdrukking.
Gefeliciteerd meisje, ik ben blij en trots dat dit achter de rug is.
Ik weet dat ik fout zit maar ik wil in je leven blijven Rain.
Geef me nog een kans? vraagt haar vader nu.
Nee sorry, voorlopig heb ik er geen behoefte aan, misschien later maar dat laat ik je dan wel weten en ze loopt hem zo voorbij.
Maar hij pakt haar bij de pols en zijn ogen vlammen gewoon.
IK ben je vader niet hij daar, ik hoorde je wel pap tegen hem zeggen maar vergeet niet door wie je op deze aarde rondloopt jongedame.
Rain keek hem aan en rukte zich los.
Of jij laat mij nu vrijwillig met rust of ik ga je aanklagen en ervoor zorgen dat jij nooit meer contact met me mag opnemen.
Aan jou de keuze Jög. zegt ze vinnig.
Hij laat haar los en loopt verslagen weer weg.
Koppige vent sist Rain er nog achteraan.
Ik wil naar huis, kan dat? vraagt ze aan haar moeder.
Ja we gaan naar huis zegt Simone en ze worden weer naar de speciale uitgang begeleid.
Eenmaal thuis ploffen ze op de bank en komt Tom binnen met champagne.
Hij popt de fles en iedereen krijgt een glaasje en er word getoost op de overwinning.
Simone keek naar David en die kreeg door dat ze wat wou vragen dus liepen ze even de tuin in.
Simone begon: Rain gaat nu zo snel als het kan les volgen zoals Tom en Bill hebben gedaan en ik wou jou eigenlijk vragen wanneer je de jongens weer op tour wilt gaan sturen.
Nou eigenlijk zo snel mogelijk maar ik denk dat ik wel weet waar je heen wilt want je bent bang dat Rain niet zonder de jongens zal kunnen.
De vraag is echter kan jij 4 maanden zonder je dochter?? vroeg David glimlachend.
Als mijn meisje, zich veiliger voelt bij de jongens heb ik dat er voor over.
En ik weet trouwens zeker dat de jongens zullen weigeren om mee te gaan zonder Rain.zegt Simone nu lachend.
We gaan het testen zei David gemeen lachend.
Ja dat is goed gelukkig vermoorden ze jou en niet mij zegt Simone grinnikend.
David ging zitten en zei:" Jongens nu alles zo goed is afgelopen ga ik de tour weer zo snel mogelijk voort zetten.
Wat NEE roepen de jongens door elkaar.
Ik bedoel Rain is er nog lang niet aan toe om alleen te zijn zegt Bill dan.
EN ze heeft Georg ook nodig voor als ze weer een nachtmerrie heeft en wat moeten wij dan wel niet, dan gaan wij ons weer zorgen zitten maken en dan kunnen we ons niet concentreren op het concert.
Dan kunnen we zelfs Fans verliezen riep Tom.
Rain had ook al tranen in der ogen maar ze zag de lach van haar moeder en wist dat David een plannetje moest hebben dan.
Ja daar zat ik ook al aan te denken.
Dus ik en Simone hebben het volgende bedacht.
Rain gaat via de pc school volgen, dus ze gaat niet meer terug naar de gewone school.
Nou omdat ze dat dus gaat doen kan ze met ons mee op tour en dan kunnen wij haar met zijn alle steunen waar het nodig is.
Iedereen sprong op en vloog David en Simone om hun nek en Rain grinnikte om dat gezicht.
Wat vind je er zelf van Rain vroeg David moeilijk omdat hij half gewurgd werd door een tweeling.
Rain knikte overdreven dus dat was ook weer geregeld....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.