Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Caught in a team I didn't want.. » Chapter 8: What the hell?!

Caught in a team I didn't want..

2 aug 2011 - 12:32

330

1

217



Chapter 8: What the hell?!

Met een schok werd Sayuri wakker uit een nachtmerrie. Ze knipperde een paar keer met haar ogen die snel wende aan het donker om haar heen. Ze hees zich uit haar bed en liep naar de kleine tafel die midden in de kamer stond met twee stoelen. Er lag een klein papiertje op. Het krabbelige handschrift herkende ze... Sasuke!

Je bent grappig als je slaapt. Maar wees maar niet bang, ik ben al weg uit je huis, ik dool hier niet rondjes.
Ik wou je bedanken voor het onwijs lekkere eten. We moeten vaker iets gezelligs doen, ik vond het leuk..
Sasuke Uchiha.


Zijn achternaam.. het bracht herinneringen naar boven. Op een of andere manier. Sayuri wreef nog een keer door haar ogen en las het briefje overnieuw, en nog een keer overnieuw, en nog een keer. Toen hoorde ze een krakend geluid bij haar deur. Alsof iemand wou.. inbreken! Ze rende naar de deur, die met een klap open zwaaide en tegen haar hoofd aankwam. "Auw.." Kermde ze pijnlijk en wreef over haar hoofd. "Is dat haar?" Hoorde ze een diepe, bijna slangachtige stem sissen. Sayuri wou haar ogen openen. "Ja! Dat is haar!" Klonk een andere stem. Ze zag twee vage gedaantes. Voordat haar zicht weer scherp was werd haar een blinddoek over haar ogen geboden en hard aangetrokken. "Laat me-" Voordat ze iets kon zeggen werd er een koude hand over haar mond gedaan. "Hmmn.. ze is koppig, dat zeker. Neem haar maar mee Kabuto." Kabuto?! Die naam had ze eerder gehoord, hij was een crimineel! "Jazeker, Lord Orchimaru." Ze voelde dat haar lichaam werd opgetild en over iemand schouder werd geslagen. "En nu snel weg uit dit pokke dorp voordat iemand ons ziet." Siste de man die Orochimaru werd genoemd. "Ik zou je maar rustig houden meisje. Een wordt en je straf zal pijnlijk zijn." Klonk de stem van Kabuto dreigend. Sayuri verzette zich niet, wat zou een Genin kunnen doen tegen een crimineel en een slangengast? Niks.. helemaal niks..


Reacties:


MissNinja
MissNinja zei op 8 april 2012 - 6:27:
Jij verder schrijven aub, gooi maar een bericht op profiel als je bij een volgend hoofdstuk bent hihi