Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Fallen Angels ~Black Veil Brides » First.

Fallen Angels ~Black Veil Brides

2 aug 2011 - 21:46

437

0

241



First.

Pov Angel

'Angel?' Ik zucht en draai me om. 'Ja?' Mijn broer staat achter me. 'Ik ga even weg, een paar vrienden van me hebben me even nodig... Ik weet niet hoelaat ik terug ben, je ziet me wel weer verschijnen!' Ik knik en draai me weer naar de computer terug. Ik ben bezig met de website van het bandje van mijn broer. Zijn zoveelste band. En ik vraag me af hoelang hij het hier gaat volhouden. Ik regel alles van hun, de sociale contacten zeg maar. Die jongens zijn toch te lui om er zelf wat aan te doen, zo gaat dat altijd. Ik hoor mijn mobiel en ik pak het ding dat op de tafel ligt. Ah, Rose heeft me gesmst. Hee schat, heb je zin om vanavond mee te gaan, de stad in? Xx Rose. Snel sms ik terug dat het goed is en ik ga verder met wat ik aan het doen was. Niet veel later hoor ik de deur dicht slaan en mijn broer komt weer binnen gelopen. 'Hee, je had dus niet lang werk daar?' Vraag ik direct, zonder van het scherm op te kijken. Ik druk op 'opslaan' en sluit de computer af. 'Destiny, ik moet even met je praten.' Zegt hij dan. Verbaasd draai ik me om en kijk ik CC aan. Hij noemt me nooit bij mijn echte naam...

Pov CC

Ik merk ineens dat ik wel heel serieus klink, en ook zenuwachtig, maar ik heb geen idee hoe ik dit aan mijn zusje moet gaan vertellen. 'Mijn vrienden spelen in een band. Hun drumster, Sandra, is uit de band gestapt en ze hebben dringend een nieuwe drummer nodig, en toen dachten ze aan mij. Ze hebben mij gevraagd om voor hun te komen drummen...' Vertel ik snel, zodra ik wat te drinken heb gehaald en naast Angel op de bank ben gaan zitten. Ze kijkt me stomverbaasd aan. 'Wat? Waarom? Het gaat net zo goed met je huidige band...' Ik lach. 'Geloof je dat echt? We breken toch nooit door!' Ze kijkt me even aan. 'Hoe heten ze?' Ik zucht. Ze gaat flippen. 'Black Veil Brides.' En ja hoor, daar is de uitbarsting al. 'Black Veil Brides? Dat méén je niet! Dat moet je zeker doen!' Ik lach. 'Ik had dit al verwacht ja. Maar dan ben je wel je baantje kwijt...' Nu is het aan Angel om in de lach te schieten. 'Mijn baan kwijt. Laat me niet lachen. Ik verdiende er toch helemaal niets mee!' Ik knik. Ze heeft gelijk. Ik sta op. Ik moet de band zo snel mogelijk laten weten dat ze een nieuwe drummer hebben!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.