Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » *de vergeten god* » *de vergeten god* 1

*de vergeten god*

12 feb 2009 - 18:59

203

0

163



*de vergeten god* 1

Mijn tweede serie

De poster op mijn muur , daar kijk ik vaak naar .

Op de een of andere manier , ik weet het niet , ik zou het nog een keer willen overdoen.

Mijn fouten herstellen , dingen beter doen.

Maar dat kan niet , dat weet ik wel , maar toch , ergens , diep van binnen , zit er nog een sprankje hoop.



Opgepropt....





Ik ben Bill Kaulitz ( ja je kent me wel , van de band Tokio Hotel), je weet vast nog goed hoe verslaafd je aan me was toen je een tiener was.



Maar geloof me , als je me nu ziet ,20 jaar later, ha , je zal je nog verbazen ...

Ik ben nu 39 , bijna 40.

Het gaat zo snel voorbij , je leven , als ik dat van tevoren wist , had ik het veel langzamer aangedaan.Meer genieten van de mooie dingen in het leven.



Maar nee, ik wist toen al dat dat er niet inzat voor mij , altijd druk druk druk..



Ik mis alle interviews , de honderdduizenden gillende meisjes , de bandleden , de optredens...



Ik heb geen contact meer met Georg en Gustav..

Je zal je vast afvragen waar Tom is gebleven , nou als jij het weet , bel me dan ff..



Jup , 'de vergeten god' , de kop die ik tegenwoordig in de Bravo zie staan, hmpfh , dan denkt er tenminste í­emand nog aan mij..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.