Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 01.

Konoha

10 aug 2011 - 21:30

302

3

209



01.

* Village Hidden in Rain

Nog een paar klanten, dan gaan we sluiten. Dacht Haru. Eindelijk, na een lange dag, eindelijk rust!
Haru vind werken niet verkeerd, maar ook niet geweldig leuk.
Toen de laatste klant de deur uit was, veranderde ze het bordje "Open" naar "Gesloten".
Het was 8 uur 's avonds in Amegakure* en Haru verzorgde snel even de God's Angel die buiten bij de deur hing.

Snel liep ze naar huis, waar haar ouders op haar wachtte met wat te eten. De weg was best lang, dus begon ze te rennen.
Ineens, uit 't niets sloeg het weer om, en begon het te regenen.
Hmm, het is geen zondag, dus Pain-Sama gaat er weer op uit... Dacht Haru Wat zou er aan de hand zijn?
Inplaats naar huis te rennen, rende ze naar de poort. Altijd als Pain weg ging, ging ze de stad uit om een glimp van hem op te vangen.
Toen ze buiten de stad was, zag ze nog net een glimp van Pain, en rende hem achterna om nog meer te kunnen zien.
Hoe verder ze liep, hoe meer ze kon zien.
Na een stuk gerend te hebben, kon ze Pain niet meer zien, en wilde ze terug gaan.
Toen ze nog geen 4 stapen had gezet, werd ze omsingeld door ninja's met een wit masker, met elk verschillende rode versiersels.
Haru keek als een gek in het rond. Wie waren deze ninja's en wat wilden ze van haar?
Haru keek naar de ninja voor haar. Hij had puntig wit haar. Z'n gezicht kon ze niet zien.
Ineens werd alles wazig, met een doffe pijn in haar nek.
Haru viel naar voren.
Wat gebeurt er? Wat willen ze van me?
Ze verlies haar bewustzijn niet, maar ze was ook niet helemaal helder meer. De wit harige ninja ving haar voor ze de grond raakte. Hij zette haar op zijn rug als een klein kind.


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 13:18:
leeeuuk^^


BornThisWay
BornThisWay zei op 10 nov 2011 - 21:42:
Ben benieuwd wie die met dat witte haar is


EnteredDanny
EnteredDanny zei op 9 aug 2011 - 21:24:
Pein? Woohoo!
Heftig, hij was altijd al een van mijn favo slechteriken uit Naruto...
Ik lees meteen verder!