Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Destine » You'll be my only » bullying

You'll be my only

5 aug 2011 - 19:38

181

0

310



bullying

Stilletjes zit ik bij mijn 'vriendinnen'. Ik heb mijn brood al opgegeten en nu zitten ze met mijn broodtrommel over te gooien. Jij vindt dit misschien raar, maar dit is voor mij heel normaal.

Ik ben zeg maar het zwarte schaap en voel me regelmatig het 5e wiel aan de wagen.

"Kom op Mathil! Pak hem dan!" Roept Kim tegen me, ik zucht en reageer er maar niet op, krijg hem toch wel terug. Dan ineens voel ik iets hards op mijn hoofd en mijn broodtrommel ligt voor me op tafel. Ik kijk niet eens op of om en stop het gewoon in mijn tas. Ik tel rustig af 3,2,1 en jahoor, de bel.

Toch raar he? 20 en nog op school met van die kleine kinderen. Nou, dat komt doordat ik een muziek opleiding doe. Ik was met mijn 17e klaar en daarna kon ik meteen door naar de universiteit. Ik had wel vrienden en vriendinnen, maar die zijn allemaal naar College gegaan. Ik baalde natuurlijk erg, maar het was niet anders. Ik heb nu wel wat ik wilde, een toekomst.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.