Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 02.

Konoha

8 aug 2011 - 22:05

302

4

211



02.

Ik ben benieuwd of iemand het eigenlijk wel zou willen lezen O.o Als iemand opmerkingen heeft ofzo, laat ze achter in het vakje: Reactie. XDD

Haru voelde de wind door haar haar. Ze bibberde, omdat ze nog helemaal nat was van de regen, en nu die koude wind. Langzamerhand werd ze weer helder. Haar hoofd hing vlak naast het hoofd van de man die haar op z'n rug had.
'Kakashi-Senpai, wat gaan we doen met haar?' Hoorde Haru een vage stem vragen.
'We nemen haar mee voor onderzoek, we hebben meer informatie nodig over de Akatsuki. En aan gezien ze geintereseerd leek in een lid van de Akatsuki, is het handig om haar mee te nemen.' Dit was een kraak heldere stem, die heel dicht bij haar oor was.
Akatsuki? Wat is een Akatsuki?
Haru hoorde een scherp geluid van een paar kunai's die tegen elkaar kwamen. Ook voelde ze een scherpe pijn in haar linker arm, waardoor een angstig piepje uit haar stem ontsnapte.
'Ze is geraakt!' Zei de heldere stem. 'We gaan ieder apart!'
'Hai' Zeiden een paar stemmen in koor en ze gingen ieder een eigen weg .
Nu volgde een scherpe pijn in Haru's rechter schouderblad, en ook dit keer kwam er een angstig piepje uit haar stem.
'Maak je geen zorgen, in een paar seconden zijn we in Konoha' Zei de stem van het persoon dat me op zijn rug had.
Ineens waren de bossen weg, en stonden we voor een grote stadspoort.
Is dit Konoha? Dé stad waar ik al veel over gehoord had? Pains sensei leefde hier.
Op een normaal tempo liep de man naar binnen, en liep door de straten.
Veel mensen keken ons aan, maar dat boeide me op t moment niet. Ik was bang dat er iets ergs met me zou gebeuren.
De man liep een huis in, en zette me op de grond. Voorzichtig haalde hij de kunai's uit m'n arm en rechter schouderblad.
'Ugh' Ontsnapte uit Haru's lippen. Haar knieën begaven het en ze zakte op de grond.


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 13:19:
Hij is echt leuk ^^


BornThisWay
BornThisWay zei op 10 nov 2011 - 21:43:
Ik wist het! Het was Kakashi!!!!!!


bloodyhell18
bloodyhell18 zei op 23 okt 2011 - 21:32:
Ben er net achter dat een deel van het verhaal in de 'ik' vorm staat geschreven! Mijn excuses daar voor! Ik hoop dat het niet hinderd met lezen.


EnteredDanny
EnteredDanny zei op 9 aug 2011 - 21:30:
Wow. 302 woorden, precies hetzelfde als de vorige chapter.
Dit hoofdstuk doet vele vragen opdoen... Ik vraag me best af wanneer dit zich afspeelt. Maar dat zal ik waarschijnlijk nog wel lezen in een volgende chapter.

Meldinkje wanneer er een volgende chapter online staat?