Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » *de vergeten god* » *de vergeten god* 3

*de vergeten god*

13 feb 2009 - 8:48

238

1

167



*de vergeten god* 3

Deel 3 Reacties? anders ga ik niet verder!

'Bill , he hoe gaat het nou met tom??' zei georg nog steeds
'Fuck off oke?laat me met rust , ga lekker je droomleventje leiden!'
Hoe durft Hij! 'hoe gaat het met tom!?' zei ik spottend in mezelf
Hij moet gewoon oprotten , hij weet wat er gebeurd is!
Ik stormde de winkel uit , en Georg bleef achter , niet begrijpend wat er gebeurd was.

De volgende morgen werd ik wakker met een ongelofelijke hoofdpijn , ik had een droom gehad.
Ik droomde dat ik weer 19 was , hmmm , wat was dat een heerlijke tijd , ik kon doen en laten wat ik maar wilde, de gekste dingen vroeg ik van mensen , ik had er altijd lol in.
Maar nu ik terugdenk, had ik het gewoon anders willen doen , al mijn geld was opgegaan aan drank , sigaretten en drugs , en daar had ik spijt van, als haren op mijn hoofd.

Door de drank was mijn lever half verrot , door de sigaretten mijn longen , en de drugs , dat is een apart verhaal.

Ik werd een ochtend , nadat ik flink had gefeest , wakker met hele erge hoofdpijn , ik had die nacht gedroomd , en vanaf dat moment , krijg elke nacht een droom met als gevolg ernstige hoofdpijn.
Dat is echt kut , geloof me de dromen , die hebben niet eens iets met mij te maken , ik droom , wat anderen meemaken in hun leven , je kan me paranormaal noemen , maar ik vind dat niet zo.
Ik denk dat het gewoon eeuwige stonedheid is ofzo , iets heel raars in ieder geval...


Reacties:


achiestalker
achiestalker zei op 13 feb 2009 - 20:06:
De eeuwige stonedheid Dat wil ik ook :o