Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 03.

Konoha

10 aug 2011 - 16:15

600

2

239



03.

Ik maak binnenkort wel iets van schetsen ofzo XD Dan word het misschien iets duidelijker, omdat mijn schrijfmethode erg... vaag is XD

'Ok, doe nu je shirt uit' De man sprak zonder enige emotie in z'n stem.
Haru's ogen werden groot. Wí¡t?! Wí¡t wil hij dat ik doe?!
De man merkte dat Haru zich niet op haar gemak voelde.
'Ik wil je wonden verzorgen, maak je geen zorgen.' Dit keer sprak hij op een geruststellende toon.
Nogsteeds vertrouwde Haru de man niet.
'Ugh, eerst dit pak uit, m'n normale uniform zit veel beter' Mompelde de man en liep een andere kamer in.
Na een paar minuutjes kwam de man weer terug. Nu kon je een gedeelte van zijn gezicht zien: Hij had een Konoha-voorhoofdbeschermer die over één oog zat en hij had een soort van masker over zijn neus en mond. Hij had een donker blauw shirt met lange mouwen aan, en daarover een mosgroene bodywarmer. Ook had hij handschoenen aan met een metaal plaatje er op.
Hij liep naar Haru toe, en ging voor haar zitten.
Haru deinsde terug voor zijn gedaante, waardoor de man zuchtte.
'Ik ben Kakashi Hatake' Zei hij na een tijdje. 'Ik heb je mee genomen omdat ik wat vragen voor je heb, maar eerst moet ik toch echt je wonden verzorgen.'
Heel voorzichtig haalde Haru d'r shirt over haar hoofd, zodat haar rug zichtbaar werd.
Kakashi stond op en pakte wat water, verband en tape. Hij begon met het schoonmaken van de wond in haar schouderblad.
'Het kan even gaan prikken' Zei hij en drukte voorzichtig het washandje op haar wond en begon het schoon te maken.
Zodra t schoon was, deed hij er wat verband op, die hij bevestigde met wat tape.
'Je shirt kan weer aan, maar ik geef je zo een nieuw shirt, want deze zit onder het bloed, en hij is kapot'
Haru trok snel haar shirt weer aan.
Whew, dat ging goed. Dacht ze en voelde dat ze Kakashi wat meer vertrouwde.
Kakashi pakte onverwachts haar arm, waardoor ze schrok.
'Sorry, ik begin nu, zoals ik al zei, het kan gaan prikken'
Nadat hij klaar was met schoonmaken, wikkelde hij de wond in en ook dit keer bevestigde hij het verband met wat tape.
Hij kwam weer voor Haru zitten, en dit keer deinsde ze niet achteruit.
'Zo, klaar' Zij hij met, waarschijnlijk, een glimlach. 'Wacht hier, ik pak wat kleding voor je.'
Kakashi liep weg, weer een andere kamer in.
'Waar ligt t nou toch?' Klonk het uit de andere kamer. 'Ah, hiero'
Hij kwam weer terug naar Haru.
'Kijk eens aan' Hij gaf Haru een setje kleding.
Haru knikte.
'Nou... doe t dan aan'
Haru schudde haar hoofd.
Na een tijdje drong t bij Kakashi door.
'Oh, hehe, ik laat je wel even alleen'
Kakashi liep naar buiten om even in de zon te staan. Haru stond op en trok de kleding aan die Kakashi gegeven had.
Alleen het shirt al was veel te groot, het was zelf een jurk voor haar, de rand van t shirt kwam tot net iets boven haar knieën uit. Gelukkig voor haar was het een geen lange mouwen shirt, maar een hemd. Ze keek naar de broek die ze in haar handen had.
Ja, die trek ik dus echt niet aan, hij is veel te groot!
Gelukkig lag er ook nog een riem, dus deed ze de riem om haar taille.
De schoenen die ze aan had, waren gelukkig niet vies van t bloed.
Voorzichtig en op haar hoedde liep Haru naar buiten, opzoek naar Kakashi.
Ze deed voorzichtig de deur naar buiten open, liep naar buiten, en deed de deur weer dicht.
'Wat ga jij doen?' Hoorde ze Kakashi's stem vlak bij haar oor.
'Ieeeeeeeek' Haru maakte een hoog geluid, en haar hart maakte een sprongetje.
Kakashi gniffelde.
Heel langzaam draaide Haru zich om. Kakashi stond heel dicht bij haar, waardoor ze achteruit deinste en tegen de deur kwam.


Reacties:


BornThisWay
BornThisWay zei op 10 nov 2011 - 21:48:
Het is al gezget maar dat "Ah, hiero." is zó Kakashi


EnteredDanny
EnteredDanny zei op 10 aug 2011 - 16:31:
"Ah, hiero." heheh, echt iets wat Kakashi zou zeggen.
Ik wil je alleen op een ding wijzen... ik merk dat als je 'het' wilt schrijven, dat je vaak alleen 't' schrijft. Dit is prima als iemand in het verhaal iets zegt, want zo benadruk je iemands accent, als het ware. Maar als je aan het uitleggen bent dat je personage iets doet, bijv., 'hij loopt naar het tafeltje', probeer dan te onthouden om ook echt 'het' op te schrijven. Voor de rest is alles in orde.

keep it up!