Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 05.

Konoha

10 aug 2011 - 18:07

179

2

178



05.

'Zorg ervoor dat ze je vertrouwd, en zorg ervoor dat ze gaat praten, over de Akatsuki, over haar verleden, alles' De koude stem van de Hokage dreunde Kakashi's hoofd in.
'U wilt dat ik wí¡t doe?'
'Zoals ik al zei: zorg ervoor dat ze je vertrouwd, zodat ze informatie vrij geeft.'
'Maar dat wil ik niet doen, dan beschaam ik haar vertrouwen.' Kakashi herhaalde een zin dat hij tegen zijn studenten heeft gezegt. 'Deze wie de regels niet opvolgen, zijn uitschot... maar wie zijn vrienden verwaarloost, zijn nog lager dan uitschot.'
'Kakashi, dit is geen vriend. Dit is een vijand. En dit is geen verzoek, het is een bevel!'
Kakashi keek naar de grond.
'Begrepen' Zei hij somber.
'Je kan gaan'
Kakashi liep weer naar Haru toe.
'We kunnen gaan, kom.'
Kakashi pakte Haru bij haar arm, en liep door.
Haru liet een angstig gilletje van angst en pijn gaan.
Kakashi keek om. Hij had haar precies bij de wond in haar arm gepakt.
Shit! Dacht Kakashi.
Snel liet hij los.
'Volg me, ik moet met je praten.'
Geschrokken liep Haru achter Kakashi aan.
Eenmaal terug bij Kakashi's huis, ging Kakashi op de bank zitten.


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 13:22:
XD volgens mij is pedo Kakashi in LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

super geschreven


EnteredDanny
EnteredDanny zei op 10 aug 2011 - 18:40:
Je hebt tijd genoeg, probeer de chapters langer te maken. Probeer bijv. wat over de omgeving te vertellen waar de personages zich in bevinden. Dat doe ik ook altijd, om 'tijd te rekken'. Je kunt deze chapter ook aan de vorige plakken, want ze passen prima bij elkaar. Maar dat moet je zelf weten.

Om voor de rest nog wat leuke kritiek te geven, knap hoe je dat stukje omschreef waar Kakashi haar bij de arm pakte en dat het haar zeer deed. Ik kon wel merken dat Kakashi er van schrok. Netjes.