Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » watching the stars with edward

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

13 feb 2009 - 15:59

187

0

256



watching the stars with edward

stars are beautiful. i swear later whene i die i become a star like you daddy.

zuchtend kom ik overeind en loop door het huis.

in de gang kom ik edward tegen.

'hee'fluister ik. geschrokken draaid hij zich om maar lacht dan :'hee ga je mee sterren kijken?'

ik knik en trek mijn schoenen aan. samen wandelen we door het maanlicht naar het open veldje waar we vroeger altijd ook sterren gingen kijken.

ik leg me neer op het natte gras en laat mijn ogen wennen aan het donker.geruisloos legd Edward zich naast me neer en kijken we samen naar de donkere hemel.Hij wijst naar een groepje sterren : kijk de boogschutter je sterren beeld' antwoord hij en lacht.

ik glimlach : je hebt het nog onthouden'

'ofcours'grinnikt hij. lachend schut ik mijn hoofd en kijk weer naar die byzondere gasbollen. geritsel in mijn oren laat me overeind doen schieten en schichtig kijk ik om me heen.Edward komt ook overeind en pakt me bij mijn schouders vast.

'er is niets vast een paar dieren'

'niet! ik ruik weerwolf' sis ik.

'fuck kom!' snel springen we op en lopen we door het bos.

De schimmen in het bos flitsen om ons heen en plots stond er een jongen voor me die me heel bekend voor kwam.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.