Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » midnight sun » renesmee

midnight sun

10 aug 2011 - 18:52

379

3

288



renesmee

Ik en edward keken hoe de zon opkwam en hoorden hoe Renesmee wakker werd. "Mama, Mama",riep renesmee.Ik stond op en ging naar haar kamer en zag dat ze er weeral ouder uitzag.Misschien voor een kind van het eerste leerjaar."Ja wat is er Nessie",zei ik."Ik wil mijn kleren aandoen maar ik weet niet wat en hoe ik het moet aandoen",zei ze."Wel ik denk dat het redelijk koud is dus pak deze broek van tante Alice en deze bloes van tante Rosalie",zei ik."Maar welke schoenen moet ik daar bij aandoen",vroeg ze."Eum pak deze mooie ballerina's van oma Esmé" zei ik."Ok maar mag ik jouw kleren aandoen",zei ze smekend."Pfff dat weet ik niet hoor",zei ik op een uitdagende toon.Ze lachte luid en liep naar mijn kamer en ik hoorde Edward lachen toen ze de kast opentrok hij had namelijk alles gehoord.Ik liep achter Nessie aan en zag dat ze een mooi paars kleedje dat tot aan de knieën kwam."Oh wat mooi Renesmee",zei ik. Edward lachte En renesmee stak haar tong naar hem uit.Ik deed het kleedje aan en deed mijn paarse schoenen aan die ik van Alice had gekregen.het was mijn eerste keer dat ik iets aan dee uit de kast dat niet van mij was."En nu jij nog ",zei Renesmee tegen Edward. Ik moest mijn lach inhouden en Edward keek me uitdagen aan en lacht erbij.Rensmee haalde een hemd,een zwarte broek en zwarte schoenen tevoorschijn.Edward trok het aan en vroeg of we gingen vertrekken Renesmee wou eerst dat ze op mijn rug mocht zitten en zei dan":Go mama". We snelden door het bos en kwamen aan bij het Cullen huis.Alice keek me goedkeurend aan en zei:" Jaja dat is ook de eerste keer he." ja als renesmee kiest is er geen houden aan",zei ik.Alice lachte en ging naast Jasper gaan staan en ze gaven elkaar een kus. ik rook een harde stank en renesmee rende naar de deur."Jacob", zeiden we allemaal in koor."Hey nessie",hoorden we hem zeggen. Hij kwam samen met Rensesmee op zijn arm de woonkamer in."Dag allemaal ",zei Jacob lachend."Dag hond",zei Rosalie sarcastisch.Dag Jacob hoorde je z'on 6 keer herhalen.'s Avonds zijn we terug gekeerd naar ons huisje en heeft Renesmee haar lieveling's pyjama aangedaan. Een witten met poesjes op. en ze begon vredig te slapen voor onze tv.


Reacties:


chelscullen
chelscullen zei op 23 juni 2012 - 17:00:
margot ik vind dat je een zeer leuke schrijfstijl hept en LOF JOE E


Soraya
Soraya zei op 10 aug 2011 - 19:52:
Je hebt een leuke schrijfstijl. Als je iets meer op de leestekens en aanhalingstekens let, dan is het écht goed. <3

x


ilovevampire
ilovevampire zei op 10 aug 2011 - 19:23:
ik vind dat je veel verbeterd ben met schrijven maar als je met aanhalingstkens werkt moeten er ook leestekens bij een punt of vraagteken of zo maar ej bent veel verbeterd hoor vind ik

xxxxx je bff shauny xxxx