Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » wherewolfs and vampires

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

13 feb 2009 - 16:00

219

1

274



wherewolfs and vampires

wherewolfs don't belong in the city.

'jacob?' bracht ik veraasd uit.

'Jackie? wat moet je bij die bloedzuiger?'zij hij verafschuwend. een groepje mensen kwam achter Jacob staan.

'ken je hem?'bromde Edward met de zelfde verafschuwing.

ik schudde met mijn hoofd :'ehh jah hij had me geholpen laatst'

'Jackie ga weg bij hem hij is gevaarlijk!'

ik trek mijn wenkbrauw omhoog : gevaarlijk? doe niet zo raar,we zijn vegetarisch!'

met grote kijkt jacob me aan en hij krijgt een klap tegen zijn schouders :'fuck you je bent verliefd op een vampier!' pik ik op met mijn oren.

lichtjes begin ik te blozen en jacob ook.

De mensen komen dichterbij en ik word aan mijn arm meegesleurd.

Als ik kijk wie het is zie ik Edward rennend met mij op zn rug.

'niet naar huis dan weten ze waar we wonen!'

hij knikt en rent dan richting de bewoonde wereld.

De wolven/mensen weet ik veel wat blijven bij de rand van het bos staan en keren terug het duister in. Edward gaat zitten op een stoepje en kijkt een raampje in.

'bella's huis?'

hij knikt en staat op.ik volg hem op de voet en zie vanachter de huizen de zon al zien opkomen.

'fijn een heldere dag zo te zien' mompelde ik.

edward knikt :'kom snel naar huis voor iemand ons ziet.' ik zie zijn huid al glitteren en snel stappen we het nog altijd donkere bos in en sprintte we naar huis.


Reacties:


BILLSxKETTE
BILLSxKETTE zei op 13 feb 2009 - 17:25:
Mooi
En nog steeds heb ik haat