Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 06.

Konoha

10 aug 2011 - 22:06

439

2

187



06.

Ik zal proberen om de hoofdstukken langer te maken (=^_^=)/ <------- hihi Naruto smiley XD

Toen Haru naar binnen liep, viel het haar voor het eerst op dat, als je door de voordeur kwam, je gelijk in de huiskamer stond. Aan de rechterkant van Haru stond de bank waar Kakashi op zat, voor de bank stond een koffietafel.
Kakashi zat aan de buitenste hoek van de bank.
'Kom zitten, zoals ik al zei, we moeten praten'
Haru liep naar de bank toe. Ook zij zat in de verste hoek van de bank, zo ver mogelijk van Kakashi af.
Kakashi merkte dat ze nogsteeds erg schuw was, en wendde zijn blik af. Hij voelde zich schuldig, dat hij dit meisje zou gebruiken om meer te komen weten over de Akatsuki, en over haar verleden.
'I-,' Begon Kakashi 'Ik moet je wat opbiechten'
Hij wendde zijn blik weer naar Haru.
'Van Tsunade-Sama, de Hokage, moet ik je uithoren over de Akatsuki, en over je verleden'
Hij wachtte de reactie van Haru af, maar ze wachtte rustig wat het verhaal verder zou brengen.
'Maar, dat wil ik niet. Ik wil het vertrouwen van iemand niet beschamen.' Hij wendde zijn blik weer af.
Haru kon zien dat hij zich heel erg schuldig voelde voor het feit dat hij haar moest uithoren.
'Daarom... Zou ik je willen trainen tot een Konoha Ninja, zodat, nouja, niemand je raar aankijkt. Want het is en blijft een feit dat je uit een ander dorp komt'
Kakashi wist niet goed hoe hij het verder moest brengen, hij zette zijn ellebogen op zijn bovenbenen en drukte zijn hoofd in zijn handen.
'Ik wil het je niet aan doen, om uitgehoord te worden op de meest wreedzame manier die Konoha heeft, snap je, daarom moet je een Konoha Ninja worden'
Haru stond op en liep naar Kakashi.
Hij keek op om te zien wat ze deed. 'Wa-,'
Kakashi maakte zijn zin niet af, omdat hij dit niet verwachtte; Haru gaf hem een knuffel, om te zeggen: ''Het geeft niet, maak je geen zorgen''
Voor Haru was dit een grote opluchting. Nu vertrouwde ze Kakashi meer, omdat hij zo open en eerlijk tegenover haar was, ondanks ze de vijand is.
'Maak je geen zorgen,' Zei Haru zacht. 'Ik zou graag, onder leiding van jou, een Konoha Ninja willen worden''
Deze woorden deden haar pijn, omdat ze nooit meer de kans zou krijgen om haar ouders weer te zien.
Tranen rolden over haar wangen, en haar schouders schokten.
Kakashi stond op en gaf haar troost door haar terug te knuffelen.
Haru drukte zich nu stevig tegen Kakashi aan.
'Maak je geen zorgen, ik zal voor je zorgen alsof ik je broer zou zijn' Beloofde Kakashi Haru. 'Geen zorgen, bij mij ben je veilig'
Ook Kakashi was nu gerust gesteld, maar had nog één grote vraag....
Wat is haar naam?


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 13:23:
Echt super, ZOOOO FRIGGIN' KAWAIIIII


EnteredDanny
EnteredDanny zei op 11 aug 2011 - 11:49:
Toch al bijna 500 woorden.
Dit is je beste chapter tot nu toe. Ik zie dat je wat meer verteld over de omgevingen in het verhaal enz. en zo word het toch echt al een stukkie langer. Mooi zo! Kakashi is alleen een klein beetje out of character. In de originele manga en anime is hij een stuk kouder. Maar dit is een fanfic, dus dit is niet zo belangrijk.