Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » midnight sun » alice !!!!!!!!!!!!!!!!!!

midnight sun

11 aug 2011 - 12:31

268

3

216



alice !!!!!!!!!!!!!!!!!!

' s Morgens kwam Renesmee lachend samen met Edward de kamer binnen gelopen.Ze had haar lievelings jurk aan en liep naar onze kast.Ze kwam terug tevoorschijn met een rok en een bloes.Ik begon me maar aan te kleden.Toen terug keek had Edward ook al zijn kleren aan.En we vertrokken naar de cullens.
Toen we aankwamen hing er een enorme spanning."Nee zeg dat het niet waar is is Alice weg",zei edward."Wat! Is Alice weg",riep ik uit."Rosalie ...",riep ik vermoeid."Ik kom er al aan"Zei ze.En ze liep weg met Renesmee."Ik ga haar zoeken"zei Jasper.En weg was hij."Ik ga mee",riepen ik en Emmett tegelijkertijd.
en toen ging iedereen gaan jagen Alice: Ik zit hier in een ijzeren kooi waar ik niet echt uitkan.Ik heb er al tegen aangelopen ik heb er al tegen getrapt niets helpt.Ik weet nog dat iedereen gaan jagen was en ik alleen thuis was ik zat een beetje tv te kijken toen ik plots een visioen kreeg.Een man kwam mij aanvallen en zou me kidnappen.Ik draaide me om en plots werd ik vastgegrepen en tegen de muur gegooid.Voor ik tijd had om recht te staan had de man mijn nek al vast."meekomen of je gaat er aan",zei hij.Hij zag er raar uit hij had blond haar een blonde baard en had bloedrode ogen.Stijl had hij niet want hij zag er slordig uit er zaten bloedvlekken op zijn kleren en aarde ezo.
En nu zit ik hier te wachten tot iemand me misschien komt bevrijden.Maar het enige waar ik aan kan denken is mijn Jazz.Ik mis hem zo hardt.Ik hoop dat er snel iemand komt want lang zal ik het niet uithouden.


Reacties:


chelscullen
chelscullen zei op 23 juni 2012 - 19:39:
SUPER GOED


ilovevampire
ilovevampire zei op 11 aug 2011 - 16:14:
mooi echt waar

xxxx shauny


Soraya
Soraya zei op 11 aug 2011 - 15:01:
Oneeee! Alice is weg!

Maar ik heb een paar kleine puntjes;

- Je hoofdstukje is leuk, maar aan de korte kant. De meeste hoofdstukken zijn rond de 1000 woorden.
- Verder zou ik de leestekens een beetje veranderen. Als je een punt hebt gezet een spatie ertussen, dat leest wel zo fijn.
- Als je personage iets zegt gebruik dan ook de leestekens:

Bijv;
'Wat? Is Alice weg?' riep ik uit.
En de manier waarop jij het doet is:
"Wat! Is Alice weg",riep ik uit.

De manier waarop het eigenlijk moet leest wat beter.


Het zijn geen erge fouten, echt niet.
En je verhaal is écht leuk. Snel verder! <3


Bijv;

Jantje rent naar Piet. Hij struikelt over een tak en valt op de grond.
En de manier waarop jij het doet is:
Jantje rent naar Piet.Hij struikelt over een tak en valt op de grond.

Het is geen grote fout, maar het kan soms wel vervelend lezen.