Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » midnight sun » waar zijn rosalie en renesmee !!!!!!!!!!!!!!!!!!

midnight sun

11 aug 2011 - 15:51

296

2

238



waar zijn rosalie en renesmee !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alice was nu al 2 dagen weg.Rosalie bleef meestal thuis om voor Renesmee te zorgen.rosalie: Renesmee was aan het spelen met de poppen die ze van mij en Alice had gekregen.Mijn gsm ging af dus moest ik naar boven want hij lag haar.Ik hoorde renesmee praten tegen haar poppen dus er was niets aan de hand.plots hoorde ik niets meer en ik hing op en ging naar beneden. Er was niemand Renesmee was weg. Ik ging naar buiten naar boven naar de keuken nergens was ze."Renesmee,Renesmee waar ben je",riep ik.Plots stond er een blonde man met een blonde baard en bloedrode ogen met Renesmee in zijn armen.Kom mee of ik bijt het kind."Dat durf je niet",zei ik gromend."ah nee moet ik het eens doen",zei hij.Hij deed zijn mond op en ging juist bijten."NEE STOP !!!!",riep ik.Hij hooide Renesmee naar me en pakte me vast.Ik probeerde me los te krijgen maar hij was te sterk."Kom mee", zei hij.Terwijl we aan het lopen waren had hij mij nog steeds vast bij mijn arm."Als je zo verder doet ruk mijn arm eraf",snauwde ik.We kwamen uit op in een oude fabriek.Er stonden 4 containers. Hij hooide ons in de 2de container en deed de deur deur dicht."Tante Rosalie ik ben bang ik wil naar mama",zei ze bang."Alles komt wel goed",zei ik.Maar ik wist het niet echt.
Bella: We kwamen thuis maar er was niemand."Rensemee,Rosalie waar zijn jullie",riep ik."Rosalie,Rosalie waar ben je",riep emmett."Waar is Renesmee in godsnaam",zei Edward."Waar is Rosalie in godsnaam ja",zei Emmett. We waren radeloos. Esmé zat te snikken en ik en Carlisle zaten haar te troosten.maar ik zelf was ook aan het snikken.Nu vond ik het jammer dat ik een fampier was want als vampier kun je niet wenen alleen snikken en nu wil ik eens goed wenen.


Reacties:


chelscullen
chelscullen zei op 23 juni 2012 - 19:42:
GOED


ilovevampire
ilovevampire zei op 11 aug 2011 - 16:19:
mooi, maar zoals ik al heb gezegd je vliegt er een beetje over. ik zou eerst het dagelijkse leven van nessie en de cullen schrijven dan gebeuren er rara dingen en zo en dan pas gebeurt er iets erg maar het is mooi hoor alleen (fampier) ik denk dat je een tik foutje hebt gemaakt
snel verder xxxxxxxxxxxxxxx shauny