Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 07.

Konoha

11 aug 2011 - 16:26

439

2

202



07.

Hier kunnen wat legubere stukjes in voorkomen XD En sommige stukjes zijn vaag XD daarom hier een stukje om ht duidelijker te maken : http://www.animeseason.com/naruto-shippuuden-episode-157/

Later in de middag, liepen Kakashi en Haru door de straatjes van Konoha. Kakashi merkte dat Haru, die eerst schuw was, een stuk vrolijker was, en om niet te vergeten, ze voelde zich op haar gemak bij Kakashi.

~~~~~~

Bij één van de uitkijk punten van Konoha, die net iets buiten Konoha zelf lagen, waren de 4 wachtten voor die dag van het weer aan het genieten. De zon scheen, en de lucht was blauw.
De twee verken-ninja's kwamen een verslag geven.
'Niets ongewoons, zoals normaal'
De wachtten keken elkaar even aan en keken daarna naar de lucht.
'Het is weer een mooie dag'
De twee verken-ninja's vertrokken weer.
'Ik denk dat ik maar weer aan t volgende verslag ga werken' De man draaide zich om en schrok zich kapot.
Een gevaarlijk uitziende man stond recht achter hem. Snel sprong hij achteruit, maar de gevaarlijke man was sneller, en doorboorde hem met een ijzeren staaf.
De 3 andere ninja's zette een verdedegings houding in.
Één van de mannen herkende de kleding die de gevaarlijke man aan had: Een Akatsuki mantel. Ook bestudeerde hij snel het gezicht: Rood haar, 6 piercings door zijn neus, twee piercings in z'n lip, en 6 piercings in elke oor.
Is hij van... de Akatsuki?!
Er kwamen nog eens twee verken-ninja's bij, die de man afleidden.
Ze gaven het teken dat ze deze aanval aan Tsunade moesten melden.
Al snel werden de twee ninja's verslagen, en nu werden ook de anderen gedood.
Pain keek naar de stadsmuur.
Het is tijd. Dacht Pain.
Zes andere Akatsuki leden kwamen achter Pain staan. Vijf van de leden, waren de andere Pains. En Konan was er ook bij.
'Vanaf hier splitsen we ons in 2 teams en gaan zoeken.' Zei de 'echte' Pain. 'De teams zullen zijn: Shurado, Chikushodo en Gakido, jullie zorgen voor de afleiding. Tendo, Ningendo en Jigokundo, jullie zoeken. Konan, jij hoort bij het zoekende team.'
'Weet ik' Antwoorde de vrouw.
'Konoha word beschermd door een onzichtbaar schild, dat ook onder de grond door gaat.'
'Dat betekend dat elk persoon dat naar binnenkomt zonder toestemming, per direct gevonden word.' Maakte Konan Pains zin af.
'Zoals gepland, vuren we Chikushodo af door de lucht, door het schild van Konoha. We zullen de vijand verwarren door ze geen exact aantal vijanden te geven. Wacht voor Chikushodo's oproep.'
'Mij is verteld dat Itachi en Kisame heel gemakkelijk binnen konden komen' Begon Konan.
'Itachi hoorde eerst bij Konoha's ANBU Black Ops. Hij wist het wachtwoord om door het schild te komen. Ik heb zo mijn eigen manier om dingen te regelen.' Toen Pain dit uitsprak, werd Chikushodo afgevuurd.
'Vanaf hier, zal de wereld pijn leren kennen.'
Chikushodo vloog nu door het schild.
Direct toen ze landde, riep ze de anderen op.
'Versprijd!' Gaf Pain het bevel.


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 13:25:
OMG AWSUUM, K HOU VAN SPIJKERLIJK -HUGT M DOD TODAT IE STIKT-




EnteredDanny
EnteredDanny zei op 12 aug 2011 - 12:26:
Ziet er goed uit, ik heb hier niet veel op aan te merken.