Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I want to be the greatest star!! » Hoofdstuk 2 : 4 jaar later..

I want to be the greatest star!!

3 okt 2008 - 17:34

354

3

201



Hoofdstuk 2 : 4 jaar later..

*Skye pov*
(je bent zestien nu)
"Skyyeee!!!"roept Angie.
je knuffelt haar;
"Eindelijk Diploma uitreiking!"zucht ze
"ja.. eindelijk mogen we in de sterrenwereld!"lach je .
"Wat ga jij weer worden?"vraagt ze
"Zangeres.. en de beste!... jij?"
"actrice!"
"ik zal naar al je films komen kijken!"
"beloofd?!"
"jah.."
"dan koop ik al je cds."
"thanks."
"daar zijn vrienden voor.."lacht ze.
je wrijft haar haar in de war.
"hey!! nu mag ik het opnieuw kammen!" ze loopt naar de wc.
je zucht. je hebt vier jaar op deze school gezetten.. ze hebben je opgeleid.. de trucs geleert om goede liedjes te schrijven, goed je stem te kunnen op te warmen, kledijtips. Hoe je moet reageren bij de pers. Je droom is eindelijk uit... je gaat de beste worden van de hele wereld.. Je bent echt klaar om alles te doen om aan de top te geraken. Je kijkt naar de andere studenten. Je weet dat de meeste grote concurrentie zullen zijn.. Je volgt de groep mensen naar de grote zaal. Angie haalt je in. Jullie gaan ergens in het midden zitten.
De directrice gaat op het podium.
"Goedendag iedereen.. Vandaag gaan jullie jullie diploma krijgen.. Ik hoop dat jullie allemaal succesvolle carrieres zullen hebben!!.. En moge de beste winnen!!"
je grinnikt. 'Moge de beste winnen' daar zit jij wel tussen
"Skye Anderson!"
je naam word als eerste afgeroepen. Je staat op, kijkt fier recht voor je uit zoals je het geleerd hebt.. 'Altijd goede impressie doen.. Altijd fier lopen.. dat is de attidude!'.. dat heeft juf Kasters in jullie kop gepropt .
je gaat het rolletje papier halen, zwaait even naar de andere studenten en gaat weer naast Angie zitten

later..
Je pakt je spullen in. Haalt al je posters van je kamertje.. Dan ga je met je vriendin naar de bus.. Eindelijk mag je weer naar huis.
"We houden contact hé!" vraagt Angie als ze moet afstappen
"tuurlijk!!"zeg je en geeft haar een knuffel;
"Veel geluk!"voeg je er toe
"jah.. jij ook!!"
je glimlacht. de deuren van de bus gaan weer dicht.
een paar uur later ben je eindelijk thuis. Je ouders en je broertje wachten je op. Je knuffelt ze en je ma huilt bijna. Daarna gaan jullie naar een restaurant om het te vieren dat je geslaagt bent en terug thuis zijt..

....


Reacties:


Jinn
Jinn zei op 8 okt 2008 - 16:47:
Hoowt ^^


XJustAngelX
XJustAngelX zei op 7 okt 2008 - 20:53:
^^ CoolHeid


HelloKuttyx3
HelloKuttyx3 zei op 3 okt 2008 - 22:54:
veat. =]