Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 08.

Konoha

13 aug 2011 - 19:21

387

2

201



08.

http://www.animeseason.com/naruto-shippuuden-episode-159/ Ter ondersteuning >3<

'Vertel me, waar is de Kyuubi?' Vroeg Pain aan een man met bruin haar in een staart, en een litteken over zijn neus. 'Of, ik dood je'
Pain liet de ijzeren staaf tevoorschijn komen.
'Spreek, waar is de Kyuubi?'
'Ik pijns er niet over om het jou te vertellen!' Was Iruka's antwoord.
'Dan heb ik helemaal niets aan jou!'
Pain stond op het punt om Iruka te doorboren met de ijzeren staaf, maar hij werd tegen gehouden.
Kakashi hield de ijzeren staaf vast en brak hem. Pain wilde Kakashi schoppen, maar Kakashi kon hem makkelijk ontwijken.
Snel deed Kakashi een paar hand seals.
'Aarde style, modder muur!'
Achter Pain kwam een muur te staan met 4 hondenkoppen.
Pain had nog een ijzeren staaf en stak Kakashi in zijn schouder.
Kakashi had een blauwe energiebal in zijn hand.
'Raikiri!' Kakashi probeerde Pain te raken met de raikiri, maar omdat Kakashi onder de invloed van de Rinnegan, kon Pain de raikiri makkelijk ontwijken.
Hoe kan dit nou? Dacht Kakashi.
'Kopie-Ninja Kakashi Hatake, ik ben vereerd om jou te ontmoetten' Zei Pain.
Kakashi trok de ijzeren staaf uit zijn schouder en sprong achteruit.
'Waar is de Kyuubi?' Ging Pain verder.
'Dat is een onnozele vraag' Antwoorde Kakashi en liet nog een raikiri in zijn hand komen. Hij rende op Pain af, die zijn Rinnegan weer gebruikte om Kakashi van zich af te slaan. De muur achter hem werd ook vernietigt.
Kakashi lag onder het puin, en klom er na een tijdje uit.
Wat was dat voor een jutsu daarnet? Het voelde anders dan een schokgolf. Alles om hem heen is weggeblazen.
Kakashi sprong van een hoop vuil en viel Pain aan doormiddel van een op afstand bestuurbare raikiri, in de vorm van een hond. Maar deze justu had geen effect op Pain.
Kan hij Ninjustu zo goed ontwijken?
Achter Kakashi kwam een andere Pain uit de lucht vallen. Die draaide zijn arm open en er kwamen veel bommen uit. Kakashi viel hem vanachter aan, maar hij ontweek.
Deze man...
De Pain van de bommen stond voor de echte Pain. Hij deed zijn mantel af en er kwam een enorm puntig wapen uit zijn rug.
Of Kakashi het wilde of niet, hij werd er naartoe gezogen.
Snel pakte hij een soort wapen, dat aan een lange ketting hing, gooide het om een stevig stuk steen en bleef er aan hangen.
Kakashi hield het niet lang vol en werd alsnog naar het wapen toe getrokken, en werd doorboord.


Reacties:


Kyoki
Kyoki zei op 15 dec 2011 - 13:26:
NOOOOO DOOIE KAKASHI

leuk geschreven,like usual


EnteredDanny
EnteredDanny zei op 13 aug 2011 - 18:56:
Actiescenes zijn altijd moeilijk om te verwoorden. Het is op zich niet slecht, maar probeer iets meer uit te leggen hoe het tweede lichaam van Pein met die bommen eruit ziet. Ik kan me herinneren dat ik deze episode een keer gezien heb, maar ik kan hem me nog nauwelijks voor de geest halen...

En waar is Haru nu? het is toch haar verhaal?