Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The difficult life of Laurel and Lavina(pauze) » the great news!

The difficult life of Laurel and Lavina(pauze)

11 aug 2011 - 20:08

282

5

190



the great news!

hey ik schrijf deze hoofdstukken zonder hulp van nadine (lovalicious) er kunnen dus foutjes in staan tips zijn altijd welkom love you al xxxxx shauny

lavina:

Het is zes uur in de morgen, ik sta in nog geen seconde op en huppel naar beneden .
Ik zie dat mijn vader aan het ontbijten is hij heeft het erg druk als hoofdcommisaris in LA.

'hoi papie' zeg ik vlijend .'hallo Lavina 'zucht hij. 'waarom zucht je pap?' Vraag ik beleefd .

'Lavina kindje jij en je zus zijn altijd zo hyper ik kan er niet echt meer tegen ik werk tot 's avonds laat en jullie bellen of je mag gaan schoppen ik denk dat.'Hij word onderbroken Laurel komt de trap ook huppelend af en zingt. 'goeiemorgen papie.' Papa zucht. 'laurel ik was net iets belangrijk aan het vertellen tegen je zus .'
'Ik luister pap' zeg ik serieus .Laurel komt naast me staan. 'Wel meisjes.' Begin pap.
'Ik heb het de laatste tijd erg druk en ik kan niet echt meer tegen jullie opgewektheid en vooral gezaag en daarom stuur ik jullie naar jullie moeder.Laurel die net een kom met cornflakes vast neemt laat hem vallen! 'Joepie!!' Schreeuwen Laurel en ik tergelijke tijd . 'Mama heeft een deftige krediet kaart die we tijdens het shoppen goed kunnen gebruiken.'Roepen we in koor .'Jah um meisjes ik moet er vandoor ruim de troep op.' 'wacht pap!' riep laurel .'Wat is er kindje ' riep pap .'Waneer moeten we vertrekken?' Vraagt ze ondeugend .'morgen 'zucht pap. Zodra hij de deur uit was schreeuwen en zingen we allebei ' wij gaan naar mama wooow , dat is echt jaren geleden!!'
'Kom.' Roep ik, koffers pakken. Eens we een stuk of 20 koffers klaar hebben staan lopen we naar beneden.'We moeten afscheid nemen.' Zucht ik .' Laurel zucht ook dat was het minst leuke aan onze reis naar het regenachtige stadje Forks .


Reacties:


Pearly
Pearly zei op 7 sep 2012 - 20:29:
Melding als je verdergaat!


chelscullen
chelscullen zei op 23 juni 2012 - 19:33:
shauni je hebt je best gedaan en dat zie je



ik ben nieuwschierig naar het verhaal


lovevampire
lovevampire zei op 11 aug 2011 - 21:49:
lijkt tof ik ben zeker dat ik zal genieten

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ik zou wel niet zo blij zijn als ik weg zou moeten van mijn papa
kzoe wel blij zijn ma niet super
hihihi


Lovalicious
Lovalicious zei op 11 aug 2011 - 20:07:
Leuk!
Snel verder?

xxx Nadine


Kahlan
Kahlan zei op 11 aug 2011 - 19:31:
Dit ziet er al veelbelovend uit.
Wel raar dat die vader zijn dochters weg stuurt omdat ze te vrolijk zijn
Ook maar een deppresiefe kerel
Kleine opmerking nog:
Met schoppen bedoel je dan niet shoppen?
en klinkt een kom cornflakes niet beter dan een tas?
anyway, ben nieuwsgierig naar het verhaal.