Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » *de vergeten god* » *de vergeten god* 4

*de vergeten god*

13 feb 2009 - 16:58

293

3

201



*de vergeten god* 4

Deel 4

Geloof jij in reïncarnatie?
Ik wel , sterker nog , ik bén gereïncarneerd.Veel mensen die gereïncarneerd zijn , herrineren zich niks meer van hun vorige leven. Ik wel.
Ik was vroeger , in de jaren '80, een echte player .
Ik heette Darius Früdel(nee , mijn vroegere moeder kon niks beters bedenken)
Op 20 januari 1965 geboren , ik was 24 toen ik stierf , op 1 september 1989, overdosis.
Ik zou nu dus iets in de 80 zijn , als ik niet was doodgegaan.
Maar goed , ik kon me dus alles nog herrineren in mijn nieuwe leven , het ene moment werd ik met spoed naar het ziekenhuis gebracht , als Darius, het andere moment , nog steeds in het ziekenhuis , werd ik opnieuw geboren , als Bill Kaulitz het jongetje dat 10 minuten later was geboren dan zijn tweeling broertje Tom Kaulitz.

Ik begon al snel goed te praten , ze waren er helemaal verbaasd over , maar ik had het natuurlijk al eens gedaan.Lezen en schrijven ging me gemakkelijk af , en ook studeerde ik gemakkelijk snel af op de middelbare school , ik had door kunnen studeren , maar ik zat in een band.
We waren immens populair geworden , vanaf 2005 begon het echt te lopen .

Tom en ik waren onze 2 beste vrienden voor het leven tegengekomen , Georg en Gustav.
We hadden de tijd van ons leven , maar zoals ik al zei , het ging gewoon te snel.In 2015 was de gekte afgelopen.
Na 10 jaar , van ruzie om de meest idiote dingen , tot de stress enz , zijn we uit elkaar gegaan.
We waren gewoon geen , ja hoe zeg je het , goede vrienden meer.
We waren totaal uit elkaar gegroeid.

Dat begon toen Tom , tegen mijn raad in , geen condoom gebruikte.
Hij bezwangerde een van zijn one-night stands , en vanaf dat moment ging het bergafwaarts met Tom.
Maar genoeg over mijn geschiedenis , daar heb ik even geen zin meer in.


Reacties:


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 9 april 2009 - 12:09:
verder please!!!


lOveYouX
lOveYouX zei op 7 maart 2009 - 9:37:
verder


Angelx3 zei op 4 maart 2009 - 18:48:
verder