Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen » Preface || Hope Luna

You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen

11 aug 2011 - 21:50

490

2

309



Preface || Hope Luna

Hallo!!
Ik ben Hope Luna. En loop al 17 jaartjes over deze aardbol. Altijd al ben ik anders geweest. Terwijl bijna mijn hele school blond was (Letterlijk en figuurlijk), heb ik zwart haar. Iedereen felblauwe ogen, ikke heb der mistig blauwe. Bijna iedereen was dom, ik ben de primus van de klas. Ik werd dan ook vaak voor nerdje, strever, lievelingetje van de leerkracht. Je kan het rijtje wel aanvullen. Ik was in tegenstelling van alle andere meisjes op school een beetje associaal en had geen vrienden. Behalve 1 beste vriendin Alicia. Die ik trouwens al lang niet meer gezien had. Maar we hielden contact via msn. Nu over karakter gesproken. Ik was een beetje hyper, altijd vrolijk en tja hoe moet ik het zeggen. Ik verkropt mijn problemen. Mijn vader doet geen sikkepit in het huishouden. Dus doe ik alles. Ik ben constant oververmoeid en slaap niet goed. Ik ben een gesloten boek naar iedereen toe. Zeker als ik nieuw ben. Tot nu toe heeft alleen Alicia een sleutel naar mijn hart kunnen vinden die mijn hart niet meer op slot doet. Over mijn kledingstijl valt niet zo veel te zeggen. Heel meisjesachtig. Rokjes, kleedjes. Nooit werd ik gezien zonder oortjes. Ik had het niet zo voor mega hoofdtelefoons. Hakken, nog zoiets war ik raar of zelden zonder loop. Mijn moeder is dood en ik woon bij mijn vader. Ik heb een zusje van 3 jaar Annelies ,een broer Georg van 20 en een broer van 26 Gustav. Zo dat is het wel een beetje denk ik! Ik moet nu gaan! Mijn bf Alicia wilt zich ook voorstellen.

Hey!
Ik ben Alicia! Ik ben 17 jaar en de beste vriendin van Hope. In plaats van me volledig voor te stellen zeg ik gewoon eventjes mijn paspoortje! Hé Hope! * Kijkt beschuldigen naar haar bf*
Naam : Alicia Clearwater
Leeftijd: 17 jaartjes
Uiterlijk: Zwart haar tot net onder schouderbladen, Groene ogen
Woonplaats: La Push
Familie: Alicia heeft 1 Broer (Seth) en 1 zus (Leah) en natuurlijk haar moeder Sue. Haar vader is een tijdje geleden gestorven.
Karakter : Alicia is een stil en rustig meisje in tegenstelling tot Seth & Leah . Als er problemen zijn zorgt zij dat ze niet in de buurt is . Ook is ze hard in zichzelf terug getrokken sinds de dood van haar vader ook al heeft ze hem nooit gemogen. Er is veel voor nodig om haar te laten open bloeien. Ze uit zich doormiddel van muziek (m.a.w. Ze schrijft haar gevoelens neer in een liedje en haar vriendinHope zoekt er de juiste gitaarakkoorden bij.)
Kledingstijl: Je zal Alicia nooit in rokjes en kleedjes zien rondlopen. Haar kledingstijl is erg jongensachtig. Altijd heeft ze een broek aan met een T-shirt. Ook al is het niet bepaald een kledingstuk, zie je haar altijd met een koptelefoon op haar hoofd of rond haar nek rondlopen. Ze heeft altijd sneakers aan.
Favoriete bands : Tokio Hotel, cinema bizarre, Carrie Underwood, Taylor swift,...
Hopelijk beleef je veel plezier aan ons levensverhaal!!
Groetjes Alicia en Hope


Reacties:


lovevampire
lovevampire zei op 15 aug 2011 - 9:02:
tof !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxxxxxx margot


ilovevampire
ilovevampire zei op 11 aug 2011 - 22:20:
MOOI

xxxxx shauny