Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen » 007 || Hope Luna

You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen

11 aug 2011 - 21:56

1170

1

264



007 || Hope Luna

Eindelijk kwam ik bij Charlie aan. Hij deed de deur al open.
“ Hope, ik wist niet dat je zo’n wagen had”¯ zei hij.
“ heb ik ook niet. Geleend van een vriend. Ik heb geen auto”¯ zei ik.
“ Oh, ik heb Bella’s oude wagen nog wel. Hier staat hij te verstoffen. Als je wilt kun jij hem gebruiken. Anders doe ik hem toch weg”¯ zei Charlie.
“ O, graag”¯ zei ik. Er trok een pijnscheut door me toen ik mijn koffers van de achterbank haalde.
“ Ik zal even helpen”¯ zei Charlie en hielp me de koffers in Bella’s oude kamer te zetten.
“ Je vindt het toch niet erg dat je Bella’s oude kamer krijgt hé?”¯ vroeg hij.
“ Nee, natuurlijk niet! Alles is goed als ik maar bij hem weg ben,”¯ zei ik.
“ Wat heeft hij nu weer gedaan,”¯ vroeg Charlie. Ik liet mijn rug zien.
“ Vind je het erg als ik een foto neem voor bij in het dossier?”¯ vroeg Charlie.
“ Nee hoor”¯ zei ik en Charlie nam een foto.
“ Charlie, ik ga even de wagen terug brengen h锯 zei ik.
“ Oké is goed! Ben je thuis voor het eten?”¯ vroeg hij.
“ Ik weet het niet. Ik denk van wel”¯ zei ik. Ik stuurde een SMS naar Emmett : je kan de wagen weer komen halen. Ik kom ook nog even langs. Je wagen staat bij Charlie thuis. Zo niet veel later ging ik naar buiten. Daar stond Emmett aan zijn wagen.
“ Waarom staat hij hier?”¯ vroeg hij.
“ Omdat ik hier voorlopig inwoon. Ik leg het nog wel uit. Ik kom vandaag lang h锯 zei ik.
“ O,oké, rijd je met mij mee?”¯ vroeg Emmett.
“ Nee, ik wil even mijn nieuwe auto testen”¯ zei ik en liep naar binnen.
“ Charlie! Waar zijn de sleutels van de truck? Ik ga een testrit maken”¯ vroeg ik.
“ In de schaal op tafel”¯ riep hij terug. Ik nam mijn sleutels en deed de garagepoort open. Hij lag onder een zeil. De wagen waar Bella ooit zo van had gehouden. Ik reed ermee naar buiten toen ik de sleutel in het contact stak en onverwacht het gebrul van de motor hoorde. Ik wist de weg naar de Cullens nog. Er stak een radio in. Naar mijn verbazing werkte die nog ook. Een onverwachte meevaller. Ik stopte voor het huis, stak de sleutels van mijn auto in mijn jaszak en belde aan. Bella kwam opendoen met Renesmee op haar arm. Ze zette grote ogen op toen ze haar o zo geliefde wagen weer zag. Renesmee reikte naar me, ik moest haar pakken.
“ Dag klein engeltje”¯ zei ik tegen haar. Ze zette haar grootste glimlach op. Haar voetje zat net op een blauwe plek. Het deed zeer maar ik zei er niks over.
“ Edward heeft iets uit te leggen als hij terug is van jagen met de jongens”¯ mompelde Bella.
“ Wat dan”¯ vroeg ik.
“ Mijn wagen zou gestolen zijn. Dus hij kocht me een Ferrari”¯ zei ze mopperend.
“ Nee, hij stond gewoon bij Charlie”¯ zei ik.
“ Oh”¯ zei Bella en nam Renesmee weer over. Mijn rug was haar dankbaar. We gingen naar binnen en ik werd meteen begroet door Alice. Bella en Renesmee gingen naast Rosalie en Esme in de zetel zitten. Ze gaf me een knuffel. Ik kromp een beetje in elkaar toen ze me bijna plat knuffelde en daarbij een deel blauwe plekken raakte. Ze merkte dat ze me pijn deed en liet me los.
“ Sorry als ik je pijn doe. Ik ben het niet gewoon om mensen te knuffelen”¯ zei ze.
“ Alice het licht niet aan jou hoor,”¯ zei ik.
“ Aan wat dan?”¯ vroeg ze me.
“ Niets speciaals”¯ zei ik. Ik had geen zin om het te zeggen tegen haar.
“ He aan ons kan je alles zeggen hoor. We kunnen geheimen houden!”¯ zeiden ze allemaal in koor.
“ Oké dan, maar ik denk dat je wel zult schrikken”¯ zei ik. Ik trok mijn vestje uit en draaide me om. Ik zag hun schikken. Haar koude handen gleden over de blauwe plekken. Ik had een strapless kleedje aan met een vestje aan dat ik niet uittrok.
“ Wie heeft je dat aangedaan?”¯ vroeg ze.
“ Mijn vader”¯ zei ik met tranen in mijn ogen. Het voelde goed om mijn verhaal kwijt te kunnen.
“ Wat is er mis met die man?!”¯ zei Alice verontwaardigd.
“ Dat wil ik nu ook wel eens weten”¯ zei Rosalie. Bella keek geschokt.
“ Je weet toch dat je dat aan de politie moet zeggen hé! Ga het aangeven als kindermishandeling! Dit is tegen de wet”¯ zei Bella.
“ Heb ik al gedaan. Toen ik bij Charlie kwam om te zien hoe het ging”¯ zei ik.
“ Ah, gaat hij er iets aan doen?”¯ vroeg Bella.
“ Ja, hij heeft een rapport opgesteld en gaat hem proberen achter de tralies te krijgen. Maar de blauwe plekken op mijn rug had ik toen nog niet. Hij had gezegd als hij nog iets deed dat ik dan moest bellen en ja dat heb ik gedaan. Hij vond dat ik daar moest komen wonen dus dat heb ik dan ook gedaan, “ zei ik.
“ Daar zit je goed, veilig”¯ zei Bella.
“ Inderdaad stemde Rosalie in. De jongens kwamen binnen. Alle Jasper, Edward en Emmett. Carlisle was werken.
“ Edward! Je hebt gelogen!”¯ zei Bella gespeeld boos tegen Edward. Hij keek raar.
“ Over wat?”¯ vroeg hij.
“ Mijn auto was niet gestolen! Hij stond gewoon bij Charlie in de garage”¯ zei ze.
“ Hoe ben je dat te weten gekomen”¯ vroeg hij.
“ Charlie heeft Hope hem gegeven”¯ zei Bella. Emmett keek even raar naar me.
“ Wat doe jij bij Charlie”¯ vroeg hij. Ik deed het hele verhaal maar het einde liet ik hem gewoon de blauwe plekken zien. Hij keek geschokt. Net zoals Edward en Jasper. Het bleef me dwars zitten maar erg vond ik dat niet. Ondertussen was het bijna half zeven.
“ Hey, jongens, het was heel gezellig! Maar nu moet ik gaan”¯ zei ik.
“ Waarom?”¯ vroeg Emmett.
“ Ik eet bij Charlie, en die eet om 7 uur”¯ zei ik.
“ Oh, oké! Tot maandag!”¯ zei Emmett en ik stapte in mijn auto. Na een 20 minuten kwam ik bij Charlie aan.
“ Hoi Charlie! Het ruikt heerlijk!”¯ zei ik toen ik binnenkwam.
“ Bedankt. Binnen een 5 minuutjes is het eten klaar hoor! Dek jij de tafel?”¯ vroeg hij.
“ Ja is goed! Waar staan de borden?”¯ vroeg ik en toen de tafel gedekt was en het eten klaar was aten we in stilte.
“ Euhhmm Hope, je vader is opgepakt, je broer Gustav heeft Georg en Luna in huis genomen. Jij moet ook gaan, hij komt je morgen halen”¯ zei hij.
“ O”¯ zei ik een beetje droevig. Ik wou eigenlijk nog niet weg van Forks. Ik hield van Forks! Ook al was het hier regenachtig. En als ik bij Gusti zou gaan wonen zou ‘k Emmett niet meer kunnen zien. Toen ik mijn eten op had ging ik naar mijn kamer. Er rolde een traan over mijn wang. Emmett niet meer zien. Ik viel al snel in slaap en de volgende dag kwam gusti me halen.


Reacties:


lovevampire
lovevampire zei op 15 aug 2011 - 9:47:
again suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper !!!!!!!!!!!!!