Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen » 011 || Hope Luna

You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen

11 aug 2011 - 21:59

163

1

170



011 || Hope Luna

De dagen verstreken en steeds kreeg ik het moeilijker en moeilijker. Vandaag stuurt Gustav me naar school. Ik moet zo’n apenpakje alias school uniform aan. Het was een geruite rok - voor de jongens een grijze broek - , een wit hemd en een geruite das. De schoenen waren nogal ouderwets met kniekousen. Maar ik kon ermee leven. Het L.O kleren mochten we zelf kiezen. Ik koos voor een zwarte halflange broek, zwarte t-shirt en zwarte sportkleren. Dat voorspelde mijn gevoel het meest. Ik zou Rose laten weten hoe ik naar school ging dus nam ik van mezelf in de spiegel een foto. In mijn uniform en mijn sportkleren. Nog snel deed ik mijn schoenen aan en reed in mijn wagen naar school. Op de speelplaats werd ik een beetje aangestaard maar dat vond ik niet erg. In elke les moest ik me voorstellen en tegen het einde van de dag had ik 1 vriend : Tim. Hij was een echt schatje. Alle dat vond ik toch.


Reacties:


lovevampire
lovevampire zei op 15 aug 2011 - 9:55:
heel mooi maar wel een beetje kort !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groeyjes margot