Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen » 014 || Hope Luna

You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen

11 aug 2011 - 22:01

1491

2

173



014 || Hope Luna

Gisteren was het heel gezellig geweest. Emma lag al snel in slaap. Charlotte was hier in slaap gevallen dus wou Emily haar niet wakker maken. Ik bood aan om te blijven slapen. Zij had een logeerbed gekregen bij in de babykamer. Emily lag al snel in slaap en ik ook. Het was een lage dag geweest. Om 6 uur werd ik wakker gemaakt door geklop op de deur. Moe en slaperig liep ik naar de deur in mijn slaapkleed alias sportschort & topje. Nog slaperig ging ik kijken. Daar stond Tim. Ik herinnerde hem anders zijn bruine ogen waren bloedrood, zijn ooit o zo gebruinde lichaam was spierwit. Ik zag een soort verlangen in zijn ogen. Opeens snapte ik de veranderingen. Hij was vampier en hij wou me dood.
“ Ahh Hope! Hier ben je”¯ zei hij smachtend en gooide me tegen een muur aan. Ik smoorde een gil en voelde een pijnscheut door mijn lichaam trekken. Emily kwam naar beneden. Tim Was even naar de keuken gegaan..
“ Emily! Neem Emma en Charlotte en ga zo snel je kan naar La Push”¯ riep ik naar haar en meteen liep ze naar boven even later was ze weer beneden n liep de deur uit. Emma was veilig. Dat was een opluchting. Hij kwam weer binnen. Met zijn blik in mijn ogen die angst uitstraalden, zijn ogen stonden moordlustig. Hij smeet me door de kamer en ik voelde me wegzakken. Vechten zou ik! En vechten deed ik! Ik vocht me een weg door de pijn en uiteindelijk kreeg ik mijn zicht terug ik zag dat hij me optilde en weer ergens tegen smeet. Ik voelde zijn tanden mijn vel doorboren en verder niets meer. Ik voelde niets meer behalve een diepe pijn - ik noemde het meer vuur - die door mijn lichaam trok. Van mijn nek tot in het puntje van mijn tenen. Ik gilde het uit. De pijn werd nu ondragelijk. Emmett!!!!!!!!!!!!!!!!! Waar ben je toch als ik je nodig heb???? Er werd een hand over mijn hand gelegd.
“ Als je nu niet stopt met gillen dan vermoord ik die Emmett van je meteen begrepen?”¯ vroeg hij. Ik knikte en leed in stilte. Het leek dagen te duren. Maar ik werd weer wakker. Ik lag in zachte donsdekens.
“ Ah! Je bent wakker! Hoe voel je je? Vast dorst hé? Ga maar een prooi - mens of dier het kan me niet schelen wat - zoeken. Hup, hup! Ga maar! Kom weer terug als je dorst een beetje gestild is”¯ zei Tim opgewekt. Ik liep door het raam naar buiten en sprong het bos in. Al snel kwam ik Emmetts lievelingsdier tegen. Ik zoog het leeg en na nog een poema en een hert had ik genoeg. Ik voelde in mijn zakken maar vond geen gsm. Snel liep ik weer naar Tims villa. Hij was altijd al rijk geweest en hij had zijn ouders vast vermoord om zijn erfenis.
“ Tim waar is mijn GSM?”¯ vroeg ik.
“ Die heb ik gedumpt. Je kan er een nieuwe kopen. Net zoals je een nieuwe sim kaart zult moeten kopen,”¯ zei Tim.
“ Ik heb geen geld, mijn haar ligt alsof ik net 3 dagen heb geslapen, ik sta hier in een schort en topje, ik zie er niet uit, ik moet zo een GSM gaan kopen en wat moet ik zeggen als de mensen vragen beginnen stellen??”¯ vroeg ik een beetje boos.
“ Oké, je mag met mijn geld een GSM kopen, er ligt een kam in de badkamer, er liggen kleren in de kast die ik al voor je gekocht hebt, je bent prachtig!,ja,dan zeg je dat je hier bent komen wonen met je verloofde en van Amerika komt,”¯ zei hij alsof alles normaal was. Tim schoof een prachtige diamanten rin om mijn vinger. Die diende als “ verlovingsring”¯.
“ En o ja! Spreek Duits!”¯ zei hij nog. Ik kon hem wel vermoorden! Hij was met zijn privéjet naar Duitsland gevlogen! Hij mag blij zijn dat ik Duits ken! Ik liep naar de badkamer en kamde mijn haar. Mijn ogen begonnen er topaasachtig uit te zien. Ik keek in de kast en trok een jeans met een leuk T-shirtje aan. Na een half uur vond ik eindelijk een mediawinkel waar ze van alles verkochten en ik liep binnen.
“ kan ik u helpen?”¯ vroeg de vrouw achter de kassa in het Duits.
“ Ik ben opzoek achter een IPhone en een Ipod”¯ zei ik in mijn beste Duits.
“ Hier staan ze”¯ zei de vrouw en liet me een vitrine zien waar allerlei Iphones enz. lagen.
“ Ik wil graag zo een Iphone en zo’n Ipod”¯ zei ik en wees op 2 roze exemplaren met 64 GB. Ik betaalde en liep weer naar huis. Gelukkig had ze geen vragen gesteld want dat haatte ik!!!! En zeker als ik dan ook nog moest liegen. Het enige positieve was dat ik het niet zelf moet betalen. Ik liep somber terug naar zijn villa. En zette meteen muziek op mijn Ipod. Mijn GSM moest ik eerst opladen. Vervloek de lege batterijen!!!Tim was er niet te bekennen. Er lag een briefje op de keukentafel.
Dag schatje,
Ik ben even ons klein wondertje Emma gaan ophalen en haar spullen. Hier is mijn nummer moest je het nodig hebben. * Nummer*. Ik ben morgen terug!!!!
Xxx T
Hij durfde mij zijn schatje noemen! Ik voel me beledigd!!! Ineens ging de telefoon. Het was Tim.
“ Gutentagh! Mit Hope”¯ zei ik.
“ Hoi, met Tim. De Cullens passen op Emma en willen haar niet geven! Emmett wil weten of je wel echt toestemming hebt gegeven. Hier komt hij.”¯ Zei Tim.
“ Ok锯 zei ik zacht terwijl ik de pijn van een gebroken bevroren hart begon te voelen.
“ Dag Emmett”¯ zei ik toen Emmett Tims GSM had overgenomen.
“ Hope! Heb jij die kwal toestemming gegeven om Emma te komen halen? Waarom ben je trouwens niet thuis? En waarom klinkt je stem zo anders?”¯ vroeg hij verward. Moest ik nu liegen of niet? Ik wou dat iemand me kon horen. Mijn gedachtes tenminste.
“ Ja dat heb ik gedaan Emmett. Het inmiddels ook zijn kindje. Hij (Tim) kwam aan mijn deur kloppen hij wou mij en Emma terug bij hem Emmett. En nu ja. Dat zal Tim wel zeggen”¯ loog ik. Man ik wou niet liegen!
“ Echt? Wil je plz contact met ons blijven houden?”¯ vroeg hij smekend.
“ Tuurlijk! Maar mijn GSM is kwijt dus ik heb een nieuwe en een nieuwe nummer dus ik heb je nummer niet meer “ zei ik. Oké, dat was maar een halve leugen. Maar toch. Ik wou niet liegen.
“ Oh! Hier is me nummer”¯ zei hij en gaf zijn nummer door. Ik schreef zijn nummer op.
“ Bedankt Emmett”¯ zei ik terwijl er een traan over mijn wang liep. Ik miste hem zo! Ik legde af en zakte in elkaar tegen een muur. Ik huilde en huilde. Na een uur waren mijn tranen op en het gat in mijn borst groter dan ooit. De ring om mijn vinger zat me dwars en hij belande achter de televisie. Daar zou hij blijven liggen. Ik keek even of mijn GSM al opgeladen was. En ja inderdaad, hij was opgeladen.
“ Eindelijk”¯ mompelde ik tegen mezelf. Oké, nu word ik officieel gek! Ik praat tegen mezelf! Maar goed. Ik nam mijn GSM en maakte een nieuwe contactpersoon Emmett :’(. Zo noemde ik hem en zette Emmetts nummer erin. Meteen zette ik Tim er ook in maar die zette ik er heel anders in. Hij kwam er in al : The Devil. Die naam vond ik wel bij hem passen. De thuisnummer zette ik erin als the hell. Ik stuurde een SMS naar Emmett.
Het Emmett. Ik stuur een SMSje zodat je mijn nummer ook hebt. En omdat ‘k wou zeggen dat ik moest liegen van Tim. Ik mag je niet vertellen waar ik ben van hem maar ik mis je! Vergeet me niet! Groetjes H
Ik verzond het bericht en zette via de Computer geld op mijn GSM. Ik voelde me er niet goed bij. Ik moest tegen Emmett liegen en dat stak me dwars. Wat kon ik doen? Het vampier zijn is saai als je alleen bent. Ik vraag me af hoe de nomaden dit doen. Ik begon maar te kuisen. Het was 10 uur ’s avonds tegen dat het huis schoon was. De bel ging. Wie zou dat zijn. Snel raapte ik de ring van de grond en ging opendoen.
“ Hallo, waarmee kan ik u helpen?”¯ vroeg ik toen ik zag dat er een man van rond de 30 aan de deur stond.
“ Hallo, ik ben mr. Tomphson. Ik ben de baas van uw verloofde. Is hij thuis?”¯ vroeg de man.
“ Hij is er momenteel niet. Ik zal zeggen dat u langs bent geweest. Kwam u voor iets belangerijks?”¯ vroeg ik.
“ Euhhmm… Nee, ik kom morgen op een misschien iets gepaster tijdstip terug”¯ zei hij.
“ Doei”¯ zei ik en deed de deur toe. Ik kreeg ineens een ingeving. Ik nam mijn gitaar en begon : 1000 Meere Tokio Hotelte spelen.


Reacties:


lovevampire
lovevampire zei op 15 aug 2011 - 10:13:
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuper echt waar


ilovevampire
ilovevampire zei op 12 aug 2011 - 23:07:
heel mooi maar één ding vampiers kunnen alleen snikken en geen tranen laten
xxxx shauny