Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen » 015 || Hope Luna

You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen

11 aug 2011 - 22:02

521

0

207



015 || Hope Luna

Het leek of het nog jaren duurde maar ineens werd de deur open gedaan. Tim liep binnen met Emma.
" Krijg jij haar stil?! Ik probeer het al een half uur" zei hij mopperend. Ik zei niks en nam haar over. Ze had gewoon honger dus ik gaf haar een flesje.
" Zag je nu niet dat ze honger had? Nu heeft ze een half uur honger moeten lijden" zei ik iet wat kwaad.Ik kon er niet goed tegen als mensen mijn kindje iets aandeden of te lang lieten wenen.
" O ja die gast... Hoe noemt hij nu ook al weer... Enfin, ik kan niet meer op zijn naam komen maar hij vroeg me om deze brief aan je te geven. Ik heb gezegd dat je gewoon wat ziekjes was en je slecht voelde Ze geloofde me niet echt maar ik geraakte er toch mee weg" zei hij en overhandigde me een brief.
Voor Hope stond er in sierlijk handschrift op de voorkant te lezen. Zou het van Emmett zijn? Ik wist het niet want ik had Emmetts handschrift nooit gezien. Er zat een brief in. Maar dat was niet het enige. Beneden in de enveloppe lag mijn zilveren ketting die ik hem gegeven had voor ik vertrok. Dat voorspelde niet veel goeds. Ik liep naar MIJN slaapkamer en deed de brief open. Ik wou niet dat Tim ook wist wat in de brief stond.
Hope,
Ik weet dat je nu voor Tim gekozen hebt en je niet meer terugkomt. Dat doet me pijn! Heel veel pijn. Hou je nu echt van die gast? Het lijkt me een echte kwal! Je klonk ongelukkig aan de telefoon. Wat is er nu echt mis met je Hope? Tim geloof ik niet! Je kan niet ziek zijn Hope! Dat voel ik gewoon!!! Volgens mij is er iets anders. En is het meteen goed fout. Durf je het soms niet te zeggen? Aan mij kan je alles zeggen dat weet je!! Iedereen gaat je missen, waar je ook bent! Maar als je toch ginder bent. En je voor de 2de keer uit mijn leven verdwijnt wil ik dat je een keuze maakt! Hij of mij! En als je voor hem kiest, dan kan ik je geluk niet in de weg staan. Ik zal je missen! Dag mijn Engel! Ik ben niet goed in gedichten maar toch heb ik iets geschreven. Nu hopen dat Edward dit niet uit mijn gedachten haalt!
Lives are for living
I live for you
Dreams are for dreaming
I dream of you

Hearts are for beating
I beat for you
Angels are for keeping
can I keep you?
Hopelijk lig je nu niet in een deuk. Of voel je je schuldig omdat je meer van hem houd dan van mij. Ergens in mijn hart blijf je zitten mijn engeltje. Oké, nu is het te laat en heeft Edward de brief uit mijn gedachten gevist en roet hem door het hele huis. Ik geef hem aan Tim zodat je hem nog krijgt. je ketting kan je beter houden hij staat je beeldig!
tot nooit meer,
Emmett

De tranen stonden in mijn ogen. Ik hield nog van hem. Van Tim hield ik helemaal niet.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.