Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen » 019 || Hope Luna

You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen

12 aug 2011 - 10:42

225

1

208



019 || Hope Luna

Ik kwam weer bij bewustzijn. Zoekend keek ik om me heen. Ik lag bij het meertje. Mijn mascara hing volledig over mijn gezicht door de tranen, de vele tranen die er al over mijn wangen stroomden. Ik eiste het uiterste van mezelf en geraakte tot aan het meertje. Bij het woord meertje overdrijf ik een beetje. Het was een kleine maar diepe o zo diepe vijver poel achtig iets. Met mijn handen maak ik kommetjes en schep wat water om de mascara van mijn gezicht te krijgen. Het lukte maar ik sukkelde in het water. Ik had geen fut en zeker niet om eruit te krabbelen. In mijn broekzak stak mijn rode lippglos. Op een papier dat op het water dreef schreef ik goodbye. Een soort laatste woord. Ik wist toch dat ik vroeg of laat zou verdrinken.Na 5 minuten in het ijskoude water te hebben gelegen verloor ik het bewustzijn. Ik voelde nog alles maar ik zag niets meer. alleen een duisternis. In mijn hoofd bleef ik Abby,Abby,Abby, Emmett,Emmett,Emmett herhalen. Ik voelde dat ik steeds kouder en kouder werd. Ik zat nu dicht bij onderkoelt. Opeens werd ik uit het water getrokken en als een baby in diens armen gelegd. Ik wist niet hoe lang we liepen maar opeens riep hij : " Ik heb haar! ". Ik kende die stem maar ik wist niet van waar...


Reacties:


lovevampire
lovevampire zei op 15 aug 2011 - 10:29:
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper again