Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen » 026 || Hope Luna

You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen

12 aug 2011 - 10:52

802

0

248



026 || Hope Luna

We hadden me uitgeschreven en nu reden we naar de wagen. Ik had verwacht dat er een groene jeep zou staan maar er stond als ik goed was een BMW X6.
" Emmett? Waar is je jeep?" vroeg ik verward.
" Nu dat jij in een rolstoel zit hebben we nog een wagen bij gekocht. Mijn jeep staat thuis in de garage! Geen nood. Want ik weet dat je er echt dol op was. Maar deze hebben we speciaal gekocht zodat het makkelijker was als we je ergens naartoe brengen" zei hij.
" Oh" zei ik. Emmett tilde me op en zette me van voor op de passagiers stoel. Mijn rolstoel ging in de koffer.
" Wist je dat je de liefste jongen bent die ik ooit heb ontmoet? En super veel van je hou?" vroeg ik.
" nee, maar weet jij dat jij mijn bevroren hart weer doet leven?" vroeg hij.
" nee, ik hou van je" zei ik.
" Ik ook van jou. Kom we gaan naar je wolfpack"
" Ik moet je aan iemand voorstellen trouwens" zei ik en we vertrokken na een half uur kwamen we aan. Pa's huisje was het eerste. Even zien dat hij er was. Emmett plooide de rolstoel open en zette me erin.
" Kom je? " vroeg ik en reed naar het huisje. Het was vlak omdat mijn pa anders niet kon draaien of keren. Ik drukte op de deurbel. Hoorde ik nu een vrouw zingen?
" Hou je even op met zingen Kate? Ik dacht dat ik de deurbel hoorde" zei pa. Oké? Had hij soms een nieuw lief? ik drukte nog eens op de deurbel.
" Doe jij even open Kate? Ik zit net in de zetel. En anders duurt het nog een half jaar," zei hij.
" Oké," zei een vrouwen stem en de deur ging open.
" Hallo, waarmee kan ik je helpen?" vroeg ze. Ze leek me wel vriendelijk.
" Hoi, ik kom voor mijn Pa, Bennett Muller," zei ik.
" O, dan moet jij de veel besproken Hope zijn! Kom toch binnen," zei ze.
" Dag Pa" zei ik.
" Hope! Sinds wanneer zit je in een rolstoel?" vroeg hij. Ik vertelde het hele verhaal en hij begreep me.
" En wie is dit?" vroeg ik nieuwsgierig.
" Wel Hope, dit is Kate, mijn nu ja lief," zei hij.
" O, leuk voor je" zei ik blij. We praten nog een hele tijd, gezellig met zijn viertjes.
" euuhhmm, pa wel dit is nu Emmett Cullen, mijn lief" zei ik.
" De Emmett?" vroeg hij.
" Ja" zei ik. Hij leek blij en niet veel later vertrokken we. Zo deden we alle wolven. Vandaag was het dinsdag en ik nam Emma mee om een hobbelpaardje te kiezen. We stopten bij een winkel en ik vertrouwde op Emmett dat hij haar bij hield want ik ging niet mee binnen. Al na 10 minuten kwamen ze terug, Emmett met een doos in zijn handen. Emma ging weer zitten en Emmett zette het hobbelpaard in de auto en reed naar de Cullens. We stopten bij het Cullens huis.
" Emma ga je mee binnen?" vroeg ik.
" Ja" knikte ze hevig.
" Oké dan" zei ik en Emmett zette me in m'n rolstoel. Natuurlijk kreeg ik mijn deken over mijn benen gelegd
" Mag ik op je schoot mama?" vroeg Emma.
" Is goed meisje" zei ik en Emmett zette haar op mijn schoot . Emmett stond er altijd op dat hij me duwde, maar ik wou geen medelijden of hulp. Ik deed het dus zelf. Emmett tilde me met gemak de trappen op en ik klemde Emma stevig in mijn armen. Stel dat ze viel! We reden binnen Esme en Carlisle zaten Tv te kijken Renesmee zat aan tafel een tijdschrift te lezen Alice, Rose, Alicia en Jasper waren buiten. Zover ik kon zien waren ze in de tuin de auto's aan het wassen. Er was niemand die ons opmerkte. Emmett schraapte zijn keel. Verbaasd keken ze allemaal op. Man, volgens mijn zijn die allemaal verslaafd aan wat ze bezig zijn. Buiten was het ondertussen uitgedraaid op een watergevecht. Iets wat ik nooit meer zou kunnen doen.
" Hope?" vroeg Esme verbaasd.
" Dag Esme" zei ik en ze gaf me een knuffel een woelde eens door Emma's haar. Die dat natuurlijk o zo leuk vond. Ik begon me te herinneren dat ik niet eens een meter en peter voor Emma had. Bwa, zo erg zou het wel niet zijn. Nu liep Nessie op me af. En ook zij gaf me een knuffel. Blijkbaar kende ze Emma nog van 2 jaar geleden.
" Is dit Emma?" vroeg ze.
" Jep " zei ik.
" Hou oud ben jiij Emma?3 vroeg ze aan haar.
" Ik ben zoo oud" zei ze terwijl ze 2 vingertjes in de lucht stak.
" Ga jij een beetje met me spelen?" vroeg Nessie.
" Jah" zei ze blij en Nessie pakte haar van mijn schoot af. En weg was Nessie spelend met Emma..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.