Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen » 027 || Hope Luna

You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen

12 aug 2011 - 10:53

470

1

223



027 || Hope Luna

Ik bleef de hele avond bij de Cullens. Emma hadden we al naar huis gedaan want blijkbaar was Emma dol op Kate. Natuurlijk maakte Esme eten voor mij en Renesmee. Na al dat ziekenhuis voer was dit het lekkerste wat ik in een hele week gegeten had. Op de chocolade die Emmett voor me gekocht had na. Nadat ik haar bedankt had voor het lekkere eten rolde ik terug naar de woonkamer. Het huis was redelijk vlak. Gelukkig! Stilaan begon ik moe te worden. Geen wonder als je van vandaag uit het ziekenhuis komt. Ik kon een gaap net tegenhouden. Emmett merkte me op.
" Hey liefje" zei hij en zette me naast hem in de zetel. Mijn hoofd legde ik op zijn schouder. De andere Cullens waren opeens verdwenen.
" Waar is de rest naartoe?" vroeg ik.
" Ik denk dat ze ons subtiel een beetje privacy willen geven door te gaan jagen," zei Emmett.
" Oh" zei ik. Het begon 's nachts al snel fris te worden. zelfs in het Cullens huis koelde het al af. Ik rilde.
" Heb je het koud?" vroeg Emmett.
" Ja" gaf ik toe en emmett kwam terug met een deken dat hij over mijn benen legde.
" tnx" zei ik.
" Wil je een filmpje kijken? Als ik het goed heb spelen ze binnen 10 minuutjes de titanic" zei Emmett.
" O, ja! Gaan we daarnaar kijken? Ik heb die al eeuwen niet meer gezien!" zei ik blij.
" Alles om jou een plezier te doen" zei hij en zette de tv op. Tegen die tegoei opgestart was verschenen de duikers net op beeld. Ik keek vol spanning naar de tv. Ik kende de film wel van buiten maar nog steeds ontglipten er me traantjes als Jack ( Of hoe hij ook noemt. Het is lang geleden dat ik hem gezien heb ) dood gaat. Emmett kijkt even gefocust. Maar niet naar het beeld, naar mij. De film is nu gedaan en Emmett tilt me op en legt me in zijn bed.
" Slaapwel" zei hij.
" Blijf je plz bij me?" vroeg ik smekend.
" Natuurlijk" zei hij en kwam bij me liggen. Mijn hoofd legde ik op zijn borst.
* De volgende ochtend *
Ik word wakker door een deur die krakend opengaat.
" Goeiemorgen mijn lief slaapkopje" zei Emmett. Hij had een tablet in zijn hand met een meeeggggaaaa ontbijt. Mijn ogen werden zo groot als schoteltjes.
" Is dat voor mij?" vroeg ik.
" Jep " zei Emmett. Ik begon te eten en Emmett kwam naast me zitten. Na het glaasje sinaasappelsap, het eitje, de 2 croissants en de pistolets vond ik een raar doosje dat Emmett van de plateau pakte en op mijn knie voor me ging zitten.
" Hope, je bent in mijn leven gekomen en gaat er nooit meer uit. Zonder elkaar kunnen we niet meer leven. Wil je met me trouwen?" vroeg hij.
" Emmett, ik..


Reacties:


lovevampire
lovevampire zei op 15 aug 2011 - 10:53:
omg zo mooooi gaan ze misschien
trouwen ik ben het zo zeker
zo romantisch