Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen » 028 || Emmett Cullen

You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen

12 aug 2011 - 10:54

276

0

187



028 || Emmett Cullen

Er rolden maar tranen over haar wangen en ik ging op mijn knieën voor haar zitten.
" Rustig maar m'n meisje. Alles komt goed! Dat beloof ik je," zei ik en ze knuffelde me. Het snikken hield op.
" Bedankt," zei ze. Ze keek op een veegde een laatste traan weg.
" Gaat het alweer?" vroeg ik.
"Ja" zei mijn dapper meisje.
" Gaan we naar beneden?" vroeg ik.
" Ja" zei ze en we gingen naar beneden. Ik tilde haar rolstoel op en ze klemde zich meteen aan de handvaten vast. Bang om te vallen.
" zo we zijn der al" zei ik en zette haar neer. We gingen naar de woonkamer waar ze allemaal op een rijtje naar het nieuws aan het kijken waren. Het ging over Justin Bieber. Hij had tijdens een concert een fles water tegen zijn hoofd gesmeten gekregen. Rose lach in een deuk net zoals Alicia. Die hadden het precies niet zo op JB. Ik ook niet!
" Hoi! We willen iets zeggen" zei Hope glunderend.
" O, zeg,zeg,zeg " zei Alice nieuwsgierig.
" Wij gaan trouwen," zei Hope en meteen werd ze omringt door alle meisjes die haar ring wouden zien. Alice kwam op me af lopen.
" Emmett.... Nooit gedacht dit tegen je te zeggen. Maar je hebt een goede smaak qua juwelen," zei ze.
" Carlisle kan ik even met je praten?" vroeg ik aan hem.
" Wat is er Emmett?" vroeg Carlisle.
" Hoe ging de historie van de nimfen nu ook al weer?" vroeg ik. Carlisle vertelde alles. Over hun gave enz...
" Weet jij waar er nu nog een is?"vroeg ik.
" Ja, ergens ten noorden van phoenix, waarom?" vroeg hij.
" Ik bn vn plan Abby, weer tot leven te wekken


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.