Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen » 029 || Hope Luna

You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen

12 aug 2011 - 10:54

193

1

227



029 || Hope Luna

De tijd is voorbij gevlogen. Ondertussen was ik vampier! Ja ik kon het ook eerst niet geloven. Weet je wat er gebeurde ? Ik rolde rustig door de gang toen ik Emma een beetje verder zag spelen. Ze viel bijna van de trap. Ik heb nog nooit zo hard gerold!Ik kon haar net op tijd grijpen en maar ik viel zelf. Ik ging dood moest Emmett me niet gered hebben. De dag dat ik mijn benen weer kon gebruiken was de beste dag van mijn leven. Op de dag dat Emmett me ten huwelijk vroeg en de dag dat Emma geboren werd na. Maar nu naar het heden.
" Hope!! Kom hier!! Je make-up en haar moet nog gedaan worden!" riep Alice door het huis.
" Ik kom al," riep ik geïrriteerd. Begrijp me niet verkeerd! Alice is een echt schatje! Maar soms kan ze zooooooooooooooooo irritant zijn.
" Eindelijk,"mopperde ze en begon met mijn haar en make-up.
" Je gaat er beeldig uitzien," zei ze. Ik trok toen Alice de kamer verlaten had mijn kleed aan en mijn hakken. Ik was er klaar voor. Ik liep naar beneden waar ze nog op mij wachtte om te beginnen.


Reacties:


lovevampire
lovevampire zei op 15 aug 2011 - 10:55:
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper dat ze terug kan lopen