Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen » 031 || Hope Luna

You are my only hope || Emmett Cullen ||Afgelopen

12 aug 2011 - 10:56

238

0

204



031 || Hope Luna

e ceremonie was gedaan en we kwamen in de feestzaal aan. Van eten kwam er natuurlijk niet veel in huis, tenminste bij de Cullens. De rest at wel ( weerwolven, Emma, Charlotte). Nu was het moment aangebroken voor de eerste dans. Muziek begon te spelen en we begonnen te dansen. De dans was gedaan en de rest begon ook te dansen. Er was een late gaste blijkbaar. Want de deur ging open en dicht. Ik zag Emmett erop af lopen.
* Emmett P.O.V*
Ik liep naar de deur. Zien wie er binnen kwam. Stiekem hoopte ik dat het Abby was. Ik had haar weer tot leven laten komen. Ik kon Hope gwn niet meer zo gekwetst zien! En ja hoor! Ik had gelijk! Daar stond Abby. Natuurlijk was ze nu wel geen mens meer. Want als je een nimf een mens weer tot leven laat toveren word diegene ook een nimf. Die zijn net zoals vampiers op het vlak eeuwig leven. Ze moeten nog wel drinken, eten en slapen. En ze kunnen nog dood. Hun bloedgehalte is veranderd. Zij hebben minder bloed, vampiers kunnen hun niet ruiken bovendien.
" Hoi, ben jij Abigail?" vroeg ik.
" Ja, ben jij dan Emmett? Hopes man? Noem me trouwens maar Abby! Dat doet iedereen," zei ze.
" Jep ik ben Emmett, Hopes man," zei ik.
" Waar is ze?" vroeg Abby.
" Ze staat daar bij het gekke meisje met kort zwart haar," zei ik.
" O, Oké," zei ze...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.