Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd » 1.2 Hoe het allemaal begon

Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd

12 aug 2011 - 11:07

374

0

264



1.2 Hoe het allemaal begon

Het viel niet mee om de 2 koffers in de kofferbak van de auto te stoppen, maar uiteindelijk lukte het toch. Wonder boven wonder.
Mijn vaders wagen was klein en oud maar toch had het zijn charme.
We kwamen net op tijd op school en ik nam afscheid van mijn vader.
" Ik hou van je," mompelde hij nog en hij stond een beetje onwennig voor me. Hij was het niet gewoon dat zijn kleine meid een tijdje langer van huis weg was.
" Ik ook van jou pap. Ik beloof je dat ik veilig terugkom," drukte ik hem op het hart. Er verscheen een glimlach op zijn gezicht.
" Iedereen koffers op de bus!" riep mijn leerkracht en ik nam afscheid van mijn vader.
" Ik hou van je!" riep ik nog toen ik de bus opstapte. Omdat Emmett, de liefde van mijn leven niet meeging zat ik alleen in de bus. Dat was best wel kl*te, want niemand van de klas mocht me echt. Nu niet dat ze me pesten of zoiets, maar ze hadden al duidelijk gemaakt dat ik er niet bij hoorde. Iedereen zat gezellig te kletsen, maar ik zat op de eerste rij van de bus, een beetje uit het raam te kijken, met mijn Ipod luid op. Ineens lag er een papier op mijn schoot.

Naam + achternaam, klas en GSM nummer invullen voor noodgevallen



Ik deed braafjes wat de leerkracht me vroeg en vulde alles in. Ik gaf het blad door naar achter. Ineens hoorde ik gegrinnik door de hele bus en werd mijn gsm overladen met sms'jes,Zonder je liefje, ben je niks stond er in elke sms, met elk een verschillende nummer. Ik wiste de 120 berichtjes en zette mijn GSM uit. Ze moesten me maar niet lastigvallen.
- 3 uur later, aangekomen -
" Klas van meneer De wever, hier komen!" riep een leerkracht. Dat was mijn klas en ik liep naar daar.
" Zo, iedereen. Jullie krijgen jullie kamernummer en sleutel. Ik wil de kamers NIET afgebroken begrepen?!" zei de leerkracht streng en een voor een riepen ze namen.
" Melissa Mc Courtney, kamer 915" was de laatste naam. Ik ging de sleutel halen. Meneer De Wever gaf me de sleutel.
" Sorry meisje, je slaapt alleen," zei hij. Ik zuchtte eens en haalde mijn schouders op.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.