Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd » 1.3 Hoe het allemaal begon

Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd

12 aug 2011 - 11:08

275

0

253



1.3 Hoe het allemaal begon

Met mijn 2 loodzware koffers liep ik de 9 etages op. Boven was ik volledig uitgeput. Mijn hart klopte in mijn keel en langzaam deed ik de deur open en ik zag een mega grote kamer. Helemaal voor mij alleen. Langzaam liep ik naar het grote bed en liet me neer ploffen. Hadden ze gelijk? De woorden uit het sms'je bleven maar in mijn hoofd rondspoken. Zonder je liefje ben je niks. Betekende dat, dat ze me niets deden omdat Emmett bij me was?
Het zou best logisch zijn. Emmett heeft spieren, is groot en ik ben klein en timide. Tegenover Emmett, was ik niets.
" Iedereen verzamelen bij zijn leerkracht!' riep iemand op de gang en ik liep dan maar naar de eerste verdieping. Daar stond Mr. De Wever op de klas te wachten. Natuurlijk was ik als laatste, aangezien ik volledig vanboven lag.
" Zo, iedereen is er, we gaan wandelen!" zei onze leerkracht vrolijk en begon met trage pas te wandelen. We waren nog geen kilometer ver tot Shana begon te klagen.
" Meneer, mijn voeten doen pijn! Stoppen we even?" ze liep op knalrode naaldhakken. Geen wonder dat haar voeten pijn deden.
" Shana! Je hebt naaldhakken aan! Natuurlijk dat je zere voeten hebt! Leen van iemand een paar schoenen. We houden even halt," zei de leerkracht.
" Maar," zuchtte de Shana.
" Of je blijft hier," zei de leerkracht.
" Ok!" zei Shana.
" We gaan verder!" zei de leerkracht. Ik zag dat heel Shana's groepje bij haar bleef, waardoor alleen ik en nog 2 andere mensen met de leerkracht overbleven.
" Kom, dan gaan wij wandelen," zei de leerkracht en hij trok ons op sleeptouw door heel het bos.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.