Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd » 2.1 She is nice

Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd

12 aug 2011 - 11:10

325

0

233



2.1 She is nice

Met barstende hoofdpijn werd ik wakker. Mijn armen waren losgeknoopt en mijn voeten ook. De plakband was van mijn mond.
" Je bent wakker," zei een meisjesstem opgelucht.. Deze stem herkende ik niet. Ze kwam van een meisje met blond lang haar en blauwe ogen.
" Ja, wie ben je?" vroeg ik achterdochtig.
" Ik ben May, wie ben jij?" vroeg ze.
" Ik, ik weet het niet," zei ik verbaasd. Het was alsof mijn geheugen gewist was, ik wist niks meer buiten de ontvoering. Die zat nog vers in mijn geheigen gegrift.
" Hoezo? Ben je je geheugen kwijt?" vroeg ze verward. Ik knikte.
" Dat is geen probleem, ik geef je gewoon een naam!" zei ze opgewekt, " ik noem je, Isabella."
" Waarom Isabella?" vroeg ik verward.
" Omdat ik dat een mooie naam vind," glimlachte ze.
" Ben ik al lang hier?" vroeg ik, rondkijkend.
" Ja, je slaapt al een week!" zei ze. Mijn mond viel open. Zo lang kon toch niet, niemand kan zo lang slapen!Mijn maag grommelde.
" Dat kan toch niet," antwoordde ik geschokt.
" Jawel hoor!" zei ze en passeerde me een glas water en een boterham, " hier je eten, je kwam net wakker toen onze ontvoerders eten brachten."
" Bedankt," zei ik en at de harde boterham en dronk het water op. Het was niet veel maar het voelde goed.
" Mag ik opbouwende kritiek geven?" vroeg ze een beetje blozend.
" Natuurlijk," zei ik.
" Nou, je kleren, zijn een beetje heel gescheurd, misschien kan je je omkleden?" vroeg ze.
" Ja, goed idee," zei ik toen ik even naar mijn kleren keek. Haar kleren zagen er ook nogal gehavend uit.
" En jij dan? Die van jou toch ook?" vroeg ik.
" Ik heb geen spullen meer," gaf ze blozend toe.
" Je kan iets van mij lenen," zei ik en trok haar mee naar mijn koffers. Ik gaf haar een jeansbroek en een trui. Zelf nam ik hetzelfde. Ze trok de kleren aan en gaf me dankbaar een knuffel.
"Geen probleem," zei ik glimlachend.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.