Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd » 2.3 She is nice

Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd

12 aug 2011 - 11:15

193

0

285



2.3 She is nice

Er kwam een glimlach op haar lippen.
“ Ga slapen! Je ziet er moe uit, ik waak wel over je,”¯ zei ze zachtjes.
“ OK, je bent een schat!”¯ zuchtte ik en legde me neer. Zachtjes dommelde ik in slaap.
“ Goedemorgen zonneschijntje!”¯ May glimlachte vreemd.
“ Goedemorgen,”¯ zuchtte ik. Mijn maag klaagde, maar ik vond het niet erg.
“ Kleed je om. Je mag voor het eerst naar boven,”¯ zei ze. Ik was verbaasd maar ook verward. Waarom, had ik geen idee. Enkele seconden later zat ik in een zomer kleedje en een legging aangezien het ’s morgens best warm was.
“ Je ziet er prachtig uit,”¯ glimlachte ze. We stapten honderden trappen op en kwamen in een zaal terecht.
“Ma May Chi sei adesso? Lei è una bellezza!”¯ zei iemand in het Italiaans.
“Infatti, lei è bella! E 'Isabella, l'altro prigioniero. Lei è davvero molto dolce. Ho incontrato io. Possono venire qui signori puliti.,”¯ sprak May.
“Lei è affidabile?”¯
“Ma naturalmente!”¯
“Se lo dici tu. Io non lo so. Lei è uno spuntino migliore”¯
“No! Non mangiare come gli altri!”¯
“Va bene allora. Ma solo perché sei,”¯ Ik vertond niets van wat ze zeiden.
Maar ik was zeker dat ze me het wel zou vertellen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.