Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd » 3.1

Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd

12 aug 2011 - 11:17

244

0

231



3.1

“ Ze wouden je eerst opeten, maar, nu mag je het huishouden voor ze overnemen,” zei ze.
“ Gelukkig,’ zuchtte ik. Ik wist net of ik hier blij om moest zijn, maar het leek me beter als opgegeten te worden.
“ Ik vraag even of ze Engels ( Lees: Nederlands) voor je willen spreken,” zei May en vroeg daarna, “Signori, siamo in grado di parlare inglese a italiano Isabella Lei non puí².”
“ Is goed,” zei de man verstaanbaar.
“ Dus, heren, zoals ik al zei, kent Isabella geen Italiaans. Dat kan wel een probleem vormen als ze moet gaan winkelen,” vloog er over haar lippen.
“ Kan jij haar de basiskennis bijbrengen? Die zal volstaan. Ik zou graag hebben dat je met haar gaat winkelen op de markt en daarna ons avondeten kookt,” zuchtte een van de mannen. Het waren enkel mannen. Ik kon geen vrouw bespeuren.
“ Is goed, wat wenst u te eten?” vroeg May.
“ Vis, bedenk zelf maar wat. Daar hebben we je voor ontvoerd. Hup, ga!” zei de man ongeduldig. May trok me mee naar de plaatselijke markt en een uur later waren we aan het koken. Maanden gingen voorbij en alles ging snel voorbij. Het leven ging voort alsof er nooit iets was gebeurt. Vragen kwamen steeds sneller bij me op. Ik wist terug bijna alles, behalve mijn naam. Mijn lief, ik miste hem zo erg. Hij was lief en schattig maar ik weet niet hoe ik hem ooit terug kon krijgen. Zou hij me missen?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.