Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd » 3.3

Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd

12 aug 2011 - 11:19

217

0

232



3.3

May gaf me vaak bevelen. Ze was helemaal niet meer vriendelijk. Eerder grof. Maar nu kon ik mijn kans grijpen. Ik volgde de route naar het pepertjes kraam, maar ik liep verder. Ik kreeg telkens 60 euro om naar de markt te gaan. Ik kocht enkele kramen verder een rugzak en een deken. Samen kosten die maar 20 euro, dus best goedkoop. Ik kocht nog kleren en water, met nog 20 euro voor een kaartje voor de trein op zak, vertrok ik op pad. Alles leek goed te gaan. Dat was maar schijn. Ik voelde ogen in mijn rug prikken en automatisch zette ik een stapje sneller. Ik hoorde trippelende voetstapjes achter me.
“ HALT!”ť brulde Mina achter me, ik rende sneller als ik ooit gehoord had.
“ Stop of ze gaat eraan,”ť riep ze weer. Ik draaide me om en zag dat ze Lisa vast had. Het adoptiekindje van Manu. Niet dat hij haar verzorgde, in tegendeel. Ik zorgde voor haar. Hij had haar geadopteerd zodat ik nog iets extra te doen had. Ik was van haar gaan houden.
“ Nee, ik kom mee, maar, vermoord haar niet,”ť ik was gaan huilen. Zo bang was ik.
“ Kom traag naar hier,”ť riep ze. Ik volgde haar bevel op. Bang, want, het pistool tegen Lisa’s hoofdje kon alle momenten over gaan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.