Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd » 6.

Help Me Find My real name || Emmett Cullen || Gepauzeerd

12 aug 2011 - 11:22

223

0

243



6.

“Nee Emmett,”¯ zuchtte ik en duwde hem weg. Hij keek vereward.
“Hoezo?”¯
“Ik miste je, maar ik ben nog niet klaar om weer eer relatie te beginnen. Ik moet alles eerst op een rijtje hebben,”¯ zei ik,”¯ het licht aan mezelf Emmett.”¯
“Zal wel zijn,”¯ zuchtte hij en liep de kamer uit. Tranen sprongen in mijn ogen.
“Emmett!”¯ gilde ik. Hij keerde niet terug. Ik had alles verpest.
“Hij komt wel terug, suste Dr. Onbekend me. Hij kende zijn zoon misschien wel, maar niet zoals ik hem gekend had. Hij was een koppige ezel.
“ Misschien. Wanneer mag ik hier weg?”¯ vroeg ik.
“ Hangt er een beetje vanaf. We gaan u testen afnemen en als deze positief uitdraaien kan u overmorgen al naar huis.”¯
“ Bedankt dokter,”¯ zei ik. Ik had het flik verpest. Nu maakte ik geen meer een kans bij Emmett. Ik kon mezelf wel voor mijn kop schieten. Moest ik nou echt nodig zeggen dat ik eerst alles op een rijtje zou moeten krijgen? Komaan, ik wist zelf dat het een grote leugen was. Het is een leugen voor eigen bestwil, maakte ik mezelf wijs. Ik kon niet eens overtuigend tegen mezelf liegen.
“Mama, gaat het wel?”¯ vroeg Lisa bezorgt toen ze de tranen in mijn ogen zag.
“Nee meisje, het gaat niet,”¯ zuchtte ik,”¯Ik heb het flink verpest. Maar daar moet jij je absoluut geen zorgen om maken.”¯


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.